|
|
|
|
|
|
Het is nu 04 jun 2026, 08:44
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
gertimmerzeel
Geregistreerd: 15 maart 2011, 10:03 Berichten: 4095 Woonplaats: Breukelen
|
 Triest bericht
Afgelopen vrijdag is Ton van Rooijen overleden; Ton was bij de provincie Utrecht jarenlang enthousiast actief in de archeologie, o.a. de laatste jaren als achelogische meldpunt voor de provincie Utrecht, en in die hoedanigheid zullen velen hem gekend hebben. Een groot gemis voor de Archeologie in Midden Nederland!
_________________ Het is de tegenwind die de vlieger doet stijgen -chinees gezegde-
|
| 10 dec 2012, 14:38 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
 Re: Triest bericht
ja gert dat is het leven de 1 min ben je er nog en een min later ben je dood ik ken de man zelf niet het is nooit leuk als er een bekende dood gaat dus stertk er mee gert en geniet van elke dag doe ik ook 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 10 dec 2012, 17:49 |
|
 |
|
Ceesou
ERELID
|
Dat is wel triest nieuws. Hij was al een tijdje ziek.
_________________ Multi multa; nemo omnia novit" Veel mensen weten veel, maar niemand weet alles"
|
| 10 dec 2012, 20:39 |
|
 |
|
vogel
Geregistreerd: 01 jan 2009, 15:16 Berichten: 101 Woonplaats: Bij Utrecht
|
Zo hee, die man ken ik nog uit de jaren 2000, erg vriendelijke man die altijd mijn vondsten intekende in de boekjes van prov. Utrecht. Ben regelmatig bij hem op kantoor geweest en hij bij mij thuis. Was iemand die amateur archeologen wel serieus nam!
gr Vogel
|
| 10 dec 2012, 21:22 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|