|
|
|
|
|
|
Het is nu 05 maart 2026, 14:54
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|
Mooie onafhankelijke detectortest site! Tip van DJ Laan.
| Auteur |
Bericht |
|
bentutti
Geregistreerd: 20 dec 2012, 00:19 Berichten: 1137 Woonplaats: Haarlemmermeer
|
 Mooie onafhankelijke detectortest site! Tip van DJ Laan.
Hoi allen, Vandaag was ik op weg naar Den Helder en ben even bij D.J. Laan langs gereden omdat ik op zoek was naar een nieuwe hoofdtelefoon. Het is voor mij de Clear Signal Stater II geworden. Uiteraard in gesprek over onze fantastische hobby gaf Dirk Jan een goede tip van een onafhankelijke metaaldetector site. Dus als er mensen zijn die test resultaten willen zien van verschillende merken en typen dan is deze site echt de moeite waard. Succes en veel lees plezier. http://www.metalldetektortest.eu/detektortests.htmlGr. Marcel
_________________ Dutch Salvage, Industrieel antiek, mancave en curiosa https://www.facebook.com/dutchsalvage/
Ik verzamel alles wat met Amsterdam heeft te maken
|
| 26 feb 2013, 23:20 |
|
 |
|
Highlander
|
 Re: Mooie onafhankelijke detectortest site! Tip van DJ Laan.
Hoi Marcel die staat reeds op het forum  , helaas gebeurt daar de laatste tijd bitter weinig gr. highlander
_________________ Gr. Highlander
|
| 27 feb 2013, 08:47 |
|
 |
|
bentutti
Geregistreerd: 20 dec 2012, 00:19 Berichten: 1137 Woonplaats: Haarlemmermeer
|
Aha ik had wel gezocht op wat streekwoorden maar kon hem zo gauw niet vinden, vandaar dat ik hem geplaatst had. Zie inderdaad dat er nieuwe modellen missen, maar vond het wel een mooi overzicht.
Gr. Marcel
_________________ Dutch Salvage, Industrieel antiek, mancave en curiosa https://www.facebook.com/dutchsalvage/
Ik verzamel alles wat met Amsterdam heeft te maken
|
| 27 feb 2013, 10:40 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28580 Woonplaats: Kerkrade
|
is wel allemaal mooi,maar het ligt echt aan de grond waarin je zoekt en de afstellingen van de betreffende Metaaldetector. dat is allemaal standaard in hetzelfde testveldje en ik ken de instellingen niet die gebruik zijn? kijk eens naar Garret,of ze vergeten zijn er batterijen in te stoppen  dat kan toch niet beste mensen,ook al ben geen fan van deze machine 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 27 feb 2013, 17:05 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
o zitten er batterijen in
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 27 feb 2013, 17:54 |
|
 |
|
Mat
|
de ed schreef: o zitten er batterijen in Volgens mij werkt die garret op zonnecellen, ik zag vorige week namelijk iemand met zo een schijf van een halve meter lopen hier op de akker. 4 zwaaien en hij had gelijk 20 KW/u stroom. Of heb ik nu de stroom in de maas gezien???????????? Gr Mat
_________________ Alle ingezonden foto's blijven eigendom van Mat.
|
| 27 feb 2013, 17:58 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
het zal wel wat er zijn ach een test is maar een teste hangt nog van veel meer dingen af maar niemand gelooft mijn tocht niet dus zeg ik net niet de echt vak mannen weten wat ik bedoel 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 27 feb 2013, 18:05 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|