|
|
Het is nu 22 apr 2026, 00:00
|
weekeindje stort waarbij Jezus in mijn leven kwam...
| Auteur |
Bericht |
|
de ed
ForumJoker
|
 Re: weekeindje stort waarbij Jezus in mijn leven kwam...
coinhunter chris schreef: wat een tralende dag vandaag,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, reinlotterman schreef: Is het nou echt nodig om te spotten met wat voor een ander heilig is? Is daar dit forum voor? Dan ben ik snel vertrokken!!!!
Met vr. gr. Rein N A V dit citaat heb ik de thread in het slot gegooit , iedereen is vrij om wat dan reden dan ook een protest af te geven!!!!! of dit nu om religieuze of racisme of een andere reden heeft is niet zo van belang , als iemand aangeeft dat zij/hij zich hier door gekwetst voeld dan kunnen we de thread in het slotje gooien. de indienen kan zich dan via een pbtje mentineren , in dit geval was het niet zo,n goed zet van indienen om dit openbaar bekent te maken , maar ik heb dit klacht toch serieus gewonden. deze thread zal weer vrij gegeven worden omdat de indiener zich van ieder commentaar verscholen heeft en had daat 24 uur de tijd voor. deze vervelende berichten (laatste 3) in deze prachtige thread zullen verwijderd worden en men kan weer naar hartelust antwoorden.bedank voor het begrip en de ongemakken wat het met zich meebrengt. grt Chris  mooi chris goed gewekt ik heb Rein al een pb gestuurt Vrijdag avond
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 02 apr 2011, 15:59 |
|
 |
|
Travis
|
kom maar terug Rein.....wij zeggen hier....heil alles  Katholieken ,proterstanten ,gereformeerden,presbytheranen,joden,moslims,boeddhisten,taoisten,orthodoxen ,kopten,shintuisten,atheisten en andere geheelonthouders.......iedereen is welkom 
|
| 02 apr 2011, 16:13 |
|
 |
|
Legionair
Geregistreerd: 03 feb 2010, 16:40 Berichten: 5737 Woonplaats: Ewijk
|
_________________ Wie zijn verleden niet kent, heeft ook geen toekomst
|
| 02 apr 2011, 19:22 |
|
 |
|
Ceesou
ERELID
|
Altijd leuk zo'n corpusje Han 
_________________ Multi multa; nemo omnia novit" Veel mensen weten veel, maar niemand weet alles"
|
| 02 apr 2011, 19:31 |
|
 |
|
Travis
|
ik was de hindoes en de jansenisten vergeten 
|
| 02 apr 2011, 20:19 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
en heb het nu nog geholpen han
zote zien niet het was maar een snoek
|
| 11 nov 2012, 23:19 |
|
 |
|
hannibal
|
de ed schreef: en heb het nu nog geholpen han
zote zien niet het was maar een snoek In dit geval was het geen snoek Ed maar een ouwe Koei die jij weer uit de sloot hebt gehaald.Ik heb de stal er al helemaal vol mee staan,met die ouwe koeien van jou.
_________________ gr Hannibal
|
| 11 nov 2012, 23:26 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
ja de kerste komt toch ook elke jaar terug is tocht ook ouwe koek en die oude koeje van jou kunnen met met de kerst mooi op stal staan
|
| 11 nov 2012, 23:41 |
|
|