|
|
Het is nu 04 jun 2026, 14:08
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 10 berichten ] |
|
Verzameling Tweede Wereldoorlog Duits te koop gezet
| Auteur |
Bericht |
|
Trash
Geregistreerd: 12 jun 2011, 18:14 Berichten: 11199 Woonplaats: Maastricht
|
 Verzameling Tweede Wereldoorlog Duits te koop gezet
Hallo beste forumleden,
Bij deze laat ik weten mijn verzameling Duitse militaria te koop te hebben gezet op Marktplaats onder verzamelen/Tweede Wereldoorlog. Mijn MP-naam is Friezax. Vaker vragen gehad dingen te verkopen via pb, dus wellicht nu jullie kans. De hele verzameling gaat eruit, mits goeie prijs voor de SS-helm.
Aangezien het niet de bedoeling is hier reclame te maken, zal het bij een verkoop van de verzameling ook een donatie in de forumkas van ons forum inhouden.
Te koop staat: SS-helm, K98 en PPsH, Koppelslot en riem, patroontas K98, HJ-dolk, IJzeren Kruis 2e klasse, set Duitse Panzer. Wat overblijft aan prularia schenk ik aan een liefhebber. Ik weet al wie, maar nogmaals... alleen als de helm een leuk bedrag opbrengt. Anders hou ik de hele boel.
Groeten, Cyril
|
| 11 jul 2012, 16:57 |
|
 |
|
pinkeltje
Geregistreerd: 22 jul 2009, 18:22 Berichten: 7398 Woonplaats: langs de ijssel
|
 Re: Verzameling Tweede Wereldoorlog Duits te koop gezet
topic verplaatst naar algemeen. zie reglement verkoopgedeelte.
_________________ Heiligenmedailles en dovotiehangers in de rommelbak... ik verzamel ze..
|
| 11 jul 2012, 17:07 |
|
 |
|
Maurits
|
Wat is een goede prijs voor zo'n helm?
_________________ Lieve Heer, bescherm mij alstublieft tegen mijn vrienden. Met mijn vijanden reken ik zelf wel af.
|
| 11 jul 2012, 18:02 |
|
 |
|
Ceesou
ERELID
|
Maurits schreef: Wat is een goede prijs voor zo'n helm? Die past jij niet broer 
_________________ Multi multa; nemo omnia novit" Veel mensen weten veel, maar niemand weet alles"
|
| 11 jul 2012, 18:02 |
|
 |
|
Maurits
|
Die pet pest ons allemaal Cees...
Geen belang om hem te kopen maar helmen zie soms voor een spotprijs weggaan...in de USA betalen ze daarintegen hele rare prijzen. Vraag mij af wat zoiets doet...
_________________ Lieve Heer, bescherm mij alstublieft tegen mijn vrienden. Met mijn vijanden reken ik zelf wel af.
|
| 11 jul 2012, 18:06 |
|
 |
|
jeroen V.
|
Dit hangt van de staat, fabrikant, "verhaal" dat er aan vast zit (en dus al dan niet bekend welke soldaat) etc... Maar SS helmen zijn (mits origineel) vrij prijzig. Het is niet mijn hoek van verzamelen, verzamel zelf Amerikaans WO2 materiaal. Maar daar zie je vaak dezelfde items voor 50 euro en voor 2000 euro passeren, tot je dus naar de details gaat kijken 
_________________ sommigen hebben alle kennis, althans dar denken ze.
Bedankt voor de determinaties en reacties
Tot ziens
Foto's gepost door jeroen V. blijven eigendom van Jeroen V.
|
| 11 jul 2012, 18:26 |
|
 |
|
Maurits
|
Owwkee Jeroen duidelijk...veelal bodemvondsten die te koop worden aangeboden maar ik vermoed dat er nog een hoop zoldervondsten liggen...
|
| 11 jul 2012, 18:33 |
|
 |
|
Travis
|
Maurits schreef: Wat is een goede prijs voor zo'n helm? Voor Trash de hoogste zeker? 
|
| 11 jul 2012, 18:34 |
|
 |
|
Josvandebos
|
Travis schreef: Maurits schreef: Wat is een goede prijs voor zo'n helm? Voor Trash de hoogste zeker?  ahahahahahhahaha 
|
| 11 jul 2012, 18:41 |
|
 |
|
koudi
Moderator
Geregistreerd: 22 apr 2011, 20:52 Berichten: 5401 Woonplaats: silvolde
|
Bij zo,n helm telt alleen originele SS decals dat bepaald de prijs ! 
|
| 11 jul 2012, 21:50 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 10 berichten ] |
|