|
|
Het is nu 05 maart 2026, 08:51
|
| Auteur |
Bericht |
|
jeroen V.
|
 Succes
Beste nederlandse bvw'ers, Nu ik meer en meer een halve keeskop wordt wil ik jullie succes wensen met het oranje team! Voetbal interesseerd me niet veel, maar ga er toch af en toe naar zappen vanaf 18.00 u vanavond. Hopelijk halen jullie weer de finale, en dan zullen jullie met deze extra supporter die ook wel winnen. Maandag misschien toch maar oranje vlaggetjes kopen voor aan de auto?? Groeten 
_________________ sommigen hebben alle kennis, althans dar denken ze.
Bedankt voor de determinaties en reacties
Tot ziens
Foto's gepost door jeroen V. blijven eigendom van Jeroen V.
|
| 09 jun 2012, 12:38 |
|
 |
|
koudi
Moderator
Geregistreerd: 22 apr 2011, 20:52 Berichten: 5405 Woonplaats: silvolde
|
 Re: Succes
|
| 09 jun 2012, 12:39 |
|
 |
|
jeroen V.
|
Dat laat ik over aan de prof die hem volgende week in bruikleen heeft 
Tot ziens
|
| 09 jun 2012, 12:41 |
|
 |
|
Jvlivs
Geregistreerd: 16 apr 2008, 19:33 Berichten: 7089 Woonplaats: Kerkrade
|
Haal de oranje vlaggen e.d. maar weer van de ramen / huizen en auto's.
Helaas is het EK voor ons nu al voorbij!!!!
Met dank aan Bert van Marwijk!!! (Grote Ezel).
Op naar het WK van 2014.
Ga nu Italie nog wat supporten!!!! En alle tegenstanders van Duitsland.
Vele groeten,
John.
_________________ A Casa, sulla divane, si trova niente!!!!!!
|
| 10 jun 2012, 10:21 |
|
 |
|
frenk
ERELID
|
jij geeft de moed ook snel op paprika boy 
_________________ Gezocht hondenpenningen Franse en Duitse regiments knopen gezocht
|
| 10 jun 2012, 11:02 |
|
 |
|
jeroen V.
|
Ik heb de moed ook opgegeven, mijn inburgering zorgt voor een verlies van Nederland. Maandag geen oranje vlaggetjes aan de auto hangen wanneer ik naar de opgraving rijd 
Tot ziens
|
| 10 jun 2012, 11:13 |
|
 |
|
Hans1971
|
IK ZEG 1988. FINALE HIER KOMEN WE
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 10 jun 2012, 11:23 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
Hans1971 schreef: IK ZEG 1988. FINALE HIER KOMEN WE ja 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 10 jun 2012, 11:50 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
Jvlivs schreef: Haal de oranje vlaggen e.d. maar weer van de ramen / huizen en auto's.
Helaas is het EK voor ons nu al voorbij!!!!
Met dank aan Bert van Marwijk!!! (Grote Ezel).
Op naar het WK van 2014.
Ga nu Italie nog wat supporten!!!! En alle tegenstanders van Duitsland.
Vele groeten,
John. Nou Julius jij hebt de moed al snel verloren ouwe rus en wat zeg je dan als ze van Duitsland winnen mvg Bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 10 jun 2012, 12:16 |
|
 |
|
Misfit
|
Leuk verzonnen, maar ze winnen niet van Duitsland 
|
| 10 jun 2012, 13:39 |
|
 |
|
radiohead
Geregistreerd: 17 apr 2008, 15:40 Berichten: 7888 Woonplaats: Belgica
|
Hey, Jeroen, moet toch zeggen dat ik dit sympatiek vind van je. Ben als Nederlander, die al jaren in België woont, nooit gewend kunnen raken aan het massale "anti- Nederland" gedrag, van de Vlamingen. Vooral tijdens evenementen als dit. Ik ben er van overtuigd dat wanneer België zou deelnemen en Nederland niet, dat massas Nederlanders voor de Belgen zouden supporteren. Voor de Vlaming blijft dit totaal ondenkbaar.. De teksten die je mag lezen in kranten zijn er vaak echt helemaal over Als er iets is dat ik mooi vind aan zo'n EK/WK, dan is het wel het eenheids gevoel. Doet heel Nederland op voorhand al alsof ze europees kampioen zijn? Mooi toch?! Je kan het maar naar je zin hebben Wij zaten hier (drie Nederlanders) naar de wedstrijd te kijken in een soort kamp met Libische bewoners. Die mannen gingen juichen toen de Denen scoorden... Maar dat stopte gelijk toen we schaap geluiden na deden Straks Italië, ik ga er voor supporteren omdat m'n vrouw er vandaan komt jiehaaa 
_________________ One of the greatest problems in the academic debate is that terminology identifies groups which do not actually exist as such.
Minelab Manticore
|
| 10 jun 2012, 16:39 |
|
 |
|
jeroen V.
|
radiohead schreef: Hey, Jeroen, moet toch zeggen dat ik dit sympatiek vind van je. Ben als Nederlander, die al jaren in België woont, nooit gewend kunnen raken aan het massale "anti- Nederland" gedrag, van de Vlamingen. Vooral tijdens evenementen als dit. Ik ben er van overtuigd dat wanneer België zou deelnemen en Nederland niet, dat massas Nederlanders voor de Belgen zouden supporteren. Voor de Vlaming blijft dit totaal ondenkbaar.. De teksten die je mag lezen in kranten zijn er vaak echt helemaal over Als er iets is dat ik mooi vind aan zo'n EK/WK, dan is het wel het eenheids gevoel. Doet heel Nederland op voorhand al alsof ze europees kampioen zijn? Mooi toch?! Je kan het maar naar je zin hebben Wij zaten hier (drie Nederlanders) naar de wedstrijd te kijken in een soort kamp met Libische bewoners. Die mannen gingen juichen toen de Denen scoorden... Maar dat stopte gelijk toen we schaap geluiden na deden Straks Italië, ik ga er voor supporteren omdat m'n vrouw er vandaan komt jiehaaa  Hey, Dat eenheidgevoel in Nederland vind ik net prachtig. zou je hier in België nooit bekomen, ook al mogen ze meedoen. Dat is ook de reden waarom ik wel een boontje heb voor Nederlanders wanneer ze voetbal volgen. Maar ook alleen wanneer ze voetbal volgen En ik moet me ook wat inburgeren tussen al mijn studiegenootjes. als ik vertel datk voor duitsland of denemarken supporter kom ik morgen niet levend van de site. Laat staan dat ik ooit nog de universiteit binnen raak 
Tot ziens
|
| 10 jun 2012, 16:49 |
|
 |
|
Marc
Geregistreerd: 30 nov 2009, 21:21 Berichten: 554 Woonplaats: Houthalen
|
Deze jongen woont ook al weer een tijdje in Belgie, maar rijd in de auto echt wel met de nederlandse 3-kleur, oranje cowboyhoed op de hoedenplank en oranje dobbelstenen aan de binnenspiegel.........al was het maar om de hier wonende italianen, spaanjaarden en alle andere niet nederlanders ff te klooten!!!!!
0-1 verloren....het is nog niet over!!!!!!!
Marc
_________________ Ferrum Perditum Apparebit- verloren metaal zal boven komen-
|
| 10 jun 2012, 16:59 |
|
 |
|
Roderick
Geregistreerd: 05 dec 2010, 14:38 Berichten: 623 Woonplaats: Zeeland
|
_________________ luctor et emergo/carpe diem
|
| 10 jun 2012, 17:13 |
|
 |
|
Travis
|
radiohead schreef: Hey, Jeroen, moet toch zeggen dat ik dit sympatiek vind van je. Ben als Nederlander, die al jaren in België woont, nooit gewend kunnen raken aan het massale "anti- Nederland" gedrag, van de Vlamingen. Vooral tijdens evenementen als dit. Ik ben er van overtuigd dat wanneer België zou deelnemen en Nederland niet, dat massas Nederlanders voor de Belgen zouden supporteren. Voor de Vlaming blijft dit totaal ondenkbaar.. De teksten die je mag lezen in kranten zijn er vaak echt helemaal over Als er iets is dat ik mooi vind aan zo'n EK/WK, dan is het wel het eenheids gevoel. Doet heel Nederland op voorhand al alsof ze europees kampioen zijn? Mooi toch?! Je kan het maar naar je zin hebben Wij zaten hier (drie Nederlanders) naar de wedstrijd te kijken in een soort kamp met Libische bewoners. Die mannen gingen juichen toen de Denen scoorden... Maar dat stopte gelijk toen we schaap geluiden na deden Straks Italië, ik ga er voor supporteren omdat m'n vrouw er vandaan komt jiehaaa  Ja Radio, al ben ik zelf geen voetballiefhebber komt dit fenomeen me bekend voor. Ik denk dat het hier niet om een Belgische maar puur Vlaamse "situatie" gaat. Waarschijnlijk werkt het frustrerend op de Vlaamse voetballiefhebber dat die Noorderburen het altijd zo goed doen met voetbal.Dus kiezen ze dan nog liever partij voor Duitsland. Denk ik 
|
| 10 jun 2012, 17:14 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
jeroen V. schreef: radiohead schreef: Hey, Jeroen, moet toch zeggen dat ik dit sympatiek vind van je. Ben als Nederlander, die al jaren in België woont, nooit gewend kunnen raken aan het massale "anti- Nederland" gedrag, van de Vlamingen. Vooral tijdens evenementen als dit. Ik ben er van overtuigd dat wanneer België zou deelnemen en Nederland niet, dat massas Nederlanders voor de Belgen zouden supporteren. Voor de Vlaming blijft dit totaal ondenkbaar.. De teksten die je mag lezen in kranten zijn er vaak echt helemaal over Als er iets is dat ik mooi vind aan zo'n EK/WK, dan is het wel het eenheids gevoel. Doet heel Nederland op voorhand al alsof ze europees kampioen zijn? Mooi toch?! Je kan het maar naar je zin hebben Wij zaten hier (drie Nederlanders) naar de wedstrijd te kijken in een soort kamp met Libische bewoners. Die mannen gingen juichen toen de Denen scoorden... Maar dat stopte gelijk toen we schaap geluiden na deden Straks Italië, ik ga er voor supporteren omdat m'n vrouw er vandaan komt jiehaaa  Hey, Dat eenheidgevoel in Nederland vind ik net prachtig. zou je hier in België nooit bekomen, ook al mogen ze meedoen. Dat is ook de reden waarom ik wel een boontje heb voor Nederlanders wanneer ze voetbal volgen. Maar ook alleen wanneer ze voetbal volgen En ik moet me ook wat inburgeren tussen al mijn studiegenootjes. als ik vertel datk voor duitsland of denemarken supporter kom ik morgen niet levend van de site. Laat staan dat ik ooit nog de universiteit binnen raak  ja vroeger doen belgie nog goed was met voetbal was ik voor belgie kijk ik zie het zo wat heb nederland nu met voetbal gewonnen ja 1 keer gewonnen in 88 ja 1 x 2 in 1974 1 x 2 in 1978 en 1x2 2010 duszo goed zijn we niet in voet bal toernoois we missen net het afmaken we hebben kansen zat gehad zo als ik het nu zag waren ze veel sterker dan de denen maar winnen niet dan zeg ik altijd ze willen niet winneni is niet de eerste keer hoor nu moeten ze dus zozie ik het de ed
|
| 10 jun 2012, 17:59 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
is er een voetbal toernooi gaande dan gr bubba 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 10 jun 2012, 18:02 |
|
 |
|
Travis
|
bubba schreef: is er een voetbal toernooi gaande dan gr bubba  Ja Bubba ik vroeg het me ook af gisteren  ......ja dus 
|
| 10 jun 2012, 18:03 |
|
 |
|
bubba
|
en , doet nederland ook mee dan , travis gr bub 
|
| 10 jun 2012, 18:04 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28579 Woonplaats: Kerkrade
|
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 10 jun 2012, 18:05 |
|
 |
|
Roderick
Geregistreerd: 05 dec 2010, 14:38 Berichten: 623 Woonplaats: Zeeland
|
Hollanders,Vlamingen allemaal hetzelfde... 
_________________ luctor et emergo/carpe diem
|
| 10 jun 2012, 18:06 |
|
 |
|
Travis
|
bubba schreef: en , doet nederland ook mee dan , travis gr bub  Ik denk het wel Bubba er doen veel buitenlandse landen mee. 
|
| 10 jun 2012, 18:09 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
bubba schreef: is er een voetbal toernooi gaande dan gr bubba  nee ze schoppen alleen de bal weg
|
| 10 jun 2012, 18:11 |
|
 |
|
bubba
|
 ach zo kun je ook nog wat winnen dan , of is het hun hobby gr bubba 
|
| 10 jun 2012, 18:18 |
|
 |
|
Travis
|
bubba schreef: :06 ach zo kun je ook nog wat winnen dan , of is het hun hobby gr bubba  Zeg Bubba ge kent er echt niks van he de winnars krijgen zone grote vaas die kussen ze dan .
|
| 10 jun 2012, 18:20 |
|
|