|
|
Het is nu 05 maart 2026, 03:48
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 8 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
radiohead
Geregistreerd: 17 apr 2008, 15:40 Berichten: 7888 Woonplaats: Belgica
|
 Paar uurtjes schoonmaken
Nah, dat is het dan Paar uur aan het schoonmaken geweest, denk een stuk of 25 follisjes schoongemaakt te hebben, van mn laatste zoekdag. Zie hier het bewijs dat het meeste rechtstreeks naar de afvalbak kan! Er blijven nog een 5 tal muntjes over die de vaseline waard zijn. Toch wel weer een paar strakke muntjes tussen gelukkig.. Grtzz
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ One of the greatest problems in the academic debate is that terminology identifies groups which do not actually exist as such.
Minelab Manticore
|
| 07 okt 2012, 17:47 |
|
 |
|
jeroen V.
|
 Re: Paar uurtjes schoonmaken
Lekker, daarvoor wil ik er ook wel 25 vinden (en schoonmaken) Hoe zien de rommelbakmunten er uit?
_________________ sommigen hebben alle kennis, althans dar denken ze.
Bedankt voor de determinaties en reacties
Tot ziens
Foto's gepost door jeroen V. blijven eigendom van Jeroen V.
|
| 07 okt 2012, 17:53 |
|
 |
|
pinkeltje
Geregistreerd: 22 jul 2009, 18:22 Berichten: 7398 Woonplaats: langs de ijssel
|
owww mooie muntjes uit de klei?
_________________ Heiligenmedailles en dovotiehangers in de rommelbak... ik verzamel ze..
|
| 07 okt 2012, 17:54 |
|
 |
|
Anoniem
Geregistreerd: 26 sep 2010, 13:06 Berichten: 3322 Woonplaats: Gorinchem
|
Hoe heb je deze schoongemaakt als ik vragen mag? zien er eigenlijk te mooi uit voor elektrolyse 
_________________ Hiphop & Reggae, ohja, beetje Jazz
|
| 07 okt 2012, 18:06 |
|
 |
|
kimball
Moderator
Geregistreerd: 02 aug 2008, 20:46 Berichten: 3983 Woonplaats: Noordgouwe
|
Tja Ge.... Van de 14 die ik in het eerste uur vond hield ik er maar 2 over die er nog een beetje redelijk uitzagen. Meer kwantiteit dan kwaliteit Groet
_________________ Ik verzamel duiten, oorden en muntgewichten uit Zeeland. Mijn verzameling is helaas nog niet compleet...
|
| 07 okt 2012, 19:03 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
ze zijn nog goed
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 07 okt 2012, 19:34 |
|
 |
|
radiohead
Geregistreerd: 17 apr 2008, 15:40 Berichten: 7888 Woonplaats: Belgica
|
Hahaha ja we gingen voor kwantiteit he! Tis waar, was het weeral vergeten Wat voor soort ondergrond het is weet ik niet zo goed, moet er de geologische kaart van Belgisch Limburg eens voor nakijken. Zeker erg kalk houdend. Schoonmaken gaat bij mij erg eenvoudig: sateprikkertje en dat was het dan (ben maar een eenvoudige ziel he  ) Groeten 
_________________ One of the greatest problems in the academic debate is that terminology identifies groups which do not actually exist as such.
Minelab Manticore
|
| 07 okt 2012, 21:06 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
Hahaha Radio zo moeten ze zijn,daar heb je wat aan ik ben een tijdje geleden eens in de rommelbak muntjes wezen kijken er waren muntjes bij met een dikke korst,met electrolyze kwamen de mooiste munten te voorschijn wel zonder patina goed gewerkt kerel grt Bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 07 okt 2012, 21:50 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 8 berichten ] |
|