|
|
|
|
|
|
Het is nu 21 apr 2026, 22:22
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 2 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Robevis
Geregistreerd: 03 maart 2012, 22:57 Berichten: 181 Woonplaats: Leeuwarden
|
 8 september 2012
Dag allen,
Gistermiddag had ik gezien dat de gemeente bij mij in de woonwijk weer op plaatsen een grasveldje had aangevuld met een dun laagje aarde.
Omdat de ervaringen hiermee niet echt slecht zijn, vandaag maar besloten om er eens even met de metaaldetector overheen te gaan. (Mijn dochter haalde er op het oog een ½ cent uit 1934 uit.) Dit leverde mij naast wat prullaria o.a. een slechte ring, 1 oostenrijkse shilling, 1 engels “two pence” muntje, fietsventiel verlengstukje, 1 dubbeltje, 2 stuivers en 50 eurocent op.
Hierna ben ik naar een ander grasveldje buiten de stad geweest waar nog wel eens wat gerecreëerd wordt. Hier vond ik de rest van bijgevoegde foto.
Al met al toch wel weer leuk hoor.
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ Meld je aan als bloeddonor. Bel gratis 0800 - BLOEDBANK of kijk op http://www.sanquin.nl
Steun de KNRM, wordt "redder aan de wal", surf naar www.knrm.nl
|
| 08 sep 2012, 20:25 |
|
 |
|
pinkeltje
Geregistreerd: 22 jul 2009, 18:22 Berichten: 7398 Woonplaats: langs de ijssel
|
 Re: 8 september 2012
niet verkeerd hoor 
_________________ Heiligenmedailles en dovotiehangers in de rommelbak... ik verzamel ze..
|
| 09 sep 2012, 16:07 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 2 berichten ] |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
|
|