|
|
Het is nu 04 jun 2026, 16:02
|
goed nieuws BERTONINUS op de weg terug om volledig te herstellen
| Auteur |
Bericht |
|
Dax
ERELID
|
 Re: !!!TRIEST NIEUWS!!! bertoninus getroffen door hartinfarct!!!TRIEST NIEUWS!!!
Net terug uit vakantie ...lees je zoiets  ...gelukkig is er ondertussen al een beetje goed nieuws ... veel sterkte toegewenst aan Bert en de rest van de familie .
|
| 11 aug 2012, 02:45 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
 Re: !!!TRIEST NIEUWS!!! bertoninus getroffen door hartinfarct!!!TRIEST NIEUWS!!!
Christien, welkom op dit forum al is het om een trieste reden. Bert is al vanaf het begin bij dit forum en velen hier dragen hem een warm hart toe. Kan je vertellen dat ik de hele week al best wel verslagen ben geweest van het bericht over Bert. Heb hem maar een paar keer in het echt ontmoet maar heb Bert altijd een fijne kerel gevonden. Ik denk dat ik niet alleen voor mezelf spreek als ik zeg dat ik hoop dat hij er met erg weinig restschade uitkomt en binnen niet te lange tijd weer over de velden tijgert met zijn metaaldetector. Zowel Bert als zijn naasten wens ik kracht en wijsheid toe in deze moeilijke periode.  We blijven bidden voor een voorspoedig herstel van Bert. 
_________________ nog wat gevonden recentelijk?
|
| 11 aug 2012, 08:12 |
|
 |
|
ronald
|
Veel sterkte toegewenst Mvg.Ronald
|
| 11 aug 2012, 10:09 |
|
 |
|
Axel
|
Vervelend nieuws zeg... Bert en familie veel sterkte toegewenst. Duim voor je dat je er weer bovenop komt.
Alex
_________________ Mvg Axel
|
| 11 aug 2012, 10:20 |
|
 |
|
Travis
|
Bert,word snel weer beter jongen, Ik lees toch al positief nieuws in deze trieste topic Dat je rap weer de oude bent, veel sterkte aan de familie Travis
|
| 11 aug 2012, 10:25 |
|
 |
|
Anoniem
Geregistreerd: 26 sep 2010, 13:06 Berichten: 3322 Woonplaats: Gorinchem
|
Net terug van vakantie en dan lees je dit Bert en familie, veel sterkte/succes gewenst, en een voorspoedige beterschap 
_________________ Hiphop & Reggae, ohja, beetje Jazz
|
| 11 aug 2012, 21:17 |
|
 |
|
krokdundee
|
Hi All Net nog even met Silvia gebeld en wat ik er uit begrepen heb, is zich langzaam een klein wonder aan het ontwikkelen. De tweede engel is ook geariveerd, en dit is een uitspraak van de doctoren. Bert herinnerd zich op het moment weer alles en begrijpt nu ook de situatie waar hij in verkeerd. De hersenscan bleek ook positief te zijn. Vrijdag word er, via caterisatie, naar het hart gekeken, dus nog even hopen dat er nog een engeltje is die dit ook nog even recht trekt. Ga deze week zelf even op bezoek en zal hem van iedereen van het forum de groeten doen. Groet Gerrit
|
| 14 aug 2012, 10:32 |
|
 |
|
devoon
|
Hoi Allemaal. Eindelijk hoopvolle berichten. Eindelijk ook hoop op een verder herstel. Nu afwachten wat de uitkomst van de laatse onderzoeken zijn. Wij duimen en branden een nieuw kaarsje. Bert en Sylvia : sterkte en beterschap en spoedig tot ziens. Peeter.
|
| 14 aug 2012, 11:21 |
|
 |
|
J-P de zoeker
|
Van mijn kant ook veel sterkte gewenst een Bert en zijn fam.
Laatste bericht is gelukkig aardig positief!!
Zet hem op Bert!!!!!
Groeten JP
_________________ Ainmoal n Grunninger, altied n Grunninger!
|
| 14 aug 2012, 11:27 |
|
 |
|
melpatcindy
|
_________________ gezelligheid kent hier geen tijd
|
| 14 aug 2012, 11:53 |
|
 |
|
wiebren2
|
Gelukkig maar ik hoop dat hij weer voledig mag herstellen. Mijn moeder had 6 jaar geleden borstkanker de dokters gaven haar toen nog maximaal een jaar te leven,maar dankzij een wonder loopt ze hier nog steeds om en is ze inmiddels weer helemaal genezen verklaard. Daarom geef nooit de moed op bid en de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
|
| 14 aug 2012, 12:59 |
|
 |
|
ronnymacaroni
Geregistreerd: 03 apr 2011, 11:37 Berichten: 887 Woonplaats: Streken van Brugge ~BELGIE~
|
_________________ Als het maar oud is!
|
| 14 aug 2012, 13:04 |
|
 |
|
archeonist
|
Yess, dit klinkt al weer een stuk hoopvoller!  Nu nog de catherisatie afwachten.
|
| 14 aug 2012, 14:08 |
|
 |
|
veteraan
|
Fijn om te horen dat het weer de goede kant op gaat met Bert. De vele reacties van al zijn collega`s in den landen zal hem goed doen.
Zet hem op Bert.
Gr, Veteraan
|
| 14 aug 2012, 14:14 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20727 Woonplaats: utrecht
|
geweldig nieuws Gerrit elke stap s er 1 , al zijn ze kein we leven allemaal mee , en hopen op herstel van onze Bert gr Bub
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 14 aug 2012, 14:16 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28455 Woonplaats: Kerkrade
|
hoi allemaal,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ik leg net de telefoon neer nadat Gerrit met prachtig nieuws kwam dat hij met Bert had gebeld en pardoes gaat de mobiele telefoon en ja hoor ONZE BERT AAN DE LIJN  hij zei het zelf een medisch wonder is gebeurd en kan hetzelf ook niet verklaren,hij praten wel wat moeilijk en haperend,maar de enigste pijn die hij had was van die klemtjes voor de hartbewaking eerder had ik zijn vrouw Silvia(van morgen) aan de lijn met dezelfde wonderbaarlijk woorden ik zei dat hij maar rustig aan moest doen en alle tijd nemen die nodig is om te herstellen  moet jullie de groeten doen van Bert ik ga van de week met Gerrit op ziekenbezoek en bieden hem namens "bodemvondstenwereld" een fruitmand aan grt Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 14 aug 2012, 15:42 |
|
 |
|
Anoniem
Geregistreerd: 26 sep 2010, 13:06 Berichten: 3322 Woonplaats: Gorinchem
|
Dat is prachtig nieuws Mooizo Bert, de wonderen zijn de wereld nog niet uit!
_________________ Hiphop & Reggae, ohja, beetje Jazz
|
| 14 aug 2012, 15:44 |
|
 |
|
Wiebren
Geregistreerd: 17 apr 2008, 16:54 Berichten: 1512 Woonplaats: Augustinusga
|
_________________ Soms...........
|
| 14 aug 2012, 16:26 |
|
 |
|
MDgek
|
Hier zaten we op te wachten, goed nieuws. Stuur maar een HEEEEEEEEEEEEELE grote mand naar Bert. Beterschap van onze kant uit
_________________ groet, Rich
Faber quisque fortunae suae
|
| 14 aug 2012, 16:30 |
|
 |
|
frenk
ERELID
|
geweldig kom op bert 
_________________ Gezocht hondenpenningen Franse en Duitse regiments knopen gezocht
|
| 14 aug 2012, 17:03 |
|
 |
|
ALFABOY
Geregistreerd: 18 apr 2008, 11:07 Berichten: 2807 Woonplaats: kerkrade
|
ALFABOY schreef: Wat een vreselijk nieuws, word maar gauw beter pvd.
Paul Bert je hebt goed geluisterd Ongelofelijk,ik,heb aldoor goede hoop gehad maar dit is echt top iets op deze aardkloot vond dat het voor jou nog geen tijd was Gr Paul 
|
| 14 aug 2012, 17:21 |
|
 |
|
Theo
|
Fantastisch nieuws! Ik wens je heel veel beterschap Theo
|
| 14 aug 2012, 17:56 |
|
 |
|
Madelinus
ERELID
|
Bert kan niet alleen toveren met metaal Geweldig nieuws  . Heel veel beterschap gewenst, Bert 
_________________ Niet uit het veld te slaan.
|
| 14 aug 2012, 19:22 |
|
 |
|
devoon
|
Hoera, dit is prachtig nieuws  .Nu de eindsprint naar gehele beterschap inzetten Bert. Sterkte daarbij . Wij duimen verder. Groeten Peeter en hopelijk voor spoedig: tot ziens.
|
| 14 aug 2012, 19:32 |
|
 |
|
Tonnie
|
Dit is goed nieuws over Bert toppie Wens hem heel erg veel beterschap Groetjes Tonnie
|
| 14 aug 2012, 19:34 |
|
|