|
|
Het is nu 03 maart 2026, 18:25
|
DE WAARHEID IS HARD ALS STAAL.
| Auteur |
Bericht |
|
Ambianii
|
 Re: DE WAARHEID IS HARD ALS STAAL.
was een geintje paul..sorrrieeeeee nee hoor cees,laat maar lekker gaan hier,het is en blijft een vrij forum met een praathuis! Ik zal niet meer stout zijn,eerlijk. (lekker belangrijk.nl  ) We mogen toch zeker discu-en over iets wat de wereld heeft veranderd?...we staan te janken aan de pomp,onze huizen dalen 16% in 3 jaar en om nou te zeggen dat de handel zo lekker is in de EU?
|
| 23 okt 2012, 17:04 |
|
 |
|
Misfit
|
Ambianii schreef: was een geintje paul..sorrrieeeeee we staan te janken aan de pomp,onze huizen dalen 16% in 3 jaar en om nou te zeggen dat de handel zo lekker is in de EU? Ikke was niet boos hoor  Maareh, ik dacht dat jij zo'n rijke stinkerd met een CTX & te veel vrije tijd was ? Laten we niet zo mopperen, we leven in een schathemeltje rijk land waar iedereen een dak boven het hoofd en eten in de koelkast kan hebben staan... Net als met die complot-theorietjes, we hebben teveel tijd om gekke dingen te gaan verzinnen, lekker negeren al die ongein !
|
| 23 okt 2012, 17:35 |
|
 |
|
Ambianii
|
Ach paul...ik ben absoluuut een optimist en een gelukkig man,maaar...ik kan niet tegen onrecht en mijn mening heb je. Ik wilde enkel dit aan de kaak stellen,ik vlieg vrijdag naar de USA en wil geen woorden als Jihad horen in het vliegtuig...ik moest naar aanleiding van dit artikel/uitzending er weer aan denken. Ik blijf erbij; de gezinnen van de slachtoffers hebben minsten recht op AL hun vragen! Mvg Rich 
|
| 23 okt 2012, 17:56 |
|
 |
|
ALFABOY
Geregistreerd: 18 apr 2008, 11:07 Berichten: 2821 Woonplaats: kerkrade
|
Ambianii schreef: Ach paul...ik ben absoluuut een optimist en een gelukkig man,maaar...ik kan niet tegen onrecht en mijn mening heb je. Ik wilde enkel dit aan de kaak stellen,ik vlieg vrijdag naar de USA en wil geen woorden als Jihad horen in het vliegtuig...ik moest naar aanleiding van dit artikel/uitzending er weer aan denken. Ik blijf erbij; de gezinnen van de slachtoffers hebben minsten recht op AL hun vragen! Mvg Rich  Nou mij krijg je echt met geen 10 paarden naar dat land, na 9/11 en online xboxen met amerikanen ben ik helemaal klaar met die gasten Gr Paul 
|
| 23 okt 2012, 18:12 |
|
 |
|
radiohead
Geregistreerd: 17 apr 2008, 15:40 Berichten: 7888 Woonplaats: Belgica
|
Nou, ik ken Misfit en Ambie beiden en kan vaststellen (zonder relevante diploma's aan de muur hangend hebben) dat jullie qua "fruitcake gehalte" aan elkaar gewaagd zijn. Daarom mag ik jullie ook zo enorm graag mannen, want ik ben tenslotte de über cake Wat ik niet leuk vind is dat m'n twee forum maatjes tegen elkaar bezig zijn. Dus: kiss kiss en vergeten deze onzin. Wisten jullie trouwens dat de piramides met hulp van buitenaardse krachten gemaakt zijn? 
_________________ One of the greatest problems in the academic debate is that terminology identifies groups which do not actually exist as such.
Minelab Manticore
|
| 23 okt 2012, 18:25 |
|
 |
|
Misfit
|
radiohead schreef: Wat ik niet leuk vind is dat m'n twee forum maatjes tegen elkaar bezig zijn. Dus: kiss kiss en vergeten deze onzin. Wij zijn helemaal niet "tegen elkaar bezig", fruitcake... Als je alle 2 de hersencellen had gebruikt die nodig waren om je strik-diploma te halen, had je gezien dat er gewoon een gezapige welles/nietes-discussie aan de gang was  Maareh... welke vlucht vlieg je meem Ambi ? Dan pleeg ik effe een telefoontje zodat je bij aankomst mag bukken voor 'n klein intern onderzoekje 
|
| 23 okt 2012, 18:45 |
|
 |
|
Ambianii
|
|
| 23 okt 2012, 19:05 |
|
 |
|
radiohead
Geregistreerd: 17 apr 2008, 15:40 Berichten: 7888 Woonplaats: Belgica
|
Misfit schreef: strik-diploma halen Ik moet iets bekennen Ok, maar nu kan ik weer rustig slapen. Wetende dat jullie niet aan het katten zijn, maar gewoon een beetje "anders" communiceren. Had ik even nagedacht dan had ik me moeten beseffen dat communicatie tussen een (demi) Fries en Limbo per definitie raar verloopt Grt
_________________ One of the greatest problems in the academic debate is that terminology identifies groups which do not actually exist as such.
Minelab Manticore
|
| 23 okt 2012, 19:10 |
|
 |
|
Ambianii
|
kuch..ik ben een rasechte west-fries 
|
| 23 okt 2012, 19:22 |
|
 |
|
melpatcindy
|
_________________ gezelligheid kent hier geen tijd
|
| 23 okt 2012, 19:29 |
|
 |
|
peter
Moderator
Geregistreerd: 14 feb 2009, 17:49 Berichten: 7767 Woonplaats: Deventer
|
 Ik lees dit alles met veel genoegen 
_________________ gr Peter zoekt met een Manticore
|
| 23 okt 2012, 20:12 |
|
 |
|
Ambianii
|
fijn te lezen mannen...ik ben eigenlijk niet op zoek naar mijn gelijk of geemmer idd...ik zou wel meer meningen willen horen..hoe ook de uitslag. Dit onderwerp leeft best wel,niet enkel 9/11...maar eigenlijk meer zo van " wie bepaalt eigenlijk het nieuws",wie zorgt voor die negatieve berichten in het nieuws,wie zit achter die idiote benzine/brandstof prijzen,wie is z`n zakken aan het vullen,??????????????????? Mijn buurman rijdt voor Schenk-Esso,hij zegt openlijk dat hij ook niet begrijpt hoe en waarom het allemaal maar kan oplopen...er is nog zooooveel olie.
|
| 23 okt 2012, 20:21 |
|
 |
|
speerpunt
|
Ambiani bedankt voor het plaatsen van deze voor mij heel indrukwekkende link
Groetjes Rob
|
| 23 okt 2012, 21:33 |