|
|
Het is nu 03 maart 2026, 12:43
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 9 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
nicohulleman
|
 beach cleaners
Goededag mr/mv Ik had de vraag of de beach cleaners die het strand schoon maken ook de muntjes en de sieraden mee neemt tijdens het schoonmaken wat peuken vissen ze er wel vaak tussen uit maar misschien omdat ze ligt zijn iemand enig idee mvg nico hulleman
|
| 12 dec 2012, 00:40 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28574 Woonplaats: Kerkrade
|
 Re: beach cleaners
hoi @ Nico,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ik vrees het wel dat deze strandschoonmakers de munten eruit vissen  ,maar de meeste sierraden worden in de branding verloren en niet op het strand,dus daar vind je het meeste spul.ben zelf geen strand of waterzoeker ,maar ik ken er wel genoeg hier op "ons forum" die dat wel doen en je graag meer over willen vertellen miscchien dat we iets meer over je mogen weten viewforum.php?f=565grt Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 12 dec 2012, 00:52 |
|
 |
|
krokdundee
|
Hi Nico Denk zelf niet dat ze zo'n kleine zeven op de Nederlandse stranden gebruiken, heb altijd genoeg kleingeld gevonden na dat de machine geweest was. Wij zochten meestal in het donker nadat de mensen waren vertrokken. Voor sieraden moet je op het natte gedeelte zoeken, liefs bij eb. Op het natte gedeelte moet je wel een goede detector hebben, die de zoutmineralisatie aan kan. Groet Gerrit
|
| 12 dec 2012, 09:38 |
|
 |
|
nicohulleman
|
Bedankt voor jullie reacties maar hoe weet ik of mijne zoutminiralent is? Garrect ace 150 hij is wel water dicht en.heb hem al in ander.water gebruikt!
|
| 12 dec 2012, 19:16 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
[quote="nicohulleman"]Bedankt voor jullie reacties maar hoe weet ik of mijne zoutminiralent is? Garrect ace 15o
dat hoor je van zelf
je zoekt nog niet zo lang zeker
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 12 dec 2012, 20:41 |
|
 |
|
krokdundee
|
Hi Nico Ken de ace 150 persoonlijk niet, weet wel dat hij niet waterdicht is, de schotel wel, het kastje niet. Als je op het natte zoute gedeelte tijdens eb veel storing hebt, zal je met je sensiviteit terug moeten, Als je te ver terug, heeft het geen zin om op het natte zand te zoeken omdat je dan zo goed als geen diepte meer hebt. Groet Gerrit
|
| 12 dec 2012, 22:33 |
|
 |
|
nicohulleman
|
Ik ben idd een beginner okey bedankt voor de informatie alles is waterdicht bhalve het display maar ik wou ookmaar tot 20cm gaan zo ongeveer mvg nico
|
| 13 dec 2012, 16:27 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
nicohulleman schreef: Ik ben idd een beginner okey bedankt voor de informatie alles is waterdicht bhalve het display maar ik wou ookmaar tot 20cm gaan zo ongeveer mvg nico ok en niet vallen woon je vlak bij het strand
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 13 dec 2012, 16:31 |
|
 |
|
nicohulleman
|
Nee ik woon best verweg van het strand maar mag bijna niet op akkers meer mvg nico pw heb al wel eerste muntje gevonden binnen 2 weken
|
| 13 dec 2012, 23:32 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 9 berichten ] |
|