|
|
Het is nu 03 maart 2026, 20:47
|
De Minelab CTX top of Flop Thread!
| Auteur |
Bericht |
|
krokdundee
|
 Re: De Minelab CTX top of Flop Thread!
Hi radiohead Deze detector is zeer zeker niet voor africa of voor goud in het algemeen ontwikkeld. In zwaar geminiraliseerde zones kan je dit soort detectors vergeten en zal alleen een pi zijn werk goed doen. In de west Africaanse landen, guinea, waar de miniralisatie minder is zou het misschien kunnen alleen gaan daar nu alle t2 heen die wereldwijd te krijgen zijn of naar de Sudan. Groet Gerrit
|
| 20 mei 2012, 23:46 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
1 ding is zeker
wat kunnen jullie lullen zeg
zo als ik al zij je hoef hem niet te kopen
dus hou het simpel
je koop hem of je koopt hem niet
gr de ed
dus nu naar bed hup
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 21 mei 2012, 00:09 |
|
 |
|
Highlander
|
Dit is een Thread voor zowel positieve als ook negatieve aspecten van de 3030 hier een link van het MLO http://www.minelabowners.com/forum/vide ... -3030.html.....alhoewel ik deze film positief vond wat de test aanging denk ik wel dat je dus ten alle tijde je display moet checken, alleen op audio(oren) te vertrouwen gaat dus denk ik niet(zie het laatste stukje van de film)??!! gr. highlander
_________________ Gr. Highlander
|
| 21 mei 2012, 08:39 |
|
 |
|
radiohead
Geregistreerd: 17 apr 2008, 15:40 Berichten: 7888 Woonplaats: Belgica
|
krokdundee schreef: Hi radiohead Deze detector is zeer zeker niet voor africa of voor goud in het algemeen ontwikkeld. In zwaar geminiraliseerde zones kan je dit soort detectors vergeten en zal alleen een pi zijn werk goed doen. In de west Africaanse landen, guinea, waar de miniralisatie minder is zou het misschien kunnen alleen gaan daar nu alle t2 heen die wereldwijd te krijgen zijn of naar de Sudan. Groet Gerrit Nee? Ok, weer wat geleerd Maar ja, de T2 is ook een VLF detector he. Misschien dat Minelab er op in wil spelen? Geen idee hoor. Groeten 
_________________ One of the greatest problems in the academic debate is that terminology identifies groups which do not actually exist as such.
Minelab Manticore
|
| 21 mei 2012, 09:00 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
de ed schreef: 1 ding is zeker
dus hou het simpel
gr de ed
dus nu naar bed hup kort maar krachtig , en geen speld tussen te krijgen 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 21 mei 2012, 21:46 |
|
 |
|
krokdundee
|
Hi Mikel Dat filmpje gaat over de e-trek en niet over die 3030. Groet Gerrit
|
| 22 mei 2012, 16:05 |
|
 |
|
Highlander
|
sorry gerrit heb ik de verkeerde link erbij gezet:-) kijk wel eventjes gr. highlander dan is het deze http://www.minelabowners.com/forum/vide ... -3030.html
|
| 22 mei 2012, 16:23 |
|
 |
|
ALFABOY
Geregistreerd: 18 apr 2008, 11:07 Berichten: 2821 Woonplaats: kerkrade
|
de ed schreef: 1 ding is zeker
dus hou het simpel
gr de ed
dus nu naar bed hup Of je wacht een jaartje met kopen,krijg je m beslist voor de helft(second hand)
|
| 22 mei 2012, 17:10 |
|
 |
|
krulstaart
Moderator
|
lijkt mij een topdetector{tot het tegendeel bewezen is} wacht rustig af. een voordeel je hebt 2 detectors in 1 en het is net als je een auto koopt hoe luxer hoe duurder, de ene houd van gadges de ander niet ik heb goede detectors, dus ik wacht er nog wel even mee heb ook eens een tigershark gekocht die zou dunne gouden kettingkjes vinden mooi niet ik kijk de kat wel uit de boom gr marin
_________________ http://members.casema.nl/mm.driedijk/
ik verzamel fibula s heb je er niks mee denk aan mij ruilen kan ook
|
| 22 mei 2012, 17:12 |
|
 |
|
Highlander
|
... Eventjes een eerlijke opmerking van mijn kant ik was vanmorgen bij Gert Geesink de 3030 bekijken en voelen, hij voelt inderdaad veel lichter aan dan de etrac en om het nog mooier te maken zelfs lichter dan de deus dit klinkt gek maar hij is perfect uitgebalanceerd , hij heeft overigens een erg snelle recovery speed, ik ben impressies helaas alleen van de detector niet van de prijs:-( Gr. Highlander
|
| 26 mei 2012, 15:03 |
|
 |
|
Ambianii
|
ben toch wel onder de indruk....en idd deED....niet lullen, ik ga ervoor! vandaar dat de 2 detectoren van mij hier nu te koop staan.....`t is een bult geld 
|
| 26 mei 2012, 15:27 |
|
 |
|
john b
Geregistreerd: 03 aug 2009, 22:26 Berichten: 1268 Woonplaats: schalkwijk (houten)
|
@ wilhelm
hoi wilhelm ik lees op div fora dat een stereo koptelefoon niet zomaar werkt ook de top engelse merken niet dus rechtstreeks in de detector
werkt wel via het draadloze kastje wat is jouw ervaring of wil je dit mischien even testen
het is natuurlijk wel lullig als je bat van het kasje leeg zijn dat je verder geen bal aan je koptelefoon heb
groeten john
|
| 26 mei 2012, 16:41 |
|
 |
|
Wilhelm
Geregistreerd: 15 apr 2008, 23:17 Berichten: 1482 Woonplaats: Bunschoten
|
john b schreef: @ wilhelm
hoi wilhelm ik lees op div fora dat een stereo koptelefoon niet zomaar werkt ook de top engelse merken niet dus rechtstreeks in de detector
werkt wel via het draadloze kastje wat is jouw ervaring of wil je dit mischien even testen
het is natuurlijk wel lullig als je bat van het kasje leeg zijn dat je verder geen bal aan je koptelefoon heb
groeten john Ik heb (bijna) geen problemen ondervonden met de hoofdtelefoons die ik hier heb: simpel ding van 15 euro: OK White''s van 29,50: OK KOSS : OK MAZ: OK mits de juiste kant van het snoer gekozen wordt. (MAZ heeft al jaren een snoer met een mono en stereo plug om ervoor te zorgen dat ze op alle detectors werken) Clear Signal: OK afhankelijk van de stand van de polarisatie schakelaar. Wat wel vreemd is bij de Clear Signal is dat de speaker van de CTX3030 ook blijft werken! 
_________________ Groeten, Wilhelm
|
| 26 mei 2012, 17:18 |
|
 |
|
radiohead
Geregistreerd: 17 apr 2008, 15:40 Berichten: 7888 Woonplaats: Belgica
|
Ook deze hier is in blijde verwachting van de 3030 Lang geleden dat ik eens zo veel heb uitgekeken naar iets in detector land  Gelukkig vertrek ik weer voor een zestal weken naar het buitenland, opdat ik die handleiding eens kan beginnen bestuderen Vanaf komend seizoen rock 'n roll op de Romeinse/Keltische akkers !!
_________________ One of the greatest problems in the academic debate is that terminology identifies groups which do not actually exist as such.
Minelab Manticore
|
| 26 mei 2012, 17:21 |
|
 |
|
john b
Geregistreerd: 03 aug 2009, 22:26 Berichten: 1268 Woonplaats: schalkwijk (houten)
|
dank je wilhelm voor de info las dat de grey gost niet werkte daar loop ik nu net toevallig mee dus de meeste daar werkt het gewoon geen problemen
gr john
|
| 26 mei 2012, 18:39 |
|
 |
|
Highlander
|
|
| 06 jun 2012, 12:15 |
|
 |
|
Hoth
|
Super maatje, kunnen we eindelijk samen de CTX 3030 binnen-ste-buiten keren Je zult geen spijt krijgen van deze aankoop 
_________________ Ook gij, Brutus?
|
| 06 jun 2012, 12:38 |
|
|