| Auteur |
Bericht |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28575 Woonplaats: Kerkrade
|
 Re: Bubba test de Minelab CTX 3030 in het veld met Wilhelm en Nakky ( bevindingen)
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 27 mei 2012, 18:23 |
|
 |
|
bennie7
Geregistreerd: 16 apr 2008, 16:59 Berichten: 6489 Woonplaats: Roerdalen the Netherlands
|
 Re: Bubba test de Minelab CTX 3030 in het veld met Wilhelm en Nakky ( bevindingen)
hoi, kan er nog geen kopen, moet eerst wat verkopen, grt
_________________ [color=#000000][b]@@@MIJN PASSIE ZIJN GESPEN (Liefdevolle schnallen,boucle, buckles, gespen giften zijn natuurlijk ooooo zo leuk )@@@
|
| 27 mei 2012, 20:43 |
|
 |
|
peter
Moderator
Geregistreerd: 14 feb 2009, 17:49 Berichten: 7767 Woonplaats: Deventer
|
coinhunter chris schreef:  jij wel ja,ik zit nog in de fase dat ik heeeeeeeeeeeeeeeeel enthousiast moet vertellen en uitleggen dat dit een hele goeie is  (  en hier trapt ze nu al niet in  ) dus verder met plan B(ff lief alles doen wat ze vraagt  ).
_________________ gr Peter zoekt met een Manticore
|
| 27 mei 2012, 23:03 |
|
 |
|
Marco
|
ik wil er ook 1, dus al mijn bezittingen staan te koop 
_________________ ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ No me moleste mosquito
|
| 28 mei 2012, 00:09 |
|
 |
|
Misfit
|
peter schreef: coinhunter chris schreef: dus verder met plan B (ff lief alles doen wat ze vraagt  ). Ik denk dat we binnenkort Peter's vrouw naar de Christine leDuc zien lopen voor zo'n voorbind-gevaarte 
|
| 28 mei 2012, 00:15 |
|
 |
|
ALFABOY
Geregistreerd: 18 apr 2008, 11:07 Berichten: 2821 Woonplaats: kerkrade
|
Marco schreef: ik wil er ook 1, dus al mijn bezittingen staan te koop  viewtopic.php?f=344&t=36286&hilit=marcoWat wil je voor deze hebben dan Grapjuuh Gr Paul
|
| 28 mei 2012, 00:20 |
|
 |
|
Marco
|
_________________ ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ No me moleste mosquito
|
| 28 mei 2012, 00:27 |
|
 |
|
ALFABOY
Geregistreerd: 18 apr 2008, 11:07 Berichten: 2821 Woonplaats: kerkrade
|
Hoi Marco de etrac slaat dicht bij veel ijzer,of je moet m op all metal zetten alleen word je dan gek van de signalen ik zoek te weinig om de CTX te kopen Gr Paul
|
| 28 mei 2012, 00:32 |
|
 |
|
peter
Moderator
|
Misfit schreef: peter schreef: coinhunter chris schreef: dus verder met plan B (ff lief alles doen wat ze vraagt  ). Ik denk dat we binnenkort Peter's vrouw naar de Christine leDuc zien lopen voor zo'n voorbind-gevaarte  
|
| 28 mei 2012, 00:34 |
|
 |
|
Misfit
|
Ja lach maar, Peter... ik heb een goedkope C-Scope, dat koste maar een weekje afwassen 
|
| 28 mei 2012, 00:43 |
|
 |
|
peter
Moderator
|
Misfit schreef: Ja lach maar, Peter... ik heb een goedkope C-Scope, dat koste maar een weekje afwassen  Daar teken ik gelijk voor 
|
| 28 mei 2012, 00:46 |
|
 |
|
radiohead
Geregistreerd: 17 apr 2008, 15:40 Berichten: 7888 Woonplaats: Belgica
|
Ik heb geen ziel meer....... Maar wel de CTX in bestelling 
_________________ One of the greatest problems in the academic debate is that terminology identifies groups which do not actually exist as such.
Minelab Manticore
|
| 28 mei 2012, 01:05 |
|
 |
|
Hoth
|
@ Marco: Klopt, de E-Trac mist nog eens wat naast ijzer, dat is duidelijk Ik ben blij dat Minelab naar kritische gebruikers heeft geluisterd 
_________________ Ook gij, Brutus?
|
| 28 mei 2012, 10:39 |
|
 |
|
Ceesou
ERELID
|
_________________ Multi multa; nemo omnia novit" Veel mensen weten veel, maar niemand weet alles"
|
| 28 mei 2012, 12:37 |
|
 |
|
peter
Moderator
|
Als je hem inruilt krijg je vast en zeker het zelde bedrag terug denk ik 
|
| 28 mei 2012, 13:13 |
|
 |
|
Marco
|
je zit met je e-trac voorloopig nog wel goed Cees ik ben vanochtend bij de importeur geweest en heb hem even in de handen gehad en wat geprobeerd. technisch zit het wel snor met de ctx. Maar ik vind het een lomp ding. In de kleinste toestand nog bijna een meter lang die past dus niet zo even in je rugzak. Ook al is de balans goed, je kunt echt niet zeggen dat hij lichter aanvoelt dan een deus of ander lichtgewicht van ongeveer een kilo... dat is echt onzin. De prijs is wel wat absurd misschien. Zelfs de importeur hier was hier echt niet over te spreken. Deze detector met alle extras (3 schijven en de waterdichte koptelf.) voor die prijs leek hem een betere deal. Mij ook Toch zal ik hem wel eens kopen maar voorlopig eerst maar eens goed luisteren en lezen op de internets ik blijf nog even bij mijn combinatie e-trac/deus die zijn echt nog wel van deze tijd 
|
| 28 mei 2012, 13:20 |
|
 |
|
radiohead
|
Vraagje aan Bubba/Wilhelm:
Ik lees dat er een kleine aanpassing moet gebeuren om met de detector in het water te gaan? Kunnen jullie me uitleggen wat dat zo ongeveer is? Heb zelf namelijk een paar stroompjes in gedachten, waar ik de CTX ga uitproberen zodra ik weer thuis ben.
Groeten
_________________ One of the greatest problems in the academic debate is that terminology identifies groups which do not actually exist as such.
Minelab Manticore
|
| 28 mei 2012, 14:24 |
|
 |
|
Wilhelm
Geregistreerd: 15 apr 2008, 23:17 Berichten: 1482 Woonplaats: Bunschoten
|
radiohead schreef: Vraagje aan Bubba/Wilhelm:
Ik lees dat er een kleine aanpassing moet gebeuren om met de detector in het water te gaan? Kunnen jullie me uitleggen wat dat zo ongeveer is? Heb zelf namelijk een paar stroompjes in gedachten, waar ik de CTX ga uitproberen zodra ik weer thuis ben.
Groeten Kijk op http://www.minelab.nl onder de CTX3030 naar de filmpjes Het eerste filmpje is een fimpje van Minelab over het waterzoeken. Daarin zie je ook de kleine aanpassing: de hoofdtelefoon module verwijderen en een los kunsstof schroefje plaatsen op de hoofdtelefoon ingang (tenzij je met de waterdichte hoofdtelefoon zoekt dan hoeft dt niet)
_________________ Groeten, Wilhelm
|
| 28 mei 2012, 14:32 |
|
 |
|
batavier
|
Het ziet er allemaal mooi uit maarre... Ik durf zo'n ding niet blind te bestellen en echte gebruikerservaringen/testen zie ik nog niet. Ja, die historieloze oelewappers uit de VS. maar die tellen niet echt mee. Ik ben dus errug benieuwd naar de vertellingen van Wilhelm. En tot die tijd ga ik lekker in de zon 
_________________ laat mij maar lekker aanmodderen
|
| 28 mei 2012, 14:59 |
|
 |
|
lucotios
|
prestaties en gebruik heb ik geen schrik voor. de etrac is altijd mijn favoriet geweest..........tot ik last kreeg van mijn schouder en nu met de deus voel ik niets meer. de ctx zal zowiezo beter gaan dan de etrac, dus dat kan ik allleen maar toejuichen. alleen het gewicht ( dan mag de ballans nog goed zijn ) blijft zwaar, na 4 à 5 uur zoeken ben ik eens benieuwd en de prijs pffffffff zit er goud in ??? maarja binnenkort toch eens grondig testen ik koop nooit meer zonder te testen
|
| 28 mei 2012, 15:34 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28575 Woonplaats: Kerkrade
|
ik volg johan & vincent al de hele middag E-TRAC VS CTX. ik kreeg net een bericht van Johan(bubba E-track) , Vincent (ramsbrug CYX) het is wennen,maar je leert hem snel kennen, waar de E-trac een blok ijzer met een ketting detecteerd ,negeerd de CTX dit object. ze piepen een heel klein penninkje op waar de E-trac een brommetje op geeft ,knalt de CTX op hetzelfde muntje een hoge en duidelijk piep eruit. waar de e-trac overheen is gegaan pakt CTX kogeltjes en dergelijke van 2 mm. ook als je de koptelefoon in het draadoos kasje stopt (SCHRIK NIET!!!) tot op 50 meter CTX vandaan!!! ik waardeer het testwerk van beiden mannen zeer, daar kunnen wij conclusies en leer uittrekken en wie weet wat er nog meer uit voort komt . maar johan zal straks wel zelf verder verslag doen. grt Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 28 mei 2012, 16:16 |
|
 |
|
batavier
|
Ik wacht 't gespannen af want ik ben smerig benieuwd!
_________________ laat mij maar lekker aanmodderen
|
| 28 mei 2012, 16:26 |
|
 |
|
FAR BEYOND DRIVEN
|
Het schijnt dat je er chinezen mee opgraaft als ze veel spinazie hebben gegeten. Dat geld is diefstal als je het mij vraagt. Tenzij je in afrika twee ons goud per dag opgraaft. Ben natuurlijk wel benieuwd. 
_________________ Omdat archeologie een verhaal vertelt.
|
| 28 mei 2012, 16:35 |
|
 |
|
Ceesou
ERELID
|
coinhunter chris schreef: ik volg johan & vincent al de hele middag E-TRAC VS CTX. ik kreeg net een bericht van Johan(bubba E-track) , Vincent (ramsbrug CYX) het is wennen,maar je leert hem snel kennen, waar de E-trac een blok ijzer met een ketting detecteerd ,negeerd de CTX dit object. ze piepen een heel klein penninkje op waar de E-trac een brommetje op geeft ,knalt de CTX op hetzelfde muntje een hoge en duidelijk piep eruit. waar de e-trac overheen is gegaan pakt CTX kogeltjes en dergelijke van 2 mm. ook als je de koptelefoon in het draadoos kasje stopt (SCHRIK NIET!!!) tot op 50 meter CTX vandaan!!! ik waardeer het testwerk van beiden mannen zeer, daar kunnen wij conclusies en leer uittrekken en wie weet wat er nog meer uit voort komt . maar johan zal straks wel zelf verder verslag doen. grt Chris  Kijk dat is nieuws Chris en daar hebben we feitelijk wat aan ipv veronderstellingen. Ben benieuwd naar de beviningen van de mannen 
_________________ Multi multa; nemo omnia novit" Veel mensen weten veel, maar niemand weet alles"
|
| 28 mei 2012, 16:37 |
|
 |
|
radiohead
|
Deze detector gaat het verschil maken mannen! Man man man, wat heb ik GEEN spijt van m'n beslissing 
Minelab Manticore
|
| 28 mei 2012, 16:39 |
|
|