|
|
|
|
|
|
Het is nu 04 maart 2026, 08:20
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
gisteren eventjes gewandeld
| Auteur |
Bericht |
|
dannyD
|
 gisteren eventjes gewandeld
gisteren deze dingetjes gevonden een mooi kledinghaakje een regiment knoop en iets wat mij lijkt op een muntfibel maar dat laat ik liever door jullie beoordelen grtz .dan
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 25 dec 2012, 11:11 |
|
 |
|
John W
|
 Re: gisteren eventjes gewandeld
leuke vondsten! het lijkt wel als er een hoofd op die munt staat? doet me denken aan een 5 centimes van Napoleon III misschien is hij als een speld gebruikt?
gr John
|
| 25 dec 2012, 15:53 |
|
 |
|
Anoniem
Geregistreerd: 26 sep 2010, 13:06 Berichten: 3322 Woonplaats: Gorinchem
|
Die knoop even met vaseline insmeren, dan wordt hij nog mooier 
_________________ Hiphop & Reggae, ohja, beetje Jazz
|
| 25 dec 2012, 18:33 |
|
 |
|
dannyD
|
Smits schreef: Die knoop even met vaseline insmeren, dan wordt hij nog mooier  bedankt voor de tip  grtz.dan
|
| 25 dec 2012, 22:07 |
|
 |
|
dannyD
|
John W schreef: leuke vondsten! het lijkt wel als er een hoofd op die munt staat? doet me denken aan een 5 centimes van Napoleon III misschien is hij als een speld gebruikt?
gr John hoi john er staat indd een portret op ,maar niet van napoleon  ,napoleon had een snor en of een baardje sikje ,maar dat heeft deze niet voor den rest ook geen randschrift en andere zijde staat niks ,maar hij licht nu een badje te nemen hopenlijk word het zo wat duidelijker grtz.dan
|
| 25 dec 2012, 22:11 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|