|
|
Het is nu 03 maart 2026, 20:45
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
niek hudepol
Geregistreerd: 29 jan 2013, 13:26 Berichten: 3 Woonplaats: Enschede
|
 ff voorstellen
Hoi Mensen, Hierbij wil ik mij voorstellen sinds 24 jaar ben ik mineralen aan het verzamelen. Nu is het goudkoorts gevoel wat beginnen te kriebelen, mede door de programma's op tv (goldrush, goldfathers etc.). Nu heb ik het geluk dat een goede vriend van mij hetzelfde heeft. We hebben beiden al een goudwaspan en goede scheppen aangeschaft, en sinds laatste zaterdag is mijn eigen gebouwde sluicebox klaar. Bij die laatste hoop ik dat die goed functioneerd maar dat gaan we vanzelf zien. Al met al hoop ik dat we (als de waterstanden zich hebben genormaliseerd) een leuke tijd tegemoet gaan. Een goede groet uit Enschede!
|
| 29 jan 2013, 13:35 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28576 Woonplaats: Kerkrade
|
 Re: ff voorstellen
hoi @ niek,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, van harte  op BodemVondstenWereld, we wensen je een aangename tijd en veel plezier toe mvg Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 29 jan 2013, 15:21 |
|
 |
|
John W
|
Hoi Niek, welkom Dat lijkt mij nou ook super leuk om te doen. Heb zelf ook een goud pan liggen, maar heb m nog nooit gebruikt. Ik ben erg benieuwd naar je ervaringen met de goud pan. Plaats gerust je ervaringen die je op gaat doen. Veel plezier hier. Gr John
|
| 29 jan 2013, 17:07 |
|
 |
|
Ramsbrug
Beheerder
|
Hoi Niek, Een hartelijk welkom op ons forum Tja, die goudkoorts neemt steeds grotere vormen en hogere temperaturen aan.... o.a. in onderstaande rubriek en diverse andere topics / threads op ons forum wordt hier veel over geschreven...dus info genoeg viewforum.php?f=336Veel leesplezier en goodluck ! Groeten, Vincent 
_________________ Alle goede spreuken zijn reeds op de wereld, men verzuimt slechts om ze toe passen...... Met een detector in de hand, komt men door het ganse land.
|
| 29 jan 2013, 21:07 |
|
 |
|
Achnaron
|
Welkom hier en hier en ik wens je vele mooie vondstmomenten toe. 
_________________ no future without a past
Zoek met white's prizm 5g
|
| 29 jan 2013, 23:05 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|