|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 maart 2026, 19:13
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 2 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
waterrat
|
 bezoek archeologen
Hei,heb gisteren bezoek gekregen van 5archeologen naar aanleiding van m'n vondsten uit de leie.Ze waren heel tevreden over de uitghaalde vondsten! Naar aanleiding daarvan gaat er een archeologisch onderzoek volgen op de plaatsen waar ik ze vond! Het is van groot belang,en daar m'n warme oproep om alles aan te geven wat je vind en waar!MELD ALLES AAN AUB niets wordt jullie afgenomen!Maar opgeslagen in een databank,we hadden het erook over het feit dat ze gerust willen samen werken op hun sites,daar jullie veel beter met een detctor overweg kunnen dan hunzelf! Let wel op die sites geef je wel alles af!Maar zo'n buitenkans kan je niet laten liggen denk ik toch als je begaan bent met de geschiedenis! Ik zal het zeker altijd blijven doen, en mocht al op een romeinse site in mijn stad helpen!!!
mvg rat
|
| 10 jun 2012, 12:21 |
|
 |
|
jeroen V.
|
 Re: bezoek archeologen
Zo hoort het Waterrat! Top! En het wordt inderdaad gewoon in de CAI-database opgenomen, die énkel voor onderzoeksdoeleinden beschikbaar is. Hier zie je hoe die melding wordt opgenomen: viewtopic.php?f=538&t=37181
_________________ sommigen hebben alle kennis, althans dar denken ze.
Bedankt voor de determinaties en reacties
Tot ziens
Foto's gepost door jeroen V. blijven eigendom van Jeroen V.
|
| 10 jun 2012, 12:30 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 2 berichten ] |
|