|
|
Het is nu 04 maart 2026, 13:49
|
| Auteur |
Bericht |
|
viros
|
 Rally UK
After careful consideration I have made the decision to retire from organising open metal detecting rally events, this includes our own Annual Weekender and the One Day Charity Events. Just a quick Thank You to all the Marshalls that have helped out over the years, without you none of this would have been possible 038 John & Wendy (dizzydiggit69), Alan (birdman), Tony (tonyt), Kaz (kaz19), Steven, Roy, Dean, Alan (alanjoyce), Brad (rustynut), David (DD6) Bebe (bebe), John (johnauld). Thank you to all our Traders who supported us with fantastic prizes for the Raffles - Peter Naish who is sadly no longer with us, Joan Allen for making our last Raffle such a success with the wonderful donation of the Minelab CTX 3030 and several other items, Dei Gratia coins & artefacts, Mike the caterer, who retired this year, Treasure Hunting magazine who also donated several items over the years! Thank You all :clap: To all the manufacturers that sent us some amazing prizes over the years, Garrett, Whites, Fisher, Minelab. To Edje, from Holland, for organising the Dutch people... Last but not least, to all the people that attended our events and gave us their support Hate to do this, as with my retirement and another organiser planning to retire next year, the Rally scene will be down by nine (9) events next year, just be careful if others pop up as I am sure they will, they are not always what they seem. With that, all thats left is for me to say is GOOD LUCK, Cliff Dus ga opzoek naar een nieuwe lokatie Edje 
|
| 12 dec 2012, 13:41 |
|
 |
|
Highlander
|
 Re: Rally UK
_________________ Gr. Highlander
|
| 12 dec 2012, 14:38 |
|
 |
|
bobo
|
jammer maar helaas,maar ergens anders heen is ook weer eens leuk.
|
| 12 dec 2012, 19:40 |
|
 |
|
Ouwerkerk
ERELID
Geregistreerd: 12 sep 2010, 16:07 Berichten: 1819 Woonplaats: lost ones
|
Helemaal mee eens Mik, Ennu Edje. Laten we de koppen eens bij elkaar steken zou ik zeggen. grt Rob
_________________ Lost Ones
|
| 12 dec 2012, 19:47 |
|
 |
|
Kristof2
|
Spijtig maar ja. Er zijn genoeg rally's he. Ben 2 weken na Tharbies naar een rally geweest van de Weekend wanderers samen met Edd. Is super georganiseerd en komen 2 dagen bandjes optreden. Er zijn dezelfde standhouders(meer zelfs) en eten. Mss een idee Grts
|
| 12 dec 2012, 20:03 |
|
 |
|
Dax
ERELID
|
Heel jammer ... ik had er graag nog eens gezocht  ...met Cliff valt er niks te regelen ? (rally voor 1 bus mafkezen ?  ) Hou ons op de hoogte 
|
| 12 dec 2012, 20:07 |
|
 |
|
Hans1971
|
Jammer Edje, maar ook ik hou me aanbevolen voor aankomend jaar. 
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 12 dec 2012, 22:12 |
|
 |
|
Misfit
|
Guttegut... moeten jullie nu eindelijk echt jullie eigen stekken in Engeland gaan zoeken ? Het leven is hard...  Deze mooi-weer-zoekers willen zeker niet erheen als er niet iemand vooraf een dixi & douches geregeld heeft ??  Bekijk het van de zonnige kant... nu ben je ook van Dagobert en z'n goochel-truuks af (let op, dan tover ik nu een ballon je kont in) 
|
| 12 dec 2012, 23:51 |
|
 |
|
frenk
ERELID
|
Misfit schreef: Guttegut... moeten jullie nu eindelijk echt jullie eigen stekken in Engeland gaan zoeken ? Het leven is hard...  Deze mooi-weer-zoekers willen zeker niet erheen als er niet iemand vooraf een dixi & douches geregeld heeft ??  Bekijk het van de zonnige kant... nu ben je ook van Dagobert en z'n goochel-truuks af (let op, dan tover ik nu een ballon je kont in)  hahhhhahahhahhahahahah
_________________ Gezocht hondenpenningen Franse en Duitse regiments knopen gezocht
|
| 13 dec 2012, 07:58 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
en nieuw e goudveld is ook mooi
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 13 dec 2012, 09:48 |
|
 |
|
viros
|
@ Mikel, heb ik al voorgesteld aan Cliff, wacht nog op antwoord @ Misfit, Dago is vorig jaar al niet meer net de bus meegeweest en gaat ook niet meer met mij mee mvg Edje 
|
| 13 dec 2012, 13:34 |
|
 |
|
Ceesou
ERELID
|
Heb je al evt een datum in gedachte Edje 
_________________ Multi multa; nemo omnia novit" Veel mensen weten veel, maar niemand weet alles"
|
| 13 dec 2012, 14:35 |
|
 |
|
Hans1971
|
Ceesou schreef: Heb je al evt een datum in gedachte Edje  Meestal september Cees.
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 13 dec 2012, 14:43 |
|
 |
|
Hans1971
|
Misfit schreef: Guttegut... moeten jullie nu eindelijk echt jullie eigen stekken in Engeland gaan zoeken ? Het leven is hard...  Deze mooi-weer-zoekers willen zeker niet erheen als er niet iemand vooraf een dixi & douches geregeld heeft ??  Bekijk het van de zonnige kant... nu ben je ook van Dagobert en z'n goochel-truuks af (let op, dan tover ik nu een ballon je kont in)  Waarom zo negatief? Als je wel eens mee geweest bent, dan weet je dat je niet voor de vondsten naar Engeland hoeft te gaan. Maar zo`n weekend draait om gezelligheid en elkaar weer eens te zien. Als ik vondsten wil hebben dan kan ik beter stoppen met zoeken en van al het geld wat ik aan het zoeken spendeer vondsten kopen. Maar kennelijk zoek jij geen gezelligheid maar ga jij voor de vondsten. Ook goed, maar laat je dan niet zo zielig uit over anderen. En ik heb altijd best gelachen om Dagobert. Makkelijk om wat over een ander te zeggen als hij zich niet verdedigen kan. Gr Hans. ps: niet negatief bedoeld, maar moest het even kwijt. 
|
| 13 dec 2012, 15:19 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
ha hans niet happen man het is paul  die hoop dat je hapt 
|
| 13 dec 2012, 16:38 |
|
 |
|
Misfit
|
Het was maar om te lachen Hans, niet te serieus nemen hoor  'K vind Dago inderdaad een vervelend mannetje, vooral omdat 'ie wel wil uitdelen maar niet kan incasseren... maar hij zal mij waarschijnlijk ook niet lief vinden (en ik kan ook een lastig ventje zijn).
|
| 13 dec 2012, 16:49 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
ja dat weet ik paul
dagobertje en jou door 1 deur
ik weet wie er wint
|
| 13 dec 2012, 16:53 |
|
 |
|
viros
|
Ceesou schreef: Heb je al evt een datum in gedachte Edje  Zal in September een weekend worden Cees, welk weet ik nog niet even afwachten waar we heen gaan Edje 
|
| 13 dec 2012, 18:07 |
|
 |
|
Ceesou
ERELID
|
Hans1971 schreef: Misfit schreef: Guttegut... moeten jullie nu eindelijk echt jullie eigen stekken in Engeland gaan zoeken ? Het leven is hard...  Deze mooi-weer-zoekers willen zeker niet erheen als er niet iemand vooraf een dixi & douches geregeld heeft ??  Bekijk het van de zonnige kant... nu ben je ook van Dagobert en z'n goochel-truuks af (let op, dan tover ik nu een ballon je kont in)  Waarom zo negatief? Als je wel eens mee geweest bent, dan weet je dat je niet voor de vondsten naar Engeland hoeft te gaan. Maar zo`n weekend draait om gezelligheid en elkaar weer eens te zien. Als ik vondsten wil hebben dan kan ik beter stoppen met zoeken en van al het geld wat ik aan het zoeken spendeer vondsten kopen. Maar kennelijk zoek jij geen gezelligheid maar ga jij voor de vondsten. Ook goed, maar laat je dan niet zo zielig uit over anderen. En ik heb altijd best gelachen om Dagobert. Makkelijk om wat over een ander te zeggen als hij zich niet verdedigen kan. Gr Hans. ps: niet negatief bedoeld, maar moest het even kwijt.  Helemaal niet erg Hans, Wanneer ik het op tijd weet en er is nog ruimte dan wil ik wel mee. Trouwens dagobert is wel een aparte goochelaar, hij heeft zijn eigen weggetovert  (geintje Gerard)
_________________ Multi multa; nemo omnia novit" Veel mensen weten veel, maar niemand weet alles"
|
| 13 dec 2012, 18:25 |
|
 |
|
peter
Moderator
Geregistreerd: 14 feb 2009, 17:49 Berichten: 7767 Woonplaats: Deventer
|
viros schreef: Ceesou schreef: Heb je al evt een datum in gedachte Edje  Zal in September een weekend worden Cees, welk weet ik nog niet even afwachten waar we heen gaan Edje  Hey edje , niet alle plekjes in de bus weggeven he 
_________________ gr Peter zoekt met een Manticore
|
| 13 dec 2012, 20:59 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28576 Woonplaats: Kerkrade
|
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 13 dec 2012, 21:20 |
|
 |
|
Misfit
|
coinhunter chris schreef: ...en we noteren een (flink krap) plekkie naast Cees in de bus voor Chris 
|
| 13 dec 2012, 21:32 |
|
 |
|
peter
Moderator
Geregistreerd: 14 feb 2009, 17:49 Berichten: 7767 Woonplaats: Deventer
|
_________________ gr Peter zoekt met een Manticore
|
| 13 dec 2012, 22:20 |
|
 |
|
bennie7
Geregistreerd: 16 apr 2008, 16:59 Berichten: 6489 Woonplaats: Roerdalen the Netherlands
|
_________________ [color=#000000][b]@@@MIJN PASSIE ZIJN GESPEN (Liefdevolle schnallen,boucle, buckles, gespen giften zijn natuurlijk ooooo zo leuk )@@@
|
| 13 dec 2012, 22:34 |
|
 |
|
Anoniem
Geregistreerd: 26 sep 2010, 13:06 Berichten: 3322 Woonplaats: Gorinchem
|
Mag ik nog in de kofferbak?
_________________ Hiphop & Reggae, ohja, beetje Jazz
|