|
|
Het is nu 03 maart 2026, 19:45
|
Hebben jullie ook een Familiewapen
| Auteur |
Bericht |
|
van Otterloo
|
 Re: Hebben jullie ook een Familiewapen
Ed bedoeld waarschijnlijk net als ik,blauw bloed. Grt, Addie.
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ Wat volgt, staat altijd in verband met wat eraan voorafging
|
| 10 okt 2008, 22:38 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
addie als je langs zal ik het laten zie waar ik van afstamde ik heet echt DER NEDERLANDEN
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 10 okt 2008, 22:43 |
|
 |
|
van Otterloo
|
de ed schreef: addie als je langs zal ik het laten zie waar ik van afstamde ik heet echt DER NEDERLANDEN Ik dacht even dat je een grapje maakte,omdat het er zo mooi op aansloot,maar ga er nu ook echt vanuit dat dit je werkelijke achternaam is Ed en ben dan ook heel benieuwd wat er aan vooraf is gegaan. Het is in ieder geval wel een zéér byzondere naam. Grt, Addie.
|
| 10 okt 2008, 22:48 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
ik zal is om dat vrijdag is en ik der nederlanden heet een wapen sleutel laten zien wand dat vindje zo mooi addie
|
| 10 okt 2008, 22:55 |
|
 |
|
Michel
|
Ik blauw bloed ?! Ik lach me rot, ik ben republikein !!!! Ik vind al dat adellijk gedoe middeleeuws. De eerste de beste die geboren wordt met een vorstelijke moeder, mag nog zo dom zijn als het achtereind van het paard van Christus, die een ezel was en van de slag moet iedereen hem met ontzag behandelen... Is toch totaal "dépassé" in deze tijd ! Nee, bij mij mogen die koningen en andere "edelen" ( het woord alleen al  ) gerust de boom in. Een president die weet waarover hij praat vind ik veel rationeler. Mijn gedacht uiteraard..... ik heb niets tegen monarchisten, dat zijn ook mensen. Michel 
|
| 10 okt 2008, 22:58 |
|
 |
|
van Otterloo
|
de ed schreef: ik zal is om dat vrijdag is en ik der nederlanden heet een wapen sleutel laten zien wand dat vindje zo mooi addie Ed,dit is inderdaad een topstuk hoor  en je maakt me alleen maar meer nieuwsgierig naar wat er alleemaal in dat wapen voor komt. Grt, Addie. Michel schreef: Ik blauw bloed ?! Ik lach me rot, ik ben republikein !!!! Ik vind al dat adellijk gedoe middeleeuws. De eerste de beste die geboren wordt met een vorstelijke moeder, mag nog zo dom zijn als het achtereind van het paard van Christus, die een ezel was en van de slag moet iedereen hem met ontzag behandelen... Is toch totaal "dépassé" in deze tijd ! Nee, bij mij mogen die koningen en andere "edelen" ( het woord alleen al  ) gerust de boom in. Een president die weet waarover hij praat vind ik veel rationeler. Mijn gedacht uiteraard..... ik heb niets tegen monarchisten, dat zijn ook mensen. Michel   Wist niet dat dit zo gevoelig lag Michel  Was dan ook als grapje bedoeld,maar dat wist je natuurlijk wel hé. Grt, Addie  .
|
| 10 okt 2008, 23:08 |
|
 |
|
Michel
|
Maar nee Addie, zo gevoelig ligt dat niet maar ik ben altijd een beetje heftig in mijn uitleg.... dat is een beetje mijn temperament. Als ik iets uitleg met overtuigin dan kan dat tamelijk heftig overkomen, maar dat is mijn manier van uitleggen. Zoals ik zei, ik heb niets tegen monarchisten. Voor mij zwaaien ze maar naar koningen en prinsen, ik vind dat folkloristisch, dat is alles en ik zal daarvoor ook niemand uitlachen. Iedereen heeft de vrijheid te denken en te zeggen wat hij/zij wilt. Dat is vrijheid van meningsuiting en dat moet kunnen. Michel 
|
| 10 okt 2008, 23:18 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
Michel schreef: Maar nee Addie, zo gevoelig ligt dat niet maar ik ben altijd een beetje heftig in mijn uitleg.... dat is een beetje mijn temperament. Als ik iets uitleg met overtuigin dan kan dat tamelijk heftig overkomen, maar dat is mijn manier van uitleggen. Zoals ik zei, ik heb niets tegen monarchisten. Voor mij zwaaien ze maar naar koningen en prinsen, ik vind dat folkloristisch, dat is alles en ik zal daarvoor ook niemand uitlachen. Iedereen heeft de vrijheid te denken en te zeggen wat hij/zij wilt. Dat is vrijheid van meningsuiting en dat moet kunnen. Michel  dat is een beetje mijn temperament ik denk dat dat komt om dat je dichte bij spanje 
|
| 10 okt 2008, 23:24 |
|
 |
|
Michel
|
|
| 10 okt 2008, 23:46 |
|
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
|
|