|
|
Het is nu 04 jun 2026, 11:33
|
goed nieuws BERTONINUS op de weg terug om volledig te herstellen
| Auteur |
Bericht |
|
viros
|
 Re: !!!TRIEST NIEUWS!!! bertoninus getroffen door hartinfarct!!!TRIEST NIEUWS!!!
|
| 15 aug 2012, 18:09 |
|
 |
|
Bone Idle
Geregistreerd: 22 apr 2008, 22:04 Berichten: 597 Woonplaats: Heerenveen
|
 Re: !!!TRIEST NIEUWS!!! bertoninus getroffen door hartinfarct!!!TRIEST NIEUWS!!!
Jeetje, even een tijdje niet geforumd en dan lees ik dit! Maar ik ben superblij dat er een mirakel gebeurd is. Er bestaat dus toch gerechtigheid! Bert, ik wens je een voorspoedig herstel en heel veel sterkte.
Groeten, Dick
|
| 15 aug 2012, 20:24 |
|
 |
|
Mat
|
Bert, Je hebt ons doen schrikken,maar ik hoop dat alles goed gaat komen, nee, dat weet ik wel zeker. Veel gezondheid in ieder geval. Groetjes Mat
_________________ Alle ingezonden foto's blijven eigendom van Mat.
|
| 15 aug 2012, 20:29 |
|
 |
|
kleidigger
|
Geweldig om dit te lezen!! Reageer niet vaak op dit forum, maar zie wel altijd dat Bert een berg inzet geeft aan het forum Hoop dat hij weer snel de oude is en terug komt op het forum! 
|
| 15 aug 2012, 20:50 |
|
 |
|
radiohead
Geregistreerd: 17 apr 2008, 15:40 Berichten: 7768 Woonplaats: Belgica
|
Héél erg goed nieuws 
_________________ One of the greatest problems in the academic debate is that terminology identifies groups which do not actually exist as such.
Minelab Manticore
|
| 15 aug 2012, 21:27 |
|
 |
|
lua
Geregistreerd: 20 apr 2008, 19:58 Berichten: 1940 Woonplaats: LUALAND
|
|
| 15 aug 2012, 23:06 |
|
 |
|
Ambianii
|
heel erg dankbaar voor het herstel van Bert zijn wij hier!!..en blij! laat het zo goed gaan in hemelsnaam!! ambi
|
| 16 aug 2012, 00:46 |
|
 |
|
bennie
|
et gaat in ieder geval de goeie kant op, beterschap verder Bert
|
| 16 aug 2012, 11:52 |
|
 |
|
gertimmerzeel
Geregistreerd: 15 maart 2011, 10:03 Berichten: 4095 Woonplaats: Breukelen
|
Bert, volhouden!! kop op en je komt er weer bovenop, let op!!!! veel sterkte en beterschap,
groet Gert
_________________ Het is de tegenwind die de vlieger doet stijgen -chinees gezegde-
|
| 17 aug 2012, 09:11 |
|
 |
|
stientje1962
|
Hallo lieve vrienden hier. Ontroerend hoe jullie de afgelopen weken mee hebben geleefd met ons allemaal met het verloop van de toestand van Bert. Zijn neef Jan heeft een klapper gemaakt met de uitdraai van al jullie berichtjes hier. Deze klapper heeft braaf al die tijd naast zijn bed gelegen. In het begin realiseerde hij zich niet dat het over hem ging. Een mooi moment was dan ook toen hij wel bewust werd van de woorden die jullie aan hem schreven, tranen biggelden over zijn wangen. Gisteren is hij een paar uurtjes naar huis mogen gaan, om te kijken hoe het ging. Onze angst was dat als hij eenmaal in zijn vertrouwde omgeving was, hij niet meer terug wilde naar Roermond. Gelukkig was het terugbrengen geen probleem. Hij is immers in goede handen daarginds op de PAAZ. Al zal zijn herstel stapje voor stapje gaan, ieder stapje vooruit is er eentje. Het is en blijft een wonder dat beseffen we nu eens te meer! Ik weet zeker........ met jullie steun erbij zal alles op z'n pootjes terechtkomen! Nogmaals onze grootste dank namens ons allemaal!!!!!!!! Groetjessssssss
|
| 23 aug 2012, 10:06 |
|
 |
|
joppie
penningmeester
|
Goed bericht Stien , doe hem de groeten en wens hem beterschap van iedereen hier op het forum , we wachten weer op zijn kennis en vakmanschap  . gr.joppie.
|
| 23 aug 2012, 19:46 |
|
 |
|
willem vd akker
Geregistreerd: 13 jul 2008, 19:37 Berichten: 4274 Woonplaats: leiden
|
 Re: goed nieuws BERTONINUS op de weg terug om volledig te herstellen
Ga zo door Bert  elke dag een beetje herstellen dan kom je er wel Groeten Willem vd Akker
|
| 23 aug 2012, 20:46 |
|
 |
|
Vinner
Geregistreerd: 29 jul 2010, 21:13 Berichten: 362 Woonplaats: srɛɪ̯fʋɛɪ̯zə
|
Hallo Bert, ik ken je niet maar wens je niettemin alle gezondheid van de wereld toe. Je hebt in ieder geval genoeg vrienden hier 
|
| 23 aug 2012, 21:00 |
|
 |
|
stientje1962
|
Nog even een kort berichtje namens Silvia. Bert mag komend weekend (25 en 26 Aug) overdag naar huis, maar s' avonds weer terug naar Roermond. Indien er mensen zijn die hem willen bezoeken in de middaguren, neem dan even contact op met Silvia via nr. 0638771634. Ik weet zeker dat jullie Bert daar heel blij mee maken.
|
| 23 aug 2012, 21:46 |
|
 |
|
kurt
|
Doe hem vele groeten !! Kijk er naar uit hem terug te zien op dit forum. Bertoninus  Dat je aan de beterhand bent. Het komt goed man, tot gauw !! Velen missen je hier!! Ik hoop je snel terug van je hobby kan genieten !! mvg Kurt
_________________ http://users.telenet.be/kurt-metaaldetectie/
|
| 24 aug 2012, 21:09 |
|
 |
|
paul
|
|
| 24 aug 2012, 21:16 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 17975 Woonplaats: Limbolonie
|
Hallo beste mensen ik ben er nog ,al vraag ik mij zelf af hoe het mogelijk is,maar zo te zien zij de wonderen de wereld nog niet uit
van mijn kant van mij en ega,en Christientje,!!!!!!!zus lief, allemaal bedankt voor de spontane reacties en het medeleven,ik krijg het er even koud van
ik heb de ergste klap overleefd,maar instaat om te forummen ben ik nog niet, maar geef mij even de tijd,en met een beetje geluk komt alles weer op zijn pootjes terecht
Beheer,Mod,s en forumleden bedankt voor de fruitschaal,en de mega steun wat ik heb mogen ontvangen
veel groeten Bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 25 aug 2012, 14:35 |
|
 |
|
marcel001
Geregistreerd: 26 jun 2012, 16:06 Berichten: 101 Woonplaats: Haarlemmermeer
|
_________________ Beter één munt in je zak dan tien in de grond.
|
| 25 aug 2012, 14:40 |
|
 |
|
Vinner
Geregistreerd: 29 jul 2010, 21:13 Berichten: 362 Woonplaats: srɛɪ̯fʋɛɪ̯zə
|
Goed je hier te zien Bert en veel gezondheid gewenst de komende tijd. 
|
| 25 aug 2012, 14:41 |
|
 |
|
Trash
Geregistreerd: 12 jun 2011, 18:14 Berichten: 11199 Woonplaats: Maastricht
|
Goed om jou avatar weer te zien Bert! Heel veel beterschap... Stapje voor stapje, je bent er in elk geval gelukkig nog! Vele groeten, Cyril
|
| 25 aug 2012, 14:47 |
|
 |
|
Anoniem
Geregistreerd: 26 sep 2010, 13:06 Berichten: 3322 Woonplaats: Gorinchem
|
Zoals Trash net al zei: Goed om jou avatar weer te zien Bert! Wonderen zijn de wereld idd gelukkig nog niet uit Neem vooral de tijd, en veel beterschap!
_________________ Hiphop & Reggae, ohja, beetje Jazz
|
| 25 aug 2012, 15:06 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20727 Woonplaats: utrecht
|
Bertoninus schreef: Hallo beste mensen ik ben er nog ,al vraag ik mij zelf af hoe het mogelijk is,maar zo te zien zij de wonderen de wereld nog niet uit
van mijn kant van mij en ega,en Christientje,!!!!!!!zus lief, allemaal bedankt voor de spontane reacties en het medeleven,ik krijg het er even koud van
ik heb de ergste klap overleefd,maar instaat om te forummen ben ik nog niet, maar geef mij even de tijd,en met een beetje geluk komt alles weer op zijn pootjes terecht
Beheer,Mod,s en forumleden bedankt voor de fruitschaal,en de mega steun wat ik heb mogen ontvangen
veel groeten Bert Welkom terug Bertje 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 25 aug 2012, 15:14 |
|
 |
|
vliegendeschotel
|
Heel mooi dat je er weer bent Doe lekker rustig aan en tot snel Gr, David . . . .
_________________ zoekt met een Minelab Equinox safari en een Tesoro bandido2
|
| 25 aug 2012, 15:14 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28455 Woonplaats: Kerkrade
|
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 25 aug 2012, 18:45 |
|
 |
|
Hans1971
|
BERTJE, ONKRUID VERGAAT NIET Blij te zien dat je aan de betere hand bent man. We spreken elkaar gauw weer eens 
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 25 aug 2012, 18:48 |
|
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
|
|