|
|
Het is nu 04 jun 2026, 10:39
|
goed nieuws BERTONINUS op de weg terug om volledig te herstellen
| Auteur |
Bericht |
|
Legionair
Geregistreerd: 03 feb 2010, 16:40 Berichten: 5737 Woonplaats: Ewijk
|
 Re: !!!TRIEST NIEUWS!!! bertoninus getroffen door hartinfarct!!!TRIEST NIEUWS!!!
Na een telefoontje van Hester en Maurits kwam ik er pas achter hoe of het met Bert gesteld is. En dat is werkelijk triest nieuws, een gouden kerel die voor iedereen en alles openstond en goedhartig zijn diensten aanbood en bovenal vaak de meest accurate determinaties verzorgde zullen we met node missen. Bert, ik miste je al als moderator, laat me je niet missen als mens 
_________________ Wie zijn verleden niet kent, heeft ook geen toekomst
|
| 08 aug 2012, 20:19 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
 Re: !!!TRIEST NIEUWS!!! bertoninus getroffen door hartinfarct!!!TRIEST NIEUWS!!!
ok bert
we hopen maar dat het goed af lopen
veel sterkte bert
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 08 aug 2012, 20:29 |
|
 |
|
pinkeltje
Geregistreerd: 22 jul 2009, 18:22 Berichten: 7398 Woonplaats: langs de ijssel
|
coinhunter chris schreef: beste forum-leden,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ik heb net met Gerrit een lang gesprek gehad,hij heeft geprobeerd iets te plaatsen,maar is gestopt omdat hij het niet verwoorden kon oftewel het is hem te heftig om alles in detail hier neer te zetten. ik zal het slechte nieuws maar verkondigen: er is geen hoop meer volgens de artsen ,de kans op herstel is zodanig klein dat we alleen maar kunnen wachten op een wonder!!! laten we hopen of bidden voor hem. komop Bert vecht!!! grt Chris  bah..bah..bah laten we hopen op een wonder. vecht voor je leven bert.
_________________ Heiligenmedailles en dovotiehangers in de rommelbak... ik verzamel ze..
|
| 08 aug 2012, 20:39 |
|
 |
|
van Otterloo
|
Wat een vreselijk nieuws over onze bert. Misschien wel tegen beter weten in, hoop ik maar dat er toch nog een klein wonder zal geschieden.
Wat heb ik vaak genoten van onze bijeenkomsten, waarbij we uren konden praten over onze gezamelijke hobby. Wat heb ik veel aan je te danken als ik weer met een kapotte sleutel naar je toe kwam, die vervolgens perfect werd gerestaureerd. We hebben heel wat afgelachen op de akkers Bert, het zou mooi zijn als we dit nog es over konden doen....
Ik wens jou en je gezin heel veel sterkte toe in de komende dagen makker !!!!!
Addie.
_________________ Wat volgt, staat altijd in verband met wat eraan voorafging
|
| 08 aug 2012, 20:42 |
|
 |
|
Yvette&René
|
Wat een triest verhaal,sterkte gewenst!
_________________ Groet Yvette & René
De aanhouder vindt!
|
| 08 aug 2012, 20:53 |
|
 |
|
AvE
|
Doorzetten Bert, familie en naasten veel sterkte!
Snurker
|
| 08 aug 2012, 21:06 |
|
 |
|
marjolein
|
Jezus man Bert! Potverdikke......... ik weet even niet iets te zeggen maar ik ga er gewoon vanuit dat je dit straks leest! Vechten en terugkomen!!!
|
| 08 aug 2012, 21:10 |
|
 |
|
akkerbouwer
Moderator
|
veel sterkte gewenst voor Bert en familie.
Akkerbouwer.
|
| 08 aug 2012, 21:33 |
|
 |
|
hagar1958
Geregistreerd: 22 okt 2010, 19:03 Berichten: 957 Woonplaats: Tongeren
|
hier branden de kaarsen ook al. wonderen bestaan nog wel , mijn vrouw heeft ( maagkanker ) gehad en heeft het wonder bij wonder overleefd en heeft er voor gevochten , dus zal ik nu ook vragen en bidden voor opnieuw een wonder voor bert en dat zijn familie hem blijft steunen . Bert , geef aub de moed niet op en vecht ervoor en jou makkers hier op het forum zullen jou hierbij wel helpen en steunen. Aan de familie , geef hem de kracht en de moed om er door te komen. met vriendelijke groeten Eddy.
|
| 08 aug 2012, 21:50 |
|
 |
|
Sceatta61
Geregistreerd: 02 jan 2012, 12:40 Berichten: 149 Woonplaats: castricum
|
Heel veel sterke voor bertonius en familie ,ik hoop dat de goden hem en zijn gezin bij staan in deze moeilijke perioden.wat kan het leven toch on eerlijk zijn .
|
| 08 aug 2012, 22:05 |
|
 |
|
Tiberius
|
Heel veel sterkte en beterschap gewenst Bert!
Groet Tiberius
|
| 08 aug 2012, 22:12 |
|
 |
|
Nandus
Geregistreerd: 18 apr 2008, 09:22 Berichten: 1651 Woonplaats: Noord-holland
|
Ben even een tijdje hier afwezig geweest en het eerste wat ik lees is dit verschrikkelijke nieuws  . Ik hoop dat ik hem over een tijdje kan bezoeken met een fruitmand. Groeten, Nandus
|
| 08 aug 2012, 22:28 |
|
 |
|
timmes
|
Laten we hopen op die wonder!
veel sterkte Bert en familie.
|
| 08 aug 2012, 23:13 |
|
 |
|
melpatcindy
|
_________________ gezelligheid kent hier geen tijd
|
| 08 aug 2012, 23:22 |
|
 |
|
maurice
|
Wat een vreselijk nieuws . Een enorme dreun ONDER ONS Laten we afwachten en hopen op een leefbaar herstel . Bert/Familie,en naasten Sterkte /beterschap. maurice.
|
| 09 aug 2012, 00:25 |
|
 |
|
lua
Geregistreerd: 20 apr 2008, 19:58 Berichten: 1940 Woonplaats: LUALAND
|
Een tijdje niet meer op het forum geweest en wat lees ik hier als eerst Veel sterkte aan Bert en zijn familie Ik hoop uit heel mijn hart dat je er terug doorkomt Bert
|
| 09 aug 2012, 09:21 |
|
 |
|
Aardvark
Geregistreerd: 05 okt 2008, 19:00 Berichten: 884 Woonplaats: Voerendaal
|
Slecht nieuws. Heb Bert enkele malen ontmoet. Sympathieke kerel die voor iedereen klaar staat. Wens dat alles weer goed komt.
Groeten Aardvark
|
| 09 aug 2012, 09:33 |
|
 |
|
Pelgrim
|
HEEL VEEL STERKTE!!! OOK IK HOOP OP EEN WONDER!!
PELGRIM
|
| 09 aug 2012, 09:41 |
|
 |
|
vickhermsen
|
Veel sterkte Bert!
|
| 09 aug 2012, 09:50 |
|
 |
|
hannibal
|
 Bert laat je vlam niet doven,jongen....
_________________ gr Hannibal
|
| 09 aug 2012, 09:59 |
|
 |
|
willem vd akker
Geregistreerd: 13 jul 2008, 19:37 Berichten: 4274 Woonplaats: leiden
|
Heel veel sterkte voor Bertonius en familie
Willem vd Akker
|
| 09 aug 2012, 11:01 |
|
 |
|
dennisch9944
Geregistreerd: 28 maart 2011, 13:11 Berichten: 1017 Woonplaats: Vrijhoeve , Noord-Brabant
|
Vreselijk nieuws , ik wens zijn familie en vrienden sterkte de komende tijd ....en hopen op een wonder dennis
_________________ Zoekt met Minelab Vanquish 540 en XP DEUS
|
| 09 aug 2012, 11:58 |
|
 |
|
krokdundee
|
Hi All Sta constant in contact met Silvia, de situatie is op het moment zo:
Bert is gistermiddag, na opwarming, uit zichzelf uit de coma ontwaakt [ volgens de artsen was dit al een klein wonder op zich ] Het is natuurlijk wel zo, dat als een hart zo lang heeft stilgestaan, er een tweede wonder nodig was geweest om er ook nog eens zonder kleerscheuren uit te komen. Dit laatste blijkt jammer genoeg niet het geval te zijn, op het moment zijn er problemen met het korte termijn geheugen [ dit schijnt veelvuldig voor te komen na een hartstilstand en hoeft niet van blijvende aard te zijn ] het tussen haakjes geplaatse is natuurlijk wat ik zelf hoop maar het kan natuurlijk ook 180 graden de andere kant uit gaan. Vandaag gingen ze meer tests doen voor te kijken hoe hij op alles gaat reageren. Alle forum kaarsjes en gebeden hebben toch al een klein beetje geholpen. Probeer jullie zo snel mogelijk van alles op de hoogte te houden. Groet Gerrit
|
| 09 aug 2012, 13:45 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28455 Woonplaats: Kerkrade
|
zo Gerrit,,,dat is toch een lichtpuntje in donker terwijl het nog steeds donker blijft nu hopen dat toch gerechtigheid bestaat op aarde laten we samen met Bert de een naar de ander horden nemen om zo bij ons doel te komen kom op Bert,,,je hoord ons 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 09 aug 2012, 13:57 |
|
 |
|
melpatcindy
|
hoi gerrit ,dit is toch weer een mooi bericht om te lezen  we blijven met zijn allen bert en family ondersteunen en met jullie meehopen dat er elke keer toch weer wat verbetering komt in het herstel van onze bert gr ed
_________________ gezelligheid kent hier geen tijd
|
| 09 aug 2012, 14:00 |
|
|