|
|
Het is nu 04 jun 2026, 10:55
|
| Auteur |
Bericht |
|
Travis
|
 Re: stekkenpezers
Ahzo , dan zal het wel een andere Viros geweest zijn. Er zijn verschillende "Virossen" hier.
|
| 26 okt 2012, 13:22 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20727 Woonplaats: utrecht
|
Travis schreef: Ahzo , dan zal het wel een andere Viros geweest zijn. Er zijn verschillende "Virossen" hier. 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 27 okt 2012, 20:18 |
|
 |
|
bertellen
Geregistreerd: 14 apr 2009, 21:52 Berichten: 550 Woonplaats: Voerendaal
|
Er zijn er schijnbaar zelfs die de vrouw van een zoeker bellen om aan info te komen om vervolgens dan daar te gaan zoeken Hoe ver gaat het dan, maar ja wie de schoen past trekke hem aan.
_________________ http://coindigger.webs.com
|
| 28 okt 2012, 12:47 |
|
 |
|
melpatcindy
|
bertellen schreef: Er zijn er schijnbaar zelfs die de vrouw van een zoeker bellen om aan info te komen om vervolgens dan daar te gaan zoeken Hoe ver gaat het dan, maar ja wie de schoen past trekke hem aan. hoe bedoel je stekkenpezers[alleen de naam al  ] ,ff de vrouw bellen of hij thuis is gr ed 
_________________ gezelligheid kent hier geen tijd
|
| 28 okt 2012, 12:48 |
|
 |
|
Madelinus
ERELID
|
melpatcindy schreef: bertellen schreef: Er zijn er schijnbaar zelfs die de vrouw van een zoeker bellen om aan info te komen om vervolgens dan daar te gaan zoeken Hoe ver gaat het dan, maar ja wie de schoen past trekke hem aan. hoe bedoel je stekkenpezers[alleen de naam al  ] ,ff de vrouw bellen of hij thuis is gr ed   Dat plaatst stekkenpezers in een heel ander daglicht. Je zou maar eerder thuiskomen en je betrapt je vrouw met zo'n pezer 
_________________ Niet uit het veld te slaan.
|
| 28 okt 2012, 13:02 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28455 Woonplaats: Kerkrade
|
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 28 okt 2012, 13:13 |
|
 |
|
peter
Moderator
Geregistreerd: 14 feb 2009, 17:49 Berichten: 7596 Woonplaats: Deventer
|
coinhunter chris schreef: 
_________________ gr Peter zoekt met een Manticore
|
| 28 okt 2012, 15:41 |
|
 |
|
Axel
|
Kunnen we `Plekkenpezer` aan de Van Dale toevoegen ? Grappig woord en volgens mij met meer betekenissen aangezien je een plekkenpezer ook bij thuiskomst op jouw Bedplek kunt vinden ? Tja, toestemming vragen, het zou wel moeten. Hoef zelf nooit iets te vragen, als ik ga zoeken slaapt een normaal mens en daarbij zoek ik alleen op onbewoonde grond.
_________________ Mvg Axel
|
| 28 okt 2012, 19:22 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 28 okt 2012, 20:21 |
|
 |
|
ronald
|
Doorgaan, laat ze klappen Mvg.Ronald
|
| 28 okt 2012, 21:27 |
|
 |
|
Travis
|
coinhunter chris schreef:  Chris dat zijn de wijvenpezers toch maar uitkijken met de bi's,die vallen onder de categorie van de allesnaaiers 
|
| 30 okt 2012, 09:55 |
|
 |
|
bacchus
|
hallo allemaal ik meen dat ik me ook er aan schuldig heb gemaakt,stekkenpezen,het zij bedoeld of niet? maak het wat uit,je loop erover of niet,wie beslist dat je er mag lopen,dat is toch de landeigenaar of niet. je heb ook van die matennaaiers de met je mee lullen maar achter de rug bla bla. en dat bla bla,bedoel ik,als je het niet zelf heb gehoord houd je bek dan. ik ben van mening dat iedereen mag zoeken waar hij of zij wil. iedereen roept wel eens het zijn mijn velden,lul niet op iedere vondst wat je maak,heb je zelf overheen gelopen,en zeker wil bijna iedereen weten waar je het gevonden heb. het ligt aan je zelf ,als je het verteld of niet. iedereen kan zeggen wat hij of zij wil,matennaaier kont kruiper stekkenpezer flikker op. die mij van het akker afhaalt is goeie  ___________________________________
|
| 30 okt 2012, 11:17 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
ik dacht eerste dat het één spier was van één mens
ha jacob het land waar je zoekt is altijd nog van de eigenaar die
dat bezit
zo simpel is het
|
| 30 okt 2012, 13:21 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28455 Woonplaats: Kerkrade
|
iedereen mag zoeken waar hij wil daar is niets mis mee  ,maar waar het mis gaat is dat andere mensen duizende kilometers maken om velden te zoeken/vinden waar iets ligt en dan nemen ze uit medelijden een paar van die gasten mee die dan enkele weken later met hun eigen groepje op "andermans zoekplek gaat zoeken" en leeg trekken [b]DAT VALT ONDER DE CATEGORIE PLEKKENPEZERS dus mensen die roepen het zijn hun velden hebben daar wel voor een groot deel gelijk in ook al zijn ze niet de landeigenaar/es,maar ze hebben wel moeite gedaan om deze te vinden,de meegeneomen "plekkenpezers" niet.als iemand uit eigen kracht toevallig hetzelfde akkertje vind is dat pech voor degene die er jaren zoekt en je kunt de persoon dan ook niet verjagen want hij heeft evenveel rechten als jezelf. ik ben veel te goed als het om zoekstekken gaat en die met andere te delen,de pijn is dan ook groot bij mij als daar misbruik van gemaakt word door mensen die je in vertrouwen hebt meegenomen en ROEPEN DAN OOK NOG DAT IK IEMAND ANDERS NIETS GUN deze GASTEN kun je vergelijken met EQ van een goudvis,na 3 seconde kun je hem weer vangen nadat deze hebt terug gegooit. de mensen die met mij zoeken gaan weten dat ik ze topvondsten gun zie mijn onderschrift; "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je je zelf het liefst gunt! dus probeer deze woorden te begrijpen van mensen die al jaren in goed en bar weer erop uittrekken om tot hun vondsten te komen en koester het moment dat je door hun wordt meegenomen om ook topvondsten te vinden en maak er geen misbruik van!!!grt Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 30 okt 2012, 14:06 |
|
 |
|
Octavianvs
|
Ben het helemaal met je eens Chris! Wanneer ze op gewone akkers zoeken (waar natuurlijk altijd nog wat moois kan gevonden worden) of bijna leeggetrokken rv's die ik heb laten zien, kan me maar weinig beroeren je moet uiteindelijk toch ergens zoeken. Maar als je beginnelingen of anderen ter goeder trouw een mooie top akker laat zien om hen toch ook vette vondsten te gunnen en een fijne zoekdag te bezorgen, vind ik het een ware schande dat deze personen enkele weken of een jaar later net na de oogst zoveel mogelijk achter je rug proberen weg te halen daar. Dat zijn ware ratten in mijn ogen, het is zoals het verhaal van sodom & gomorrah. Hoe laag kun je vallen?
mvg
|
| 30 okt 2012, 14:36 |
|
 |
|
radiohead
Geregistreerd: 17 apr 2008, 15:40 Berichten: 7768 Woonplaats: Belgica
|
Chris Ik weet exact waar je over spreekt. Mensen in vertrouwen nemen, open staan voor nieuwe mensen.... Mensen iets gunnen. Om vervolgens te mogen ervaren dat eigenlijk je nek afgesneden werd op een laffe manier. Backstabbers, zoals ze zeggen. Eén verschil: WIJ KUNNEN ONZE "COLLEGAS" RECHT IN DE OGEN KIJKEN Het heeft me een poosje m'n plezier in de hobby ontnomen, nog niet zo lang geleden was ik zelfs van plan er definitief mee te stoppen. Maar heb me bedacht 
_________________ One of the greatest problems in the academic debate is that terminology identifies groups which do not actually exist as such.
Minelab Manticore
|
| 30 okt 2012, 14:54 |
|
 |
|
Adbas
|
ik heb het kort geleden ook weer meegemaakt. het lijkt een risiko als je een ander wat gunt.
wat je zeker ook niet moet doen is met iemand afspreken en de afspraak niet kunt of wil nakomen. je wekt een bep. verwachting : grt ad
_________________ ooit lagen vondsten voor het oprapen, nu moet je er zelfs voor graven
|
| 30 okt 2012, 15:04 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
Adbas schreef: ik heb het kort geleden ook weer meegemaakt. het lijkt een risiko als je een ander wat gunt.
wat je zeker ook niet moet doen is met iemand afspreken en de afspraak niet kunt of wil nakomen. je wekt een bep. verwachting : grt ad ach adbas zo gaat het vaak jijben ook te goed voor dit werk krijg je weliseen deuk in je rug heb ook van die ding mee gemaakt gelukig niette veel het nadeel van die lui datze het vaak verpeste voor jou zo dat er niemand meer mag zoeken zo nu verder met een moooi onderwerp 
|
| 30 okt 2012, 18:52 |
|
 |
|
radiohead
|
de ed schreef: zo nu verder met een moooi onderwerp Heb je dan toch drie Romeinen gevonden dit jaar ?! 
_________________ One of the greatest problems in the academic debate is that terminology identifies groups which do not actually exist as such.
Minelab Manticore
|
| 30 okt 2012, 19:17 |
|
 |
|
Misfit
|
Ik heb meer last van stekken-passagiers. .. mensen die mij als taxi gebruiken als we langs stekken rijden 
|
| 30 okt 2012, 19:32 |
|
 |
|
melpatcindy
|
coinhunter chris schreef: iedereen mag zoeken waar hij wil daar is niets mis mee  ,maar waar het mis gaat is dat andere mensen duizende kilometers maken om velden te zoeken/vinden waar iets ligt en dan nemen ze uit medelijden een paar van gasten mee die dan enkele weken later met hun eigen groepje op "andermans zoekplek gaat zoeken" en leeg trekken [b]DAT VALT ONDER DE CATEGORIE PLEKKENPEZERS dus mensen die roepen het zijn hun velden hebben daar wel voor een groot deel gelijk in ook al zijn ze niet de landeigenaar/es,maar ze hebben wel moeite gedaan om deze te vinden,de meegeneomen "plekkenpezers" niet.als iemand uit eigen kracht toevallig hetzelfde akkertje vind is dat pech voor degene die er jaren zoekt en je kunt de persoon dan ook niet verjagen want hij heeft evenveel rechten als jezelf. ik ben veel te goed als het om zoekstekken gaat en die met andere te delen,de pijn is dan ook groot bij mij als daar misbruik van gemaakt word door mensen die je in vertrouwen hebt meegenomen en ROEPEN DAN OOK NOG DAT IK IEMAND ANDERS NIETS GUN deze GASTEN kun je vergelijken met EQ van een goudvis,na 3 seconde kun je hem weer vangen nadat deze hebt terug gegooit. de mensen die met mij zoeken gaan weten dat ik ze topvondsten gun zie mijn onderschrift; "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je je zelf het liefst gunt! dus probeer deze woorden te begrijpen van mensen die al jaren in goed en bar weer erop uittrekken om tot hun vondsten te komen en koester het moment dat je door hun wordt meegenomen om ook topvondsten te vinden en maak er geen misbruik van!!!grt Chris  zo is het chris  maaaaaaar moet je nu eens niet weglopen van die verbluffend mooie gouden munt van je???????? en een keer onder de douche gaan ER LOPEN NL LUIZEN OP JE SCHERM gr ed 
_________________ gezelligheid kent hier geen tijd
|
| 30 okt 2012, 19:39 |
|
 |
|
jeroen V.
|
Groot gelijk Chris!
_________________ sommigen hebben alle kennis, althans dar denken ze.
Bedankt voor de determinaties en reacties
Tot ziens
Foto's gepost door jeroen V. blijven eigendom van Jeroen V.
|
| 30 okt 2012, 19:43 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
wat slijmballen 
|
| 30 okt 2012, 20:00 |
|
 |
|
radiohead
|
Misfit schreef: Ik heb meer last van stekken-passagiers. .. mensen die mij als taxi gebruiken als we langs stekken rijden  Hahaha.. Heb nog nooit zo'n luizige chauffeur meegemaakt  Eerst vlogen we bijna uit de bocht "gelukkig heb ik een slipcursus gevolgd"  En vervolgens moest je verteld worden dat het donker was (is lichten aanzetten)  Over de ruitenwissers heb ik maar gezwegen, toen het al een kwartiertje gestopt was met regenen hahaha. Wel een helder moment toen je je besefte dat m'n laptop nog in de auto lag Nee, het was weer leuk. Heb me goed vermaakt gister 
Minelab Manticore
|
| 30 okt 2012, 22:55 |
|
 |
|
Herman Bos
|
Ik ben het met Chris eens. Maar jongens waar praten we over. Een gemiddelde zoekschotel is ongeveer 650 cm2 centimeter groot. Als je een weiland van 1 bunder { hectare} hebt dan moet je 100000000 of te wel honderd miljoen cm2 afzoeken. Doe je dit rustig en zoals het moet eenmaal in de lengte en eenmaal in de breedte met overlap Dan moet je twee honderd miljoen cm2 afzoeken. Gemiddelde akker is ongeveer 8 hectare. Vertel mij maar hoe lang je daar over doet. Die lieden die zich hier mee bezig houden gaan als een gek over het terrein en slaan heel veel over en verdwijnen dan zeer snel. Gewoon bij gaan lopen en slaak af en toe een vreugde kreet als je gegraven hebt. Zaterdag nog even aan een boer gevraagd en die zei er zijn er al zoveel geweest ik denk niet dat er nog wat licht. Ik zoeken en jawel vrij snel een bezem stuiver en een zilveren dubbeltje. Laat die dag waar je je zo op verheugd heb door niets en niemand verzieken. Ik wens jullie allemaal die topvonst waar je van droomd. Herman
_________________ Zoek met een Deus en een minelab Remember the best DISCRIMINATION is your digger!
|
| 30 okt 2012, 23:44 |
|
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
|
|