|
|
Het is nu 03 maart 2026, 19:19
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 9 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
blauwmarc
|
 hallo vanuit Venlo
Tja, na dat ik al meer dan 12 jaar met een detector loop te zwaaien en te piepen heb ik me toch maar eens op een schotelforum aangemeld. Eigenlijk heb ik ook een reden, ik weet af en toe zelf niet wat ik gevonden heb. Ik zal dan in een andere rubriek een vondst tonen die ik al jaren in een doos heb zitten. Voor jullie zal het denk ik niks speciaals zijn, maar de vraag knaagt wel, wat is het precies? God weet wat ik bijelkaar gezwaaid heb zonder dat ik het weet. Ik vind het zoeken leuk, maar ik ben zeker geen diehard. Vorig jaar heb ik een keer of 5 een paar uurtjes gezocht, vooral omdat een plaatselijke voetbalclub een nieuw veld heeft aangelegd. Hiervoor werd de toplaag verwijderd, heel interessant uiteraard! Nee, ik ben niet fanatiek, maar toch doe ik het al jaren, maar niet met regelmaat dus. Gisteren heeft mijn zoontje de detector en wat vondsten meegenomen naar school, omdat er in de geschiedenisles verhaalt werd over vondsten. Bij het uitzoeken van wat dingetjes om te laten zien, kwam ik dus het betreffende voorwerp tegen. Ik denk dus dat het keltisch is, spannend, want onlangs is vlakbij een uiterst zeldzame zilveren keltische munt gevonden. Ik heb hem nog in de hand gehad, de vinder was bij mijn neef op bezoek, ook een detectorist overigens. Die van mij is niet van zilver, laat staan dat ie Keltisch is, maar dat weet ik dus nog niet.
groetjes Theo
|
| 26 feb 2013, 21:14 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28575 Woonplaats: Kerkrade
|
 Re: hallo vanuit Venlo
hoi @ Theo,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, van harte  op "ons forum" zoals ik altijd zeg en tegen iedereen die nieuw is,een aangenaam verblijf en vooral het plezier wat je vind bij 'ons' blauwmarc schreef: Tja, na dat ik al meer dan 12 jaar met een detector loop te zwaaien en te piepen heb ik me toch maar eens op een schotelforum aangemeld. Eigenlijk heb ik ook een reden, ik weet af en toe zelf niet wat ik gevonden heb. Ik zal dan in een andere rubriek een vondst tonen die ik al jaren in een doos heb zitten. Voor jullie zal het denk ik niks speciaals zijn, maar de vraag knaagt wel, wat is het precies? God weet wat ik bijelkaar gezwaaid heb zonder dat ik het weet. alles is en kan bijzonder zijn  dat kan voor de een wat anders liggen dan ander,het ligt eraan hoe je in mekaar steekt we zijn zeer benieuwd en bij voorbaat alvast bedankt voor het plaatsen,we zijn zeer benieuwd mvg Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 26 feb 2013, 21:38 |
|
 |
|
Ramsbrug
Beheerder
|
Welkom Theo, veel forumplezier hier Groeten, Vincent 
_________________ Alle goede spreuken zijn reeds op de wereld, men verzuimt slechts om ze toe passen...... Met een detector in de hand, komt men door het ganse land.
|
| 26 feb 2013, 22:18 |
|
 |
|
Achnaron
|
 welkom Theo, en ook de zoeker voor een paar dagen is van harte welkom. Veel lees en zoekplezier toegewenst .
_________________ no future without a past
Zoek met white's prizm 5g
|
| 26 feb 2013, 22:20 |
|
 |
|
koudi
Moderator
Geregistreerd: 22 apr 2011, 20:52 Berichten: 5405 Woonplaats: silvolde
|
|
| 26 feb 2013, 23:45 |
|
 |
|
pinkeltje
Geregistreerd: 22 jul 2009, 18:22 Berichten: 7398 Woonplaats: langs de ijssel
|
welkom theo 
_________________ Heiligenmedailles en dovotiehangers in de rommelbak... ik verzamel ze..
|
| 27 feb 2013, 18:44 |
|
 |
|
blauwmarc
|
Bedankt voor die welkom hier ik heb weer eens wat vondsten geplaatst waarvan ik niet weet wat het precies is. Ik hoop dat jullike niet gek worden van deze stortvloed aan voorwerpen 
|
| 01 maart 2013, 23:33 |
|
 |
|
peter
Moderator
Geregistreerd: 14 feb 2009, 17:49 Berichten: 7767 Woonplaats: Deventer
|
blauwmarc schreef: Bedankt voor die welkom hier ik heb weer eens wat vondsten geplaatst waarvan ik niet weet wat het precies is. Ik hoop dat jullike niet gek worden van deze stortvloed aan voorwerpen   blijven plaatsen die spullen, daar is dit forum voor 
_________________ gr Peter zoekt met een Manticore
|
| 01 maart 2013, 23:44 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
weellllllllllllllllllllllcom
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet