Hoi allemaal Het was gisteren niet alleen een heerlike dag, maar ook een bijzondere .Johan was opbezoek!! We hadden elkaar al een hele tijd niet meer gezien en er was dus heel wat bij te praten. Maar Johan kwam niet alleen. Hij bracht de door hem gerestaureerde kokerbijl mee en wel inclusief een fotoprent van de verschillende fases.Oh man! wat een pracht werk heeft hij geleverd . Ik was en ben er ondersteboven van en ook Cisca mijn vrouw is zeer onder indruk. Ik ben dolblij en gelukkig en het prachtstuk staat naast mij terwijl ik dit bericht. Johan heeft verder nog heel wat vondsten van mijn bekeken en gedetermineerd. Tot slot zijn we nog even het veld in geweest, maar het resultaat in vondsten deed de dag geen eer aan. Johan heeft beloofd dat hij de ( bijna plechtige ) overgave van de kokerbijl zal plaatsen. Ik kan hem niet genoeg bedanken voor zijn werk en voor deze dag die mij altijd zal blijven heugen . Groeten Peeter
28 mei 2012, 14:47
Travis
Re: Gisteren was een heerlijke dag.
Awel dat is superdeluxe gedaan van die Johan Toon ons nog maar wat fotos als je wilt want het is en blijft toch een zeer speciale vondst
28 mei 2012, 16:01
Hans1971
Mooi verhaal
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
28 mei 2012, 18:56
Maurits
Johan is een gouden gozer. Met gouden handen bovendien.
_________________ Lieve Heer, bescherm mij alstublieft tegen mijn vrienden. Met mijn vijanden reken ik zelf wel af.
Mijn complimenten Johan! Het resultaat is ongelooflijk. Heb je hem niet stiekem met een andere bijl verwisseld?
ssssstttt niet alles verklappen
gr bubba
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
28 mei 2012, 21:25
devoon
FAR BEYOND DRIVEN schreef: Johan heb je hem niet met een andere bijl verwisseld ??. En Johan:ssssssttt niet alles verklappen.Mijn antwoord: Nee jongens het is echt de goede bijl . Ik heb het uitgeprobeert, heb er even mee op mijn getikt en het resultaat was een mooie bult . Ik mag die bult van Cisca niet op het forum zetten . Waarom ? Alleen Joost en zij zullen dat weten. Groeten Peeter.
29 mei 2012, 15:43
Ramsbrug
Beheerder
Geniet ervan Peeter
_________________ Alle goede spreuken zijn reeds op de wereld, men verzuimt slechts om ze toe passen...... Met een detector in de hand, komt men door het ganse land.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum