|
|
Het is nu 04 jun 2026, 09:54
|
| Auteur |
Bericht |
|
huntius
|
 Re: stekkenpezers
Ik lees net dit topic en laat ik nou een van deze 5 stekkenpezers wezen,en het grappige is dat ik al 15 jaar toestemming heb en toevallig die andere jongens ook,DUS HOE KOMT DEZE GERT EROP OM TE ZEGGEN DAT WIJ GEEN TOESTEMMING HEBBEN VAN DE BOER DUS HIJ IS EIGENLIJK EEN LEUGENAAR,zijn zoekmaat die AL 1 jaar zoekt kwam ook al even verhaal halen bij de zoekers of we toestemming hadden hoe BRUTAAL om dat zo te vragen,volgens mij zijn het zelf stekkenpesers bang dat een ander wat vind en dat ze lekker alles voor zich zelf hebben en andere niets gunnen,ik hoop deze Gert de leugenaar niet tegen tekomen ik snap niet dat deze Gert zo;n topic opent met onwaarheden over stekkenpezers en geen toestemming. Ik moest dit even kwijt, Gr Jan.
|
| 30 okt 2012, 23:54 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
zo jan ik ga ook maar stekken pezen in bed 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 31 okt 2012, 00:58 |
|
 |
|
Travis
|
de ed schreef: zo jan ik ga ook maar stekken pezen in bed  Ed heb je goed geslapen? Hopelijk hebben ze jouw bed niet gestekkenpeesd 
|
| 31 okt 2012, 08:04 |
|
 |
|
Aardvark
Geregistreerd: 05 okt 2008, 19:00 Berichten: 884 Woonplaats: Voerendaal
|
Travis schreef: de ed schreef: zo jan ik ga ook maar stekken pezen in bed  Ed heb je goed geslapen? Hopelijk hebben ze jouw bed niet gestekkenpeesd  Als ze gaten maar dichtmaken 
_________________ De pleuris is reeds uitgebroken...
|
| 31 okt 2012, 08:30 |
|
 |
|
vliegendeschotel
|
huntius schreef: Ik lees net dit topic en laat ik nou een van deze 5 stekkenpezers wezen,en het grappige is dat ik al 15 jaar toestemming heb en toevallig die andere jongens ook,DUS HOE KOMT DEZE GERT EROP OM TE ZEGGEN DAT WIJ GEEN TOESTEMMING HEBBEN VAN DE BOER DUS HIJ IS EIGENLIJK EEN LEUGENAAR,zijn zoekmaat die AL 1 jaar zoekt kwam ook al even verhaal halen bij de zoekers of we toestemming hadden hoe BRUTAAL om dat zo te vragen,volgens mij zijn het zelf stekkenpesers bang dat een ander wat vind en dat ze lekker alles voor zich zelf hebben en andere niets gunnen,ik hoop deze Gert de leugenaar niet tegen tekomen ik snap niet dat deze Gert zo;n topic opent met onwaarheden over stekkenpezers en geen toestemming. Ik moest dit even kwijt, Gr Jan. Hey Jan, Dit is nu precies wat ik bedoelde mensen denken maar al te snel het is van mij mij mij, ike, ike, ike, jammer is dat. Ik ben het helemaal eens met cc, maar zo zie je maar dat er uitzonderingen zijn. Er zijn nu eenmaal mensen die een andere zoeker(s) niets gunnen ze zeggen van wel maar . . . . Dit is nu precies zo'n punt die onze mooie hobby vernaggelen, waarom kunnen we niet met elkaar inplaats van tegenelkaar zoeken ? Toevallig ken ik jouw een beetje Jan en jij bent één van de weinige zoekers die een ander ECHT iets gunnen Voor de rest zou ik willen zeggen Jan trek het je niet aan dit zegt meer over hun dan over jouw. Jammer Jammer Jammer . . . . Gr, David . . .
_________________ zoekt met een Minelab Equinox safari en een Tesoro bandido2
|
| 31 okt 2012, 10:26 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
ja gaat goed hier met trekkerpezen 
|
| 01 nov 2012, 00:53 |
|
 |
|
Ceesou
ERELID
|
de ed schreef: ja gaat goed hier met trekkerpezen  Ed heb jij de stek bij de DDA zoekdag al gepeest 
_________________ Multi multa; nemo omnia novit" Veel mensen weten veel, maar niemand weet alles"
|
| 01 nov 2012, 06:58 |
|
 |
|
bacchus
|
|
| 01 nov 2012, 07:07 |
|
 |
|
gertimmerzeel
Geregistreerd: 15 maart 2011, 10:03 Berichten: 4095 Woonplaats: Breukelen
|
Dit topic loopt beetje uit de hand nu. Leverde wel wat boeiende discussie op, maar wordt nu wat grimmiger, en het blijkt nu op de nodige miscommunicatie te berusten. Jan,  even verhelderen: zoals je ongetwijfeld weet is deze akker pas een jaar akker; ik ken die streek vrij goed en weet dat er lang geleden daar zeer veel pijpenkoppen en flesjes gevonden waren. Vorig jaar via via de eigenaar van de grond achterhaald en schriftelijk toestemming gekregen (was toen nog gras) en ook toestemming van pachter. Niet zo gek dat je dan verbaasd bent dat op zo,n nieuwe stek de dag na de oogst er al 5 lopen te zwaaien, en dat navraag van zoekmaat bij de boer geen andere zoekers met toestemming oplevert. weet ook niet waarom hij dat gezegd zou hebben, maar laten we het maar houden op een miscommunicatie. Nog wat leuks gevonden trouwens? moet haast wel want dit voorjaar toen de grond nog los was heel wat rommel geruimd, dus de leuke dingen moeten nu uit de vaste grond komen. we komen in de komende dagen elkaar vast wel tegen! groet Gert 
_________________ Het is de tegenwind die de vlieger doet stijgen -chinees gezegde-
|
| 01 nov 2012, 10:11 |
|
 |
|
koudi
Moderator
Geregistreerd: 22 apr 2011, 20:52 Berichten: 5401 Woonplaats: silvolde
|
|
| 01 nov 2012, 11:02 |
|
 |
|
gertimmerzeel
Geregistreerd: 15 maart 2011, 10:03 Berichten: 4095 Woonplaats: Breukelen
|
_________________ Het is de tegenwind die de vlieger doet stijgen -chinees gezegde-
|
| 01 nov 2012, 12:08 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28455 Woonplaats: Kerkrade
|
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 01 nov 2012, 12:22 |
|
 |
|
Misfit
|
Gaan we nou ineens allemaal 'touchy feely' worden ? 
|
| 01 nov 2012, 12:31 |
|
 |
|
radiohead
Geregistreerd: 17 apr 2008, 15:40 Berichten: 7768 Woonplaats: Belgica
|
So happy together Laten we allemaal één happy family zijn, vrienden. Met hier en daar een zwart schaapje welteverstaan 
_________________ One of the greatest problems in the academic debate is that terminology identifies groups which do not actually exist as such.
Minelab Manticore
|
| 01 nov 2012, 12:34 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
Ceesou schreef: de ed schreef: ja gaat goed hier met trekkerpezen  Ed heb jij de stek bij de DDA zoekdag al gepeest  nee cees nog geen tijd voor gehad zaterdag kan ik ook niet cees moet ik naar de DDA zoekdag ik heb ook al tijd pecht cees ja gert iksnap hoe je voelt het is even kloten dit gaat steets vaker gebeuren komen steets meer zoekers was vroeger ook alhoor oook een x mee gemaakt ik mocht blijven de anderen er af ja die hadden niks gevaagt en maakje niet druk dat doe ik wel veel succes 
|
| 01 nov 2012, 13:31 |
|
 |
|
Josvandebos
|
Aangepast (Radiohead)
|
| 01 nov 2012, 14:39 |
|
 |
|
Travis
|
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 01 nov 2012, 14:40 |
|
 |
|
radiohead
Geregistreerd: 17 apr 2008, 15:40 Berichten: 7768 Woonplaats: Belgica
|
hahaha misschien een tip voor een nieuwe banner "het vrienden forum" Ach ja, uiteindelijk lachen we er best eens mee he.. De wereld is zonder deze zaken al rot genoeg. Peace man, far out 
_________________ One of the greatest problems in the academic debate is that terminology identifies groups which do not actually exist as such.
Minelab Manticore
|
| 01 nov 2012, 15:00 |
|
 |
|
Wessiebeer
|
Pff wat een reactie's allemaal op het berichtje van Gert. Ik voel me als piepmaat van Gert een beetje schuldig, omdat ik degene ben geweest die aan de pachter had gevraagd of hij ook toestemming aan anderen had gegeven om op de betreffendde akker te zoeken. Hij heeft mij op de dag nadat de mais eraf was toch duidelijk gezegd dat dit niet zo was en dat als er anderen dan Gert en ik op zijn grond liepen, ik ze er gerust af kon gooien. Zo zit ik echter niet in elkaar. Ik geef liever het adres van de eigenaar op zodat door collega piepers alsnog om toestemming gevraagd kan worden. Jammer Jan dat je zo reageert. Had je boosheid ter plaatse met me gedeeld. Ik had die brutaliteit inderdaad om te vragen of er toestemming was gevraagd. Dat is naar mijn mening een van de gedragscodes van onze hobby. Ik ken genoeg boeren die elkaar een slechte ervaring doorvertellen en daardoor helemaal geen toestemming meer geven. Ik hoop van harte dat er nu een punt achter deze miscommunicatie gezet kan worden en wens jullie allemaal veel zoekplezier.
|
| 01 nov 2012, 15:06 |
|
 |
|
Ceesou
ERELID
|
_________________ Multi multa; nemo omnia novit" Veel mensen weten veel, maar niemand weet alles"
|
| 01 nov 2012, 17:49 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28455 Woonplaats: Kerkrade
|
Josvandebos schreef: Aangepast (Radiohead) goed gedaan Jos 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 01 nov 2012, 18:28 |
|
 |
|
huntius
|
Ik hoop dat het idd een misverstand is want wat ik gelezen heb schoot mij volledig in het verkeerde keelgat en toen jij op het veld kwam Wessiebeer was ik niet van op de hoogte van dit klote stekkenpezers topic,anders had ik idd mijn boosheid wel kenbaar gemaakt. Wessiebeer schreef: Pff wat een reactie's allemaal op het berichtje van Gert. Ik voel me als piepmaat van Gert een beetje schuldig, omdat ik degene ben geweest die aan de pachter had gevraagd of hij ook toestemming aan anderen had gegeven om op de betreffendde akker te zoeken. Hij heeft mij op de dag nadat de mais eraf was toch duidelijk gezegd dat dit niet zo was en dat als er anderen dan Gert en ik op zijn grond liepen, ik ze er gerust af kon gooien. Zo zit ik echter niet in elkaar. Ik geef liever het adres van de eigenaar op zodat door collega piepers alsnog om toestemming gevraagd kan worden. Jammer Jan dat je zo reageert. Had je boosheid ter plaatse met me gedeeld. Ik had die brutaliteit inderdaad om te vragen of er toestemming was gevraagd. Dat is naar mijn mening een van de gedragscodes van onze hobby. Ik ken genoeg boeren die elkaar een slechte ervaring doorvertellen en daardoor helemaal geen toestemming meer geven. Ik hoop van harte dat er nu een punt achter deze miscommunicatie gezet kan worden en wens jullie allemaal veel zoekplezier. dat hoort niet hier op dit fantastische forum,want dit is de boel opruien en opfokken bij de forum leden. Hopelijk denk je de volgende keer beter na voordat je wat plaatst Gert,maar goed zand erover  , verder wens ik ieder veel zoekplezier toe want zo hoort het  Gr Jan.
|
| 01 nov 2012, 21:55 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
zo we gaan weer lekker zoeken met ze alle
en morgen hebben we stekkkenpezen op brood
veel succes en heel veel plezier
gr van de ed
|
| 01 nov 2012, 22:11 |
|
 |
|
bacchus
|
vrienden in deze hobby,zijn mensen die elkaar begrijpen. die geen jaloezie of afgunst zien,die zeker elkaar iets gunnen en zeker elkaar niet naaien of hoe je het ook noemt . durf elkaar de mening te zeggen. en als je niet met elkaar kan,zoek dan alleen. maar laat ieder in zijn waarde http://www.youtube.com/watch?v=jUHrVeKYGfo
|
| 02 nov 2012, 09:17 |
|
 |
|
Travis
|
Juist Jacob 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 02 nov 2012, 10:03 |
|
|