|
|
|
|
|
|
Het is nu 04 jun 2026, 08:45
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|
belangrijk lezen aub --!!!!!
| Auteur |
Bericht |
|
pinkeltje
Geregistreerd: 22 jul 2009, 18:22 Berichten: 7398 Woonplaats: langs de ijssel
|
 belangrijk lezen aub --!!!!!
Beste piep(st)ersZoals jullie merken groeit bodemvondstenwereld.nl enorm, en worden er vele vondsten geplaatst. dat is alleen maar top dat jullie dit doen.
Doordat er enorm veel geplaatst wordt qua "nieuwe tijd"en middeleeuwen" vondsten. Is het belangrijk dat alles op een gegeven moment gecategoriseerd wordt. zodat het overzichtelijk blijft,en voor jullie makkelijker iets op te zoeken is.
Normaal zouden jullie op de homepage ook de subfora's zien van de catogerie "nieuwe tijd" en "middeleeuwen". Dit heeft als nadeel dat het erg onoverzichtelijk wordt op de homepage.
Vandaar dat het team van bodemvondstenwereld.nl heeft besloten om de subfora's in de bovengenoemde categorieën, niet meer te laten zien. In plaats daarvan zien jullie nu alleen de hoofdfora/groep. Voorbeeld gespen: voorheen zagen jullie alle subfora's van gespen staan ( gespen, ringgespen, d-gespen,profielgespen,etc,etc) vanaf nu zien jullie alleen de hoofdgroep "gespen"staan op de homepage. klik op "gespen" en je ziet dan direct alle subfora's weer. Dit geldt natuurlijk alleen voor de hoofdfora's die subfora's bevatten !!!
De reden hiervoor is dat wij het erg belangrijk vinden datde homepage goed en duidelijk overzichtelijk blijft, en dat wij als team van bodemvondstenwereld.nl, de vondsten nog beter kunnen categoriseren zonder dat jullie een onoverzichtelijke homepage krijgen.
Voor de rest blijf de vondsten plaatsen en veel plezier op "ons" forum.
M.Vr.Gr Namens het team van bodemvondstenwereld.nl pinkeltje
_________________ Heiligenmedailles en dovotiehangers in de rommelbak... ik verzamel ze..
|
| 01 feb 2013, 15:58 |
|
 |
|
Hans1971
|
 Re: belangrijk lezen aub --!!!!!
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 01 feb 2013, 16:42 |
|
 |
|
Ramsbrug
Beheerder
|
_________________ Alle goede spreuken zijn reeds op de wereld, men verzuimt slechts om ze toe passen...... Met een detector in de hand, komt men door het ganse land.
|
| 01 feb 2013, 16:57 |
|
 |
|
melpatcindy
|
_________________ gezelligheid kent hier geen tijd
|
| 01 feb 2013, 17:57 |
|