|
|
Het is nu 04 jun 2026, 08:45
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
melpatcindy
|
 bertonius
ligt het aan mij ik zie bertje onze tuinkabouter niet meer op het forum alles kids bertje ??? gr ed 
_________________ gezelligheid kent hier geen tijd
|
| 27 jan 2013, 20:04 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
 Re: bertonius
melpatcindy schreef: ligt het aan mij ik zie bertje onze tuinkabouter niet meer op het forum alles kids bertje ??? gr ed  ja legt aan jou edje kan zo maar weer ziek zijn of ze vrouw of hij is even weg
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 27 jan 2013, 20:22 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28455 Woonplaats: Kerkrade
|
hallo @ Ed & Ed,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, fijn dat het jullie opvalt!!! maar Bert heeft laten weten het effen rustig aan te doen en dat zijn we zeer met hem eens na de ellende wat hij de laatste jaren heeft meegemaakt tevens wil Bert de jeugd een kans geven,maar blijft ten alle tijden deze ook steunen met zijn professionele instelling en determinaties mvg Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 27 jan 2013, 20:30 |
|
 |
|
melpatcindy
|
_________________ gezelligheid kent hier geen tijd
|
| 27 jan 2013, 20:51 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
coinhunter chris schreef: hallo @ Ed & Ed,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, fijn dat het jullie opvalt!!! maar Bert heeft laten weten het effen rustig aan te doen en dat zijn we zeer met hem eens na de ellende wat hij de laatste jaren heeft meegemaakt tevens wil Bert de jeugd een kans geven,maar blijft ten alle tijden deze ook steunen met zijn professionele instelling en determinaties mvg Chris  mooi cc op 24 dec heb ik ben nog gesproken hij heeft een zeerzwaren tijd achde rug hetgaatje goed bert
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 27 jan 2013, 20:54 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|