|
|
Het is nu 03 maart 2026, 19:43
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 14 berichten ] |
|
Joppie,..onze penningmeester,..is aan het lijnen
| Auteur |
Bericht |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
 Joppie,..onze penningmeester,..is aan het lijnen
Hallo allemaal,..
Wisten jullie dat onze penningmeester JOPPIE-JOS aan het lijnen is
dit is niet van deze wereld,..als hij 1 kilo afvalt,.. eet hij er toch weer 5 kilo erbij,..hahaha
het is een echte levens genieter die JOS,..maar hij past niet meer in de auto,..kan niet meer door de voordeur,..mag alleen nog bij bubbels slapen,..hahaha in de gang,..
suc6 er mee JOS maar ik geef jou weinig kans doorvoor vind jij het eten te lekker,..
grt bert
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 17 okt 2008, 21:34 |
|
 |
|
joppie
penningmeester
|
 Re: Joppie,..onze penningmeester,..is aan het lijnen
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 17 okt 2008, 21:38 |
|
 |
|
Michel
|
Hou er de moed in Jop.... laat Bert maar lachen ! 
|
| 17 okt 2008, 21:41 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
hij moet meer gaan piepen gr bubba 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 17 okt 2008, 21:46 |
|
 |
|
van Otterloo
|
Succes ouwe pik,ik probeer het al jaren,maar het lukt me niet  . Grt, Addie. Goeie tip; weinig eten en veel drinken,  .
_________________ Wat volgt, staat altijd in verband met wat eraan voorafging
|
| 17 okt 2008, 21:49 |
|
 |
|
Michel
|
Ik ben niet dik, ik heb zware beenderen 
|
| 17 okt 2008, 21:50 |
|
 |
|
Jvlivs
Geregistreerd: 16 apr 2008, 19:33 Berichten: 7089 Woonplaats: Kerkrade
|
Hey Joppie, ENNNNEEEEEEEE?????? Jij en 8 kilo kwijt?????? Dat bestaat niet!!! Of hebben ze je een nieuw spiraaltje ingezet???? (Oh nee sorry, dat was bij mijn vrouw). Die was in eenmaal 8 kilo kwijt. (In ziekenhuis spiraaltjre schoongemaakt). Of ben je eens flink op de pot geweest, en anders mischien eens nieuwe batterijen in de weegschaal. Nee hoor. Da's flauw!!!! Jos als het echt zo is, van harte gefeliciteerd met die 8 kilo  !!!! Ik weet hoe moelijk het is!!!! Vele groeten en veel succes, John.
_________________ A Casa, sulla divane, si trova niente!!!!!!
|
| 17 okt 2008, 22:01 |
|
 |
|
joppie
penningmeester
|
bedankt lui voor jullie opbeurende reacties,afvallen is moeilijk zeker als je alles(bijna) lekker vind. zal meer gaan piepen  . gr.joppie.
|
| 17 okt 2008, 22:19 |
|
 |
|
Ambianii
|
|
| 17 okt 2008, 22:26 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 17 okt 2008, 22:40 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
Hey Joppie,
ENNNNEEEEEEEE?????? Jij en 8 kilo kwijt??????
Dat bestaat niet!!! Of hebben ze je een nieuw spiraaltje ingezet???? (Oh nee sorry, dat was bij mijn vrouw). Die was in eenmaal 8 kilo kwijt. (In ziekenhuis spiraaltjre schoongemaakt).
Of ben je eens flink op de pot geweest, en anders mischien eens nieuwe batterijen in de weegschaal.
Nee hoor. Da's flauw!!!!
Jos als het echt zo is, van harte gefeliciteerd met die 8 kilo !!!! Ik weet hoe moelijk het is!!!!
JohnHoi Julivs,... van jou zoveel zever,.. dat ben ik niet gewent,..maar goed geschreven kerel ik lig helemaal in een deuk,.woehaaaaa die arme Joppie-JOS,..komt hij ook nog aan de vla,.. met slagroom zondag,..weer 2 kg er bij hahaha maar 10 minuten lopen en het is weer weg,..niet dus,... haha hihihi grt bert John.[/quote]
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 17 okt 2008, 23:11 |
|
 |
|
Mat
|
Hoi Jop, Proficiat met je slankie. Maar let op, de muizen in Limburg maken tegenwoordig grotere gaten en je zou er maar intrappen. Zit je gelijk in het nest. Gr Mat
_________________ Alle ingezonden foto's blijven eigendom van Mat.
|
| 18 okt 2008, 11:14 |
|
 |
|
Suzi Bandit
|
Smikkel, smikkel, hmmmmmmmmmmmmmmm Suzi Bandit (smulpaap)
_________________ Is there life after death ? Touch my bike and you'll find out !
|
| 19 okt 2008, 20:58 |
|
 |
|
devoon
|
Hoi Joppi. Laat ze allemaal maar lachen. Ze weten waarschijnlijk niet hoe lekker eten kan zijn.En Bert.... die wordt thuis kort gehouden , mag maar drie minuten aan tafel zitten met een kinder- bordje op schoot. Daarbij heeft hij bij onze laatste onmoeting meer naar de gastvrouw gekeken dan naar jouw, anders had hij ongetwijfeld gezien dat je al aardig lijnig begint te worden. Bij een volgende bezoek brengen we weer een limbovlaai mee anders ga je nog teveel afvallen. Groeten Peter.
|
| 21 okt 2008, 12:51 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 14 berichten ] |
|