|
|
Het is nu 04 maart 2026, 19:18
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 10 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
ronnymacaroni
Geregistreerd: 03 apr 2011, 11:37 Berichten: 887 Woonplaats: Streken van Brugge ~BELGIE~
|
 Ik wil ik wil
Ik wil gaan zoeken & wel nu! Het is al meer dan een maand geleden 1) Door het weer 2) door de proefwerken Ik wil mijn mooie Sovereign GT bovenhalen & gaan struinen & ik wil een paar dikke vette prachtige munten bovensleuren maar dat gaat niet want ik moet leren & ik ben het beu om de hele tijd op dezelfde vondsten in mijn vitrine te bekijken Maar volgende maandag heb ik maar Engels dus in het weekend ben ik er vandoor 
_________________ Als het maar oud is!
Laatst bijgewerkt door ronnymacaroni op 17 jun 2012, 14:50, in totaal 1 keer bewerkt
|
| 17 jun 2012, 13:56 |
|
 |
|
Legionair
Geregistreerd: 03 feb 2010, 16:40 Berichten: 5743 Woonplaats: Ewijk
|
 Re: In wil ik wil
_________________ Wie zijn verleden niet kent, heeft ook geen toekomst
|
| 17 jun 2012, 14:30 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
 Re: In wil ik wil
wat doe je weer moelijk man gewoon stoppen met leren zo moelijke is dat tocht niet ik heb noooit wat geleert ik ben er ook gekomen heb het nog verder, geschopt dan veel mensen die wel geleer hebben 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 17 jun 2012, 14:47 |
|
 |
|
Trash
Geregistreerd: 12 jun 2011, 18:14 Berichten: 11240 Woonplaats: Maastricht
|
 Re: Ik wil ik wil
Maar je kunt nog steeds geen foutloos Nederlands schrijven de Ed. Eerst goed leren Macaroni! Daarna kom je erachter dat je eigenlijk nergens meer kunt zoeken nu... Doe je best, des te relaxer de vakantie kerel... Groeten, Cyril
|
| 17 jun 2012, 23:59 |
|
 |
|
ALFABOY
Geregistreerd: 18 apr 2008, 11:07 Berichten: 2821 Woonplaats: kerkrade
|
ronnymacaroni schreef: Ik wil gaan zoeken & wel nu! Het is al meer dan een maand geleden 1) Door het weer 2) door de proefwerken Ik wil mijn mooie Sovereign GT bovenhalen & gaan struinen & ik wil een paar dikke vette prachtige munten bovensleuren maar dat gaat niet want ik moet leren & ik ben het beu om de hele tijd op dezelfde vondsten in mijn vitrine te bekijken Maar volgende maandag heb ik maar Engels dus in het weekend ben ik er vandoor  1 goede tip om lang en zonder problemen te zoeken, schaf geen vriendin aan want dan is het voorbij en gebeurd dit wel kijk dan uit dat ze niet zwanger word,dan word t nog moeilijker je krijgt er een hoop voor terug,maar moet er ook veel voor inleveren Gr Paul
|
| 18 jun 2012, 00:07 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
Trash schreef: Maar je kunt nog steeds geen foutloos Nederlands schrijven de Ed. Eerst goed leren Macaroni! Daarna kom je erachter dat je eigenlijk nergens meer kunt zoeken nu... Doe je best, des te relaxer de vakantie kerel... Groeten, Cyril ha CYRIL dat ik niet zo goed ben met schrijfen heeft niks met leren temaken jongen alles wat ik wilde halen heb ik gehaald ondanks dat ik zeer slecht ben in taal Cyril weet je dat de meeste bazen niet goed zijn inleren maar hebben wel inzicht veel succes Cyril 
|
| 18 jun 2012, 00:22 |
|
 |
|
Trash
Geregistreerd: 12 jun 2011, 18:14 Berichten: 11240 Woonplaats: Maastricht
|
Goed zo de Ed, was ook zeker niet verkeerd bedoeld! Als Ronnie maar eerst toch voor de zekerheid zijn best doet op school. Groeten, Cyril
|
| 18 jun 2012, 13:34 |
|
 |
|
vickhermsen
|
Ik heb precies het zelfde! Maarja woensdag is de laatste dag 
|
| 18 jun 2012, 16:31 |
|
 |
|
ronnymacaroni
Geregistreerd: 03 apr 2011, 11:37 Berichten: 887 Woonplaats: Streken van Brugge ~BELGIE~
|
@ iedereen Bedankt Engels is voor mij een makkie, ik ben er mee geboren  & voor we het proefwerk hebben, krijgen we nog 2u tijd om te studeren & de vrijdag studeer ik ook al 4u  Dus dat zal wel lukken & ik heb hier nog een paar weides liggen & mijn topveldje is een braakliggend veld 
_________________ Als het maar oud is!
|
| 18 jun 2012, 17:57 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
Trash schreef: Goed zo de Ed, was ook zeker niet verkeerd bedoeld! Als Ronnie maar eerst toch voor de zekerheid zijn best doet op school. Groeten, Cyril nee is goed Cyril bedankt voor je pb
|
| 18 jun 2012, 20:28 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 10 berichten ] |
|