|
|
Het is nu 21 apr 2026, 17:19
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 11 berichten ] |
|
Voor de laatste keer op de akker.
| Auteur |
Bericht |
|
vliegendeschotel
|
 Voor de laatste keer op de akker.
Vandaag voor de laatste keer op een akker hier in de buurt geweest, morgen word ie ingezaaid Toch nog leuke dingen erafgepikt Ik dacht laat ik ook maar wat pijpjes meenemen. ( voor een kennis van Madelinus  ) Ik vond ook twee mooie scherven van een baardmannetje Ook nog een porseleinen pijpekop gevonden  En volgens mij een zilveren lepel bewerkt En een hele mooie zilveren knoop met een paard erop. En nog wat rotte duitjes Het lepeltje en het knoopje plaats ik nog apart. Gr, David . . .
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ zoekt met een Minelab Equinox safari en een Tesoro bandido2
Laatst bijgewerkt door vliegendeschotel op 17 mei 2012, 18:25, in totaal 1 keer bewerkt
|
| 17 mei 2012, 17:57 |
|
 |
|
Nandus
Geregistreerd: 18 apr 2008, 09:22 Berichten: 1651 Woonplaats: Noord-holland
|
 Re: Voor de laatste keer op de akker.
Nog mooie vondsten zo bij elkaar. Nog een paar maanden en dan gaan ze ook weer oogsten  . Gr,, Nandus
|
| 17 mei 2012, 18:12 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
Voor de laatste keer op de akker ok dan wil ik je niet meer zien op een akker zo weeer 1 minder mooi baardman
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 17 mei 2012, 18:47 |
|
 |
|
vliegendeschotel
|
de ed schreef: Voor de laatste keer op de akker ok dan wil ik je niet meer zien op een akker zo weeer 1 minder mooi baardman Ed Ed Ed voor dit seizoen natuurlijk Ja he fragmentje van baardmannetje ben ik wel blij mee Gr, David . . .
|
| 17 mei 2012, 19:31 |
|
 |
|
vliegendeschotel
|
Nandus schreef: Nog mooie vondsten zo bij elkaar. Nog een paar maanden en dan gaan ze ook weer oogsten  . Gr,, Nandus Hey Nandus bedankt Inderdaad nog een paar maandjes ( maar die duren altijd zo lang ) Ik denk dat ik mijn hengels maar uit het vet ga trekken Gr, David . . .
|
| 17 mei 2012, 19:38 |
|
 |
|
Maurits
|
Magneettijd is ook weer aangebroken...voor mij een goed alternatief als de akkers ingezaaid zijn...al ben ik wel verbrand vandaag aan de waterkant. 
_________________ Lieve Heer, bescherm mij alstublieft tegen mijn vrienden. Met mijn vijanden reken ik zelf wel af.
|
| 17 mei 2012, 19:40 |
|
 |
|
vliegendeschotel
|
Maurits schreef: Magneettijd is ook weer aangebroken...voor mij een goed alternatief als de akkers ingezaaid zijn...al ben ik wel verbrand vandaag aan de waterkant.  Dat is natuurlijk ook een top idee 
|
| 17 mei 2012, 19:48 |
|
 |
|
Maurits
|
Tsja als je een keer mee wilt trek dan aan de bel....kun je kijken oft iets is voor je. Vandaag toch ook weer een topper zien bovenkomen... 
_________________ Lieve Heer, bescherm mij alstublieft tegen mijn vrienden. Met mijn vijanden reken ik zelf wel af.
|
| 17 mei 2012, 19:54 |
|
 |
|
vliegendeschotel
|
Maurits schreef: Tsja als je een keer mee wilt trek dan aan de bel....kun je kijken oft iets is voor je. Vandaag toch ook weer een topper zien bovenkomen...  Aan die bel ga ik zeker trekken Lijkt me super gaaf !!!!! Gr, David . . .
|
| 17 mei 2012, 20:16 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
vliegendeschotel schreef: Maurits schreef: Tsja als je een keer mee wilt trek dan aan de bel....kun je kijken oft iets is voor je. Vandaag toch ook weer een topper zien bovenkomen...  Aan die bel ga ik zeker trekken Lijkt me super gaaf !!!!! Gr, David . . . ok en niet te harte trekken slecht voor de bel ga maar is mee
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 17 mei 2012, 22:23 |
|
 |
|
vliegendeschotel
|
Ga ik zeker een keer doen Ed 
|