|
|
Het is nu 04 maart 2026, 01:40
|
bertoninus stopt als Moderator,maar keert terug als ERELID
| Auteur |
Bericht |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28576 Woonplaats: Kerkrade
|
 bertoninus stopt als Moderator,maar keert terug als ERELID
Beste forum-leden,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Wil mededelen dat ons zeer gewaardeerde Moderator bertoninus er een punt achter zet,maar verder gaat als ERELID. Voor 't team van "bodemvondstenwereld" was dat al langer bekent dat Bert er een punt achter wou zetten en hij deelde ons mede dat hij het fysiek en mentaal niet meer aan kon en we weten de oorzaak hiervan.Voor degene die het niet hadden meegekregen,na het ongemak van de ziekte van zijn vrouw werd Bert zelf door een zware hartaanval getroffen en ontsnapte op een wonderbaarlijke manier aan de dood en nadien is Bert niet helemaal de oude geworden. Wij ('team BVW) zeiden in eerste instantie,neem alle tijd die je acht nodig te hebben en dat het onvoorstelbaar was dat een van de gezichten van 'BVW' geen deel meer uit maken van "ons forum" en daar moest Bert over nadenken.Het is dik een week geleden dat ik nogeens contact met Bert opnam en hij eigelijk er al uit was,maar ik zei opnieuw om dit alles nogmaals te overwegen tot een paar uur geleden hij me te kennen gaf het toch niet meer aan te kunnen en ik antwoorden hem dat ik daar alle begrip voor kan opbrengen. om hem niet met lege handen achter te laten en wat hij betekend heeft voor BVW,bood ik hem het ERELIDMAATSCHAP aan namens 't team van BVW. hij zal niet van het toneel verdwijnen en altijd een steunpilaar blijven voor de nieuwe generatie die er nu zit en mits in de toekomst erbij komt. Met vriendelijke groet Chris,namens 't team van BodemVondstenWereld 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 12 feb 2013, 20:55 |
|
 |
|
zoekverslaafde
Geregistreerd: 26 jan 2009, 22:05 Berichten: 699 Woonplaats: heerlen
|
 Re: bertoninus stopt als Moderator,maar keert terug als ERELID
hey bertoninus jammer dat je ermee stopt,maar blij om er weer een erelid bij te hebben bedankt voor al het werk wat je voor dit forum gedaan hebt en in de toekomst hopelijk nog zal doen mvg
_________________ Amicus verus est rara avis Een ware vriend is een zeldzame vogel -------------------------------------- Auget largiendo Hij die royaal geeft, vermeerderd.
Laatst bijgewerkt door zoekverslaafde op 12 feb 2013, 21:02, in totaal 1 keer bewerkt
|
| 12 feb 2013, 20:57 |
|
 |
|
Jvlivs
Geregistreerd: 16 apr 2008, 19:33 Berichten: 7089 Woonplaats: Kerkrade
|
Oh wat jammer. Maar Bertoninus, Hartelijk dank voor alle prachtige determinatie's en al die gedane moeite!!!!! De titel ERELID heb je dubbel en dik verdiend met jouw tomeloze inzet!!! Geniet van jouw welverdiende pensioen!!!!!! Vele groeten, John.
_________________ A Casa, sulla divane, si trova niente!!!!!!
|
| 12 feb 2013, 20:59 |
|
 |
|
Misfit
|
Bert, gefeliciteerd met je promotie  Het ga je goed, hoop je nog vaak hier Cees zien assisteren  maar dan zonder te 'moeten' 
|
| 12 feb 2013, 21:06 |
|
 |
|
bennie7
Geregistreerd: 16 apr 2008, 16:59 Berichten: 6489 Woonplaats: Roerdalen the Netherlands
|
hoi,
bert
De titel ERELID heb je dubbel en dik verdiend met jouw inzet!!!
grt
_________________ [color=#000000][b]@@@MIJN PASSIE ZIJN GESPEN (Liefdevolle schnallen,boucle, buckles, gespen giften zijn natuurlijk ooooo zo leuk )@@@
Laatst bijgewerkt door bennie7 op 12 feb 2013, 21:54, in totaal 1 keer bewerkt
|
| 12 feb 2013, 21:07 |
|
 |
|
hylke
Geregistreerd: 12 jul 2009, 15:49 Berichten: 2333 Woonplaats: Rijnsburg
|
Hoi Bert, Bedankt voor alle determinaties Erelid, heb je dubbel en dwars verdient Groeten Hylke
|
| 12 feb 2013, 21:12 |
|
 |
|
willem vd akker
Geregistreerd: 13 jul 2008, 19:37 Berichten: 4275 Woonplaats: leiden
|
Terecht erelid, maar dat verplicht je wel om op de forumfeesten te komen  Willem vd Akker
|
| 12 feb 2013, 21:15 |
|
 |
|
paul1984
Geregistreerd: 26 maart 2010, 13:23 Berichten: 1171 Woonplaats: Noord Limburg
|
Hoi Chris en Bertoninus,
Chris mooie woorden en mooi gebaar voor Bert. Bert bedankt voor je mooie Dtm's altijd en proficiat met het erelid zijn op dit forum. Doe rustig aan en tot gauw weer eens.
Gr Paul
|
| 12 feb 2013, 21:17 |
|
 |
|
Latinitas
|
Bert, hartelijk bedankt voor de determinaties en overige hulp via pb. Deze titel heb je dubbel en dwars verdiend  !
_________________ Verba autem velut guttae taciturnae cadunt et recantant in sonitu silentii
|
| 12 feb 2013, 21:21 |
|
 |
|
Ceesou
ERELID
|
Bertje, ja wat zal ik zeggen. Ik snap het ouwe, maar gelukkig zal je ons niet helemaal gaan verlaten.
Spreek je ouwe badmuts en die titel heb meer dan eens verdient.
_________________ Multi multa; nemo omnia novit" Veel mensen weten veel, maar niemand weet alles"
|
| 12 feb 2013, 21:27 |
|
 |
|
paul
|
|
| 12 feb 2013, 21:28 |
|
 |
|
frenk
ERELID
|
Bert bedankt voor al jouw bijdragen hier op het forum en deze titel heb je dik en dubbel verdient we zien ons 
_________________ Gezocht hondenpenningen Franse en Duitse regiments knopen gezocht
|
| 12 feb 2013, 21:29 |
|
 |
|
melpatcindy
|
_________________ gezelligheid kent hier geen tijd
|
| 12 feb 2013, 21:41 |
|
 |
|
pinkeltje
Geregistreerd: 22 jul 2009, 18:22 Berichten: 7398 Woonplaats: langs de ijssel
|
Bert zeer begrijpelijk dat je ermee stopt als moderator. na alles wat je meegemaakt hebt,heb je je rust dubbel en dwars verdient. en als erelid zul je je kennis nog steeds delen met anderen,dat weet ik zeker.. voor ons ben je nog steeds een kei,en een rots in de branding.... en wees gerust jouw oude fibula rubriek wordt netjes door cees bijgehouden.dus die is in goede handen. en religeus .....nee ik zeg niks..dit zie je vanzelf wel een keer 
_________________ Heiligenmedailles en dovotiehangers in de rommelbak... ik verzamel ze..
|
| 12 feb 2013, 21:42 |
|
 |
|
alphen
Geregistreerd: 23 jun 2008, 23:46 Berichten: 3116 Woonplaats: Alphen a/d rijn
|
Erelid heb je wel verdiend, Bert.  zeker voor al die determinatie,s en mooie leerzame voorbeelden die je ons liet zien Grt Alphen.
|
| 12 feb 2013, 22:23 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
BEDANKT BERT VOOR JOU MOOIE JAREN EN INZET DAAR OM WENS IK JOU EN JOU VROUWE HEEEL HEEEEL GELUK EN GEZONDHEID IK HOOP NOG DAT JE HEEL LANG VAN JOU VORUM EN KUN GENIETEN DAAR OM BERT JE BEDANKT BERTJE BEDANKT BERTJE BEDANKT GR DE ED 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 12 feb 2013, 22:28 |
|
 |
|
koudi
Moderator
Geregistreerd: 22 apr 2011, 20:52 Berichten: 5405 Woonplaats: silvolde
|
Bert, Geweldig lijkt mij om deze eretitel te mogen dragen. Ik heb je een keer mogen ontmoeten en had gelijk door dat jou hart op de goede plaats zat! Top man! Jouw determinaties waren echt altijd geweldig om te lezen. Ik ben blij dat je nog achter de schermen ons advies kunt geven. Bert, bedank voor alles wat je voor ons hebt gedaan. Klasse! 
|
| 12 feb 2013, 23:06 |
|
 |
|
Nandus
Geregistreerd: 18 apr 2008, 09:22 Berichten: 1654 Woonplaats: Noord-holland
|
Bertje bedankt Bertje bedankt Bertje Bertje Bertje Bedankt.  . Je volgt de Koningin en de Paus met een wijs besluit. Geniet van de vrije tijd. Niets moet meer. Van harte met je ERELID. Dat heb je dubbel en dwars verdient. Hopenlijk zien we je nog eens af en toe wat posten. Gr,,,, Nandus
|
| 12 feb 2013, 23:09 |
|
 |
|
Madelinus
ERELID
|
_________________ Niet uit het veld te slaan.
|
| 12 feb 2013, 23:12 |
|
 |
|
Hans1971
|
Snap je helemaal Bert, hoop dat voor jou en je vrouw alles helemaal weer goed komt. Nog bedankt voor alles 
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 12 feb 2013, 23:20 |
|
 |
|
sjoho
|
Bert bedankt voor je tomeloze inzet Nu lekker ontspannen forummen 
|
| 12 feb 2013, 23:25 |
|
 |
|
Ramsbrug
Beheerder
|
_________________ Alle goede spreuken zijn reeds op de wereld, men verzuimt slechts om ze toe passen...... Met een detector in de hand, komt men door het ganse land.
|
| 12 feb 2013, 23:26 |
|
 |
|
peter
Moderator
Geregistreerd: 14 feb 2009, 17:49 Berichten: 7767 Woonplaats: Deventer
|
 Bert hartstikke bedankt voor je tomeloze inzet  ,en ik denk dat je zo af en toe nog wel even een mooie determinatie zal geven (als de heren er even niet uitkomen  )
_________________ gr Peter zoekt met een Manticore
|
| 13 feb 2013, 00:00 |
|
 |
|
woesel
|
Bert Respect  wat jij in de jaren betekent hebt voor de detector zoeker. Nooit te beroerd om iemand te helpen met een goede determinatie,en daar veel van jou vrije tijd in te steken. Ook jou gouden handjes hebben van verweerde metaaltjes weer fraaie vitrinekastwaardige stukken gemaakt. Hier was ik altijd zeer van onder de indruk. Bert ik wens jou al het goede toe. En nog veel forum plezier, gaat je goed kerel 
|
| 13 feb 2013, 00:56 |
|
 |
|
Ambianii
|
|
| 13 feb 2013, 02:59 |
|
|