|
|
|
|
|
|
Het is nu 04 jun 2026, 10:25
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 9 berichten ] |
|
CJIB - kennen jullie die ?
| Auteur |
Bericht |
|
Misfit
|
 CJIB - kennen jullie die ?
Zie onder... effe de score van de laatste weekjes moeten aftikken  Leuk om over te moeten maken, zo de dag voor je op vakantie gaat... daar was ik liever heeeeeeeeel goed van uit eten gegaan  Heb net even via m'n ING-account gekeken wat ik de laatste 2 jaar betaald heb... die CTX had ik al 2 keer kunnen kopen ervan... Vuile flikkers met hun laser-guns & flitspalen... als ze nou eens boeven zouden gaan vangen 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 27 jul 2012, 23:30 |
|
 |
|
peter
Moderator
Geregistreerd: 14 feb 2009, 17:49 Berichten: 7596 Woonplaats: Deventer
|
 Re: CJIB - kennen jullie die ?
_________________ gr Peter zoekt met een Manticore
|
| 27 jul 2012, 23:45 |
|
 |
|
Wiebren
Geregistreerd: 17 apr 2008, 16:54 Berichten: 1512 Woonplaats: Augustinusga
|
_________________ Soms...........
|
| 28 jul 2012, 01:06 |
|
 |
|
ALFABOY
Geregistreerd: 18 apr 2008, 11:07 Berichten: 2807 Woonplaats: kerkrade
|
Das balen zeg, ik heb er al heel lang geen meer gehad en scheur ook wel op zijn tijd, kijk alleen wel altijd goed uit waar ik scheur,en continue opletten voor de "vrienden" met hun aparatuur 336 € waar is die in godsnaam van,das twee weken vreten gr Paul
|
| 28 jul 2012, 09:48 |
|
 |
|
Vinner
Geregistreerd: 29 jul 2010, 21:13 Berichten: 362 Woonplaats: srɛɪ̯fʋɛɪ̯zə
|
Je kan ook wat minder gehaast rijden? Lijkt mij de meest simpele oplossing?  Niettemin blijft het een bak met (leer-) geld
|
| 28 jul 2012, 09:58 |
|
 |
|
Marc
Geregistreerd: 30 nov 2009, 21:21 Berichten: 554 Woonplaats: Houthalen
|
die van 336 daar heb je toch wel ff serieus gas gegeven!!!!! Of je moet proberen te rijden net als ik.....meer in de bermen kijken dan op de weg....dan ben je die "pieeeeeeep" (ff weggepiept, er kan zomaar een bromsnor op het forum zitten die gewoon z'n werk doet) lekker voor.
Marc
_________________ Ferrum Perditum Apparebit- verloren metaal zal boven komen-
|
| 28 jul 2012, 11:50 |
|
 |
|
melpatcindy
|
dat is echt zonde geld ,je lijkt me baas wel ,die heeft voor snelheid geheid 25bekeuringen per jaar  is een randdebiel op de weg[wil niet zeggen dat jij dit bent hoor  ] en denkt dat hij kan rijden gewoon ff wat minder diep het gaspedaal intrappen lijkt me met zulke bekeuringen en die van een paaaaaaaaaaar kilometer te hard daar worden we wel pissig op met zijn allen [en terecht] gr ed 
_________________ gezelligheid kent hier geen tijd
|
| 28 jul 2012, 12:06 |
|
 |
|
wavedancer
|
Marc schreef: die van 336 daar heb je toch wel ff serieus gas gegeven!!!! Je hoeft er blijkbaar niet echt voor te "scheuren". Gr. Wave. http://www.infopolitie.nl/verkeer/snelheid/767-snelheidsbekeuringen-per-01-01-2012
_________________ Quidquid latine dictum sit, altum viditur. Homo sapiens non urinat in ventum.
|
| 28 jul 2012, 12:20 |
|
 |
|
Misfit
|
Dit was een beetje een uitzonderlijke maand, 'normaal' heb ik er 1 of 2 onder de 50 per maand... Die hele dure was een rood lucht + 8 te hard tegelijk (dacht net oranje te kunnen pakken), de rest 10-15 tr hard bij traject-controles (pas daarna had ik door waar hij zat) ;)
Doorgaans valt het mee, ik rij eigenlijk altijd de limiet + 7 op de cruisecontrol...
|
| 28 jul 2012, 19:32 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 9 berichten ] |
|