|
|
Het is nu 04 jun 2026, 06:20
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 23 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Aardvark
Geregistreerd: 05 okt 2008, 19:00 Berichten: 884 Woonplaats: Voerendaal
|
 Aardvark
Hallo mannen, Dacht zal eens een berichtje sturen aan mijn vrienden op mijn favoriete forum. Ben de laatste maanden nauwelijks aanwezig geweest en heb ook bijna niet gezocht. Laatste jaar veel huwelijksproblemen gekend en na alles geprobeerd te hebben (zelfs counceling) was de vonk eruit. Oorzaak drukdrukdruk, elkaar uit het oog verliezen...collega's worden ipv partners....kortom het bekende verhaal zoals het bij bijna de helft van de Nederlandse gezinnen gaat....scheiding dus. 2 jonge kinderen..eigen huis.....drama all over the place. Toch kon ik me schikken..we hadden immers alles geprobeerd en het onderste uit onszelf gehaald dus...So be it...... Totdat ik erachter kwam dat ze al een tijd een Piloot in de wacht had staan die na 3 dagen al met haar samenwoonde en leuke dingen deed met mijn kinderen. Dat kwam aan zal ik je vertellen, tot op mijn knieen alsof iemand met een hamer op mijn kop sloeg. Voelde me verraden en vervangen. Om een lang verhaal kort te maken. Zij heeft nu (denkt ze) haar sprookjes prins uit de Efteling (waar ik haar altijd heen verwees als ze weer aan het zeuren was) en ik ben sinds enkele weken teruggekeerd uit de hel. Het was weer kantje boord maar gelukkig voelt het sinds een paar weken alsof ik op de kant gekrabbeld ben en weer op mijn poten sta. Inmiddels ben ik ook weer een hele leuke dame tegen het mooie lijf gelopen.... en kan ik weer lachen. De kinderen lijken zich goed te houden onder deze omstandigheden,...... afwachten. Mijn ex en ik zijn niet meer "on speaking terms". Waarom ik dit met jullie wil delen? Weet ik ook niet maar er zijn hier een aantal mensen die mij kennen en best mogen weten hoe het zit. Mischien ook omdat het hier een beetje als "thuis" voelt. Je kunt je mischien voorstellen dat zoeken niet mijn eerste prioriteit had. Gelukkig is de zon weer te voorschijn gekomen en we gaan er weer voor èn ....... vanavond komt mijn vriendinnetje weer langs Ok mannen thanks for listening en tot op de velden... over en uit... Groeten Aardvark
_________________ De pleuris is reeds uitgebroken...
Laatst bijgewerkt door Aardvark op 21 jan 2013, 16:04, in totaal 3 keer bewerkt
|
| 21 jan 2013, 13:05 |
|
 |
|
frenk
ERELID
|
 Re: Aardvark
_________________ Gezocht hondenpenningen Franse en Duitse regiments knopen gezocht
|
| 21 jan 2013, 13:28 |
|
 |
|
Achnaron
|
Knap dat je het durft te delen. Ik wens je veel geluk en bedenk there is allways tommorow.. Groet . Ron
_________________ no future without a past
Zoek met white's prizm 5g
|
| 21 jan 2013, 14:40 |
|
 |
|
koudi
Moderator
Geregistreerd: 22 apr 2011, 20:52 Berichten: 5401 Woonplaats: silvolde
|
Aardvark , Fijn dat je de draad weer opgepakt hebt Geweldig 
|
| 21 jan 2013, 15:06 |
|
 |
|
Camari69
|
Hoi Rob,
Het is me wat, wens je het allerbeste en is goed om te zien dat je overeind blijft.
Groetjes,
Dimitri
|
| 21 jan 2013, 16:01 |
|
 |
|
Misfit
|
Ik voel een paar bom-meldingen aankomen & een berichtje aan de douane dat piloot X drugs smokkelt in z'n poepertje  Zoek ze !!
|
| 21 jan 2013, 16:03 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28455 Woonplaats: Kerkrade
|
Beste Rob,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Ja dit is ook "BodemVondstenWereld" pijn en verdriet delen,het tegenovergestelde van plezier en vermaak,passie wat we met onze hobby zoeken beleven en meemaken!!! Fijn dat je deze belast van je af gooit en 'ons' in vertrouwen neemt,het "leven is hard en gemeen" en iedereen maakt het op zijn eigen manier mee!!! in het begin begrijp je hele wereld niet meer en je gaat de oorzaak bij je zelf zoeken.Maar als de pijn gezakt is en het leed verlicht is kom je tot de conclusie dat er meer is in het leven is dan je gedacht had. ( http://www.youtube.com/watch?v=l9KwHvZrWHk ) Het aller ergste is als er kinderen in het spel zijn,je mist elke dag de zoen die je geeft en krijgt van hun en dat is onbetaalbaar en onvervangbaar,hun gelach,kattekwaad en kwetsbaarheid hoor en zie je niet meer in je huis en het lijkt meer op een koelcel dan de warmte wat het ooit uitstraalde.Ook hier zal de toekomst verandering in brengen,koester de momenten als ze bij je zijn,belast ze nu niet met je leed en verdriet,maar bewaar dat voor de toekomst als ze het begrijpen,ze hebben al genoeg meegemaakt,ze staan nu tussen 2 verschillende werelden in en weten niet waar ze aan toe zijn,iederen probeerd aardig tegen hun te zijn. Succes met je nieuwe vlam,maar overhaast niet!!!Garantie heb je nooit,maar wel de ervaring die je toch meeneemt in je volgende relatie,de voorzichtigheid en aftasting zal een andere weg vinden dan je die gewoon was en makkelijk worden als er een einde aan komt. Dus Rob!!! mijn zege heb je en probeer weer op je levensweg te komen waar vanuit jij je toekomst weer uitstippelen kan zonder weer op de zijwegen terecht te komen YES. Tenslotte,er staat altijd een bak koffie voor je klaar zou je in de buurt zijn, dus van harte welkom. Met vriendelijke groet Chris en fam. 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 21 jan 2013, 16:50 |
|
 |
|
wavedancer
|
Sterkte man. Heel erg zoiets, maar op nu naar een nieuw hoofdstuk in je levensboek. Laat je vooral niet pluimen.
Gr.
Wave.
_________________ Quidquid latine dictum sit, altum viditur. Homo sapiens non urinat in ventum.
|
| 21 jan 2013, 17:10 |
|
 |
|
Frenk Laurens
Geregistreerd: 02 maart 2011, 19:33 Berichten: 201 Woonplaats: landgraaf
|
Hoi Robbiebuul Leuk dat je weer de zonnige kant van het leven ziet. Veel geluk met Diane Als je weer stroom in de piepstok hebt kunnen we weer Grt. Frenk. 
_________________ mensen houden liever een varken als huisdier dan een bloemkool als kamerplant.
|
| 21 jan 2013, 17:12 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
zo aardvarken wat raare tjd ja zo hamer komt dan hard aan met zo stunt piloot maar je ben nu beter af de toekoms word weer mooi voorje en jou nieuw liefje vind jou een aardig varken je heb een langsnuit daar blaasje alls mee uit veel geluk met jou en je kinderen en je nieuwe lief hebben de aardvarkje gr de ed ps hou je haaks
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 21 jan 2013, 18:32 |
|
 |
|
Ambianii
|
goed zo man,tja ik wist wel dat je taai was....maar een vriendinnetje helpt absoluut lijkt me. Ik zal je later als voorbeeld kunnen gebruiken....je weet hoe het bij mij zit succes pik en tot gauw weer`s! rich 
|
| 21 jan 2013, 18:37 |
|
 |
|
Marc
Geregistreerd: 30 nov 2009, 21:21 Berichten: 554 Woonplaats: Houthalen
|
dapper van je dat je dit op het forum meldt vervelende zaak lijkt me, scheiden is tot daar aan toe, maar als je ex dan al na 3 dagen gaat stunten met een piloot, dan kan je wel ff door de grond zakken
borst vooruit, kop in de wind!!! hou je haaks!!!!
Marc
_________________ Ferrum Perditum Apparebit- verloren metaal zal boven komen-
|
| 21 jan 2013, 21:26 |
|
 |
|
Trash
Geregistreerd: 12 jun 2011, 18:14 Berichten: 11199 Woonplaats: Maastricht
|
Heftig Rob. Veel sterkte in een klote tijd... Groeten, Cyril
|
| 21 jan 2013, 21:35 |
|
 |
|
Jvlivs
Geregistreerd: 16 apr 2008, 19:33 Berichten: 7088 Woonplaats: Kerkrade
|
Hey Aardvark,
Pffff. Dat is me toch een verhaal zeg!!!
Normaal zijn de kinderen de dupe hiervan. Ben blij dat de kinderen zich nog goed houden onder deze omstandigheden.
En ben blij dat je een nieuwe vriendin hebt! Dat zal je zeker er over heen helpen.
Is ze al zo snel gaan samenwonen met die piloot????? Pfff. Als ze daar maar geen berouw van krijgt. Verliefdheid gaat snel over, en het gras lijkt altijd effe iets groener bij iemand anders, maar na een tijdje komt de werkelijkheid!!! Een piloot is ook nog eens heel vaak lang van huis.
Kan me voorstellen dat het voor jou een mokerslag was!!
Rob, ik wens je heel veel succes met jouw nieuwe liefde, en het komt zeker weer helemaal goed met jou!!
En af en toe een toppertje opgraven helpt natuurlijk ook!!! Dus de draad zo snel mogelijk weer oppakken, al is het moeilijk!!
Heel veel succes,
John.
_________________ A Casa, sulla divane, si trova niente!!!!!!
|
| 21 jan 2013, 21:58 |
|
 |
|
Mako
Geregistreerd: 29 jun 2009, 12:56 Berichten: 452 Woonplaats: aruba
|
hug
_________________ "" Assum est, inquit, versa et manduca."
|
| 21 jan 2013, 22:19 |
|
 |
|
Aardvark
|
Hartverwarmend, Thanks guys zoals Paul Kruger al zei: "Alles sal reg kom" Groeten van Aardvark
|
| 21 jan 2013, 23:17 |
|
 |
|
sjoho
|
He Aardvark veel sterkte en geluk. En dit forum is meer delen dan alleen vondsten 
|
| 21 jan 2013, 23:28 |
|
 |
|
Aardvark
|
sjoho schreef: He Aardvark veel sterkte en geluk. En dit forum is meer delen dan alleen vondsten  Hetzelfde voor jou Sjoerd.. mijn verhaal valt in het niet vergeleken bij dat van jou. Hoop voor jou en de jouwen ook op betere tijden. Thanks man Groet Aardvark
|
| 21 jan 2013, 23:34 |
|
 |
|
antoninvs
|
Hoi Rob Fijn dat het weer wat beter gaat,je hebt het verhaal al een tijd terug aan me verteld waarvan ik toch wel een met de hamer kreeg, De tijd heelt wonden,hopenlijk snel voor jou De batterij opladen en gaan man heel veel sterkte met alles en succes we zien ons grt antonio
|
| 22 jan 2013, 18:17 |
|
 |
|
Aardvark
|
antoninvs schreef: Hoi Rob Fijn dat het weer wat beter gaat,je hebt het verhaal al een tijd terug aan me verteld waarvan ik toch wel een met de hamer kreeg, De tijd heelt wonden,hopenlijk snel voor jou De batterij opladen en gaan man heel veel sterkte met alles en succes we zien ons grt antonio Thx Toon 
|
| 24 jan 2013, 17:42 |
|
 |
|
melpatcindy
|
hoi rob , knap dat je dit zo met ons deelt zoals chris al zei de vondsten delen we maar ook lief en leed moet je met elkaar kunnen delen als je daar behoefte aan hebt zoals je al zei er zijn nog ergere dingen [al zal je dit natuurlijk ook klote vinden ] jij hebt je kinderen nog en hoop voor ze dat ze hier niet tussen wal en schip komen omdat hun ouders uit elkaar zijn en niet meer met elkaar praten  hoop dat je weer wat kunt opbouwen na deze periode van ellende gr ed 
_________________ gezelligheid kent hier geen tijd
|
| 25 jan 2013, 23:43 |
|
 |
|
Hans1971
|
De weg kan nu alleen nog naar boven gaan. De zon tegemoet. Succes 
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 26 jan 2013, 00:12 |
|
 |
|
Hoth
|
Respect voor het delen, succes en wijsheid voor de toekomst.
_________________ Ook gij, Brutus?
|
| 26 jan 2013, 03:04 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 23 berichten ] |
|