| Auteur |
Bericht |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
 Korte Impressie Weekend v/d Archeologie in Nijmegen !!!!
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 03 jun 2012, 20:53 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
 Re: Korte Impressie Weekend v/d Archeologie in Nijmegen !!!!
en 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 03 jun 2012, 20:54 |
|
 |
|
vliegendeschotel
|
Zier er geweldig uit mannen Baal als een stekker had graag willen komen Maar het mocht niet zo zijn.. Super om die kleine "mormels"zo tekeer zien gaan Tot de volgende keer dan maar wat er ook gebeurt. Gr, David . . .
_________________ zoekt met een Minelab Equinox safari en een Tesoro bandido2
|
| 03 jun 2012, 20:57 |
|
 |
|
Misfit
|
Zag er goed uit, mannen ! 'K kreeg de kids niet voor 2x 2,5 uur in de auto met het honds-weer. Pappa kan veel willen, maar de mannen van 4 & 10 waren dus niet te porren... misschien ook omdat we de nacht ervoor pas om 2 uur van een familie-feestje terug kwamen  Hopelijk is de planning volgende keer beter, en is 't weer dan ook een stuk mooier !
|
| 03 jun 2012, 21:05 |
|
 |
|
Madelinus
ERELID
|
Topweekend  . Ik vrees wel dat er de komende jaren honderden jonge nieuwe detectorzoekers bijkomen 
_________________ Niet uit het veld te slaan.
|
| 03 jun 2012, 21:15 |
|
 |
|
maurice
|
Geweldig gedaan mannen Volgend jaar doe ik ook mee . Maurice.
|
| 03 jun 2012, 21:51 |
|
 |
|
van Otterloo
|
Madelinus schreef: Topweekend  . Ik vrees wel dat er de komende jaren honderden jonge nieuwe detectorzoekers bijkomen  Ik vrees het ook Pieter  en die lopen straks allemaal in onze kielzog om het wellicht nog beter te gaan doen als wij, met al die verbeterde technieken die ons nog staan te wachten. Het was een prachtig weekend om dit weer mee te mogen maken  . Sommige kinders kregen de schrik van hun leven als er zo'n gouden Romein tevoorschijn kwam die snel in de zak gestoken werd. Ze snapten niet dat ze zo'n topper mochten houden  . Er waren zelfs ouders die vroegen of dit wel echte Romeinse munten waren, waarop we natuurlijk vertelde dat we het zelf ook niet begrepen dat er zulke mooie munten gevonden werden  . Ik heb zaterdag veel bekenden van ons forum gezien en het is altijd leuk om ze weer eens de hand te schudden. Het was een goed verzorgde dag, Ode aan onze gastheer Johan, die er drie dagen mee bezig was, ik had het zeker niet willen missen  . Grt, Addie  .
_________________ Wat volgt, staat altijd in verband met wat eraan voorafging
|
| 03 jun 2012, 21:55 |
|
 |
|
vickhermsen
|
Het was mooi om meetemaken! 
|
| 03 jun 2012, 21:56 |
|
 |
|
Hans1971
|
Ziet er leuk uit mannen 
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 03 jun 2012, 22:14 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28576 Woonplaats: Kerkrade
|
ik moest halaas dit keer passen,maar de volgende keer ben ik zeker van de partij de jeugd heeft de toekomst mannen,wie weet kunnen de toekomstige leden deze ervaring nog herinnen als ze naar jaren lid hier worden mannen respect voor de vrije tijd die jullie hiervoor opofferen grt Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 03 jun 2012, 22:39 |
|
 |
|
Adbas
|
niets is leuker dan de spanning, de verbazing en de blijdschap te zien bij het vinden van een munt of beeldje door die kleine koters.  ik heb genoten vanmiddag 
_________________ ooit lagen vondsten voor het oprapen, nu moet je er zelfs voor graven
|
| 03 jun 2012, 23:48 |
|
 |
|
speerpunt
|
De kids zullen zeker genoten hebben Groetjes Rob
|
| 04 jun 2012, 11:09 |
|
 |
|
not
ERELID
Geregistreerd: 30 apr 2008, 21:28 Berichten: 7121 Woonplaats: Silversun
|
Gister met Roland ook wezen kijken ,jammer van het weer zelf de romeinen bleven in hun tentje zitten Top Johan ( nog bedankt voor de SPA koffie ) had het wel een beetje met Pieter te doen die heerlijk in de regen de kids aan het helpen was . Was gezellig om jullie weer eens te spreken Later Ed & ega & kids, Henk & Monique Cees & fam ( Helaas Cees weer niet zo lang kunnen spreken ,kids wilde zo gauw mogenlijk naar de evenemeten kijken ,geef ze gelijk ook hoor !!!! ) volgende keer beter weer hopenlijk kunnen we ff een  pakken. In het algemeen een leuke dag gehad later met Roland naar het Valkenhof museum man ik heb mijn ogjes weer uit gekeken en een nieuwe boost gehad voor het aankomend seizoen gr Niels.
_________________ toInfinityandBeyond
|
| 04 jun 2012, 13:33 |
|
 |
|
Travis
|
Mooi fotoverslag Bubba 
|
| 04 jun 2012, 14:55 |
|
 |
|
Legionair
Geregistreerd: 03 feb 2010, 16:40 Berichten: 5743 Woonplaats: Ewijk
|
Jullie hadden het toppie voor elkaar Bubba, bij ADC zijn ze erg gastvrij en belangstellend. Jullie tent is inmiddels ook al uitgegroeid tot BVW-ontmoetingscentrum want de meeste leden ben ik daar tegengekomen. 
_________________ Wie zijn verleden niet kent, heeft ook geen toekomst
|
| 04 jun 2012, 15:15 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
was weer top en nat 8 gr maar gezellig johan bedankt voor het lekkes en een uurje hangen in de lucht zo als henk zegt ik heb meer bvw gezien dan romeinen 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 04 jun 2012, 18:12 |
|
 |
|
Adbas
|
ik heb meer romeinen gezien dan forumleden kon voor mij de pret niet drukken 
_________________ ooit lagen vondsten voor het oprapen, nu moet je er zelfs voor graven
|
| 04 jun 2012, 18:21 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
Adbas schreef: ik heb meer romeinen gezien dan forumleden kon voor mij de pret niet drukken  je was wel nat
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 04 jun 2012, 18:24 |
|
|