|
|
Het is nu 03 maart 2026, 17:34
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
gd72
|
 Hallo allemaal
Hallo,
Ik ben helemaal nieuw in deze wereld dus nog "groen" Ik heb nu 3 week een dectector en heb al diverse muskiet kogels en wat on lees bare munten gevonden. Er zit een munt bij die wel lees baar is uit 1826 voor mij een leuke vonst.
De goede tijd komt er weer aan de oogsttijd ......en dus leeg land. Wel vind ik het erg moeilijk als je een stuk land hebt gevonden om de eigenaar te achter halen om te vragen als je er zoeken mag. Jullie als doorgewinterde zoekers, probeer jullie altijd de eigenaar te achter halen of gaan jullie zo wel het land op zonder toestemming?
Heb gelezen op het forum voor beginnende zoekers om goede lokatie's op te sporen en dat je ...je huiswrk goed moet doen, ik vind dat nog erg moeilijk om een leuke/goede lokatie te vinden. Maar wat wil je ook nog maar 3 week bezig! Gaan jullie wel eens op de pof een stuk land op om te gaan zoeken?
Jeetje wat een vragen maar ik vind deze site leuk om te lezen en te zien wat er al zo wordt gevonden door collega's.
Met vriendelijke groeten, Ger Dekker
|
| 12 aug 2012, 19:29 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28575 Woonplaats: Kerkrade
|
 Re: Hallo allemaal
hoi @Diederik,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, van harte  hier bij ons, een aangename tijd en vooral veel plezier kijk eens goed rond op "ons forum" en je zult veel tips en informatie krijgen over onze hobby ZOEKEN grt Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 12 aug 2012, 19:43 |
|
 |
|
koudi
Moderator
Geregistreerd: 22 apr 2011, 20:52 Berichten: 5405 Woonplaats: silvolde
|
Welkom Ger 
|
| 12 aug 2012, 19:47 |
|
 |
|
pinkeltje
Geregistreerd: 22 jul 2009, 18:22 Berichten: 7398 Woonplaats: langs de ijssel
|
welkom ger op bodemvondstenwereld.nl 1 altijd toestemming vragen,het zeoekn naar de eigenaar kan soms lastig zijn.maar omliggende boederijen weten 9 van de 10 keer van wie het land is. 2 op de pof zoeken kan wel,maar de kans op teleurstellingen is vrij groot op die manier.al vindt je op elke akker wel wat. je begint net,dus lees het forum goed door,en je zult vele tips voorbij zien komen.waar je echt wat aan hebt. het belangrijkste is ,heb doorzettingsvermogen,je ziet alleen de mooie vondsten op het forum, maar de duizenden kilo's rotzooi zie je nooit. 
_________________ Heiligenmedailles en dovotiehangers in de rommelbak... ik verzamel ze..
|
| 12 aug 2012, 19:50 |
|
 |
|
Maurits
|
Welkom....
_________________ Lieve Heer, bescherm mij alstublieft tegen mijn vrienden. Met mijn vijanden reken ik zelf wel af.
|
| 12 aug 2012, 19:54 |
|
 |
|
van Otterloo
|
Van harte welkom Ger en een fijne tijd op het forum toegewenst  . Grt, Addie.
_________________ Wat volgt, staat altijd in verband met wat eraan voorafging
|
| 12 aug 2012, 20:55 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|