|
|
Het is nu 05 maart 2026, 04:24
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 8 berichten ] |
|
Mijn oude vertrouwde akkertje.
| Auteur |
Bericht |
|
Robevis
Geregistreerd: 03 maart 2012, 22:57 Berichten: 181 Woonplaats: Leeuwarden
|
 Mijn oude vertrouwde akkertje.
Vandaag maar weer een even naar mijn oude akkertje geweest. Dit leverde weer de nodige stukjes lood op, ander prularia, een koning Willem 1/2 cent in slechte staat (nat met lamp erop nog beetje leesbaar) maar ook een mooi klein lepeltje wat helaas al kapot was.
Naast de vele kapotte pijpenkoppen/kopjes nog een hele kunnen vinden.
En ook weer een mooi klein tapje met daarin twee merkjes en een stukje lood met tekst.
Maar waar ik wel van op keek was het glazen schijfje, aan de ene kant licht bolvormig en glad en aan de andere kant enkele bloemen hol naar binnen, relief zeg maar, maar dan naar binnen. (oogvondst uiteraard). Diameter 2,5 cm.
Ook dit mooie knoopje viel mij ten deel, na wat poetswerk kwam hij er zo uit tevoorschijn. Het lijkt mij zilver eerlijk gezegd, maar kan vreemd genoeg nergens een merkje vinden.
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ Meld je aan als bloeddonor. Bel gratis 0800 - BLOEDBANK of kijk op http://www.sanquin.nl
Steun de KNRM, wordt "redder aan de wal", surf naar www.knrm.nl
Laatst bijgewerkt door Robevis op 16 maart 2013, 23:51, in totaal 1 keer bewerkt
|
| 16 maart 2013, 23:38 |
|
 |
|
Achnaron
|
 Re: Minj oude vertrouwde akkertje.
 mooi zo bij elkaar.
_________________ no future without a past
Zoek met white's prizm 5g
|
| 16 maart 2013, 23:40 |
|
 |
|
Hans1971
|
 Re: Minj oude vertrouwde akkertje.
Voor klein zilver was een merkje niet verpicht en gebeurde ook niet altijd. Kan dus best zilver zijn.
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 16 maart 2013, 23:50 |
|
 |
|
Robevis
|
 Re: Mijn oude vertrouwde akkertje.
Hier nog even een plaatje:
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ Meld je aan als bloeddonor. Bel gratis 0800 - BLOEDBANK of kijk op http://www.sanquin.nl
|
| 16 maart 2013, 23:56 |
|
 |
|
Hans1971
|
Plaats die knoop anders nog even apart net alle info erbij. Graag dan ook een foto van de zijkant en achterkant Is 100%zilver, met een tudorroos erop. 
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 17 maart 2013, 00:09 |
|
 |
|
Robevis
|
Hans1971 schreef: Plaats die knoop anders nog even apart net alle info erbij. Graag dan ook een foto van de zijkant en achterkant Is 100%zilver, met een tudorroos erop.  In welk topic kan dat het beste dan?
|
| 17 maart 2013, 12:35 |
|
 |
|
pinkeltje
Geregistreerd: 22 jul 2009, 18:22 Berichten: 7398 Woonplaats: langs de ijssel
|
_________________ Heiligenmedailles en dovotiehangers in de rommelbak... ik verzamel ze..
|
| 17 maart 2013, 12:42 |
|
 |
|
Robevis
|
Ik zal vanavond mijn best even doen.
|
| 17 maart 2013, 15:45 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 8 berichten ] |
|