|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 maart 2026, 08:51
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
Eindelijke echte dinosaurussen
| Auteur |
Bericht |
|
Bijntje
|
 Eindelijke echte dinosaurussen
Ik kwam er achter dat in november 2012 in de nieuwe Ziggo Dome echte dinosaurussen gaan rondlopen met de show Walking With Dinosaurs. Ik ga er zeker naartoe!! Kan ik eindelijk dinosaurussen in het echt zien. Super spectaculaire show. Kijk even op deze site: http://www.dinosaurlive.nlIs er iemand al in 2009 gegaan?
|
| 25 jul 2012, 13:09 |
|
 |
|
radiohead
Geregistreerd: 17 apr 2008, 15:40 Berichten: 7888 Woonplaats: Belgica
|
 Re: Eindelijke echte dinosaurussen
Hoi Bijntje,
Wat een interessante reclame boodschap plaats je daar! (aka spam) Ik weet niet wat je link is met deze organisatie, maar ik durf het minstens verdacht te noemen. Rekening houdend met de inhoud en je erg recente inschrijving. Durf zelfs bijna te wedden dat je bezoek éénmalig zal blijken (eventjes gratis reclame gemaakt) Hier bovenop vind ik het ongepast t.a.v. onze sponsors.
Succes verder.
_________________ One of the greatest problems in the academic debate is that terminology identifies groups which do not actually exist as such.
Minelab Manticore
|
| 25 jul 2012, 16:52 |
|
 |
|
Hard2find
Geregistreerd: 11 jun 2012, 13:17 Berichten: 28 Woonplaats: Geleen
|
Haha! Gelijk heb je Radio! Verwijderen die hap! 
|
| 25 jul 2012, 16:55 |
|
 |
|
nakky
|
Walking With Dinosaurs. Dacht dat het weer een nieuwe detector van ML was. Grt Nakky
|
| 25 jul 2012, 17:10 |
|
 |
|
wavedancer
|
nakky schreef: Walking With Dinosaurs. Dacht dat het weer een nieuwe detector van ML was. Grt Nakky 
_________________ Quidquid latine dictum sit, altum viditur. Homo sapiens non urinat in ventum.
|
| 25 jul 2012, 18:10 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|