| Auteur |
Bericht |
|
ronald
|
 SCHATGRAVERS..
Goedeavond allen, straks om half 8 op rtl4 nieuws... Het vervolg van het verhaal tussen kunst en kitch, gaat steeds negatiever worden he.. Om half 8 worden we volgens mij allemaal over een kam geschoren We zullen zien.. Mvg.Ronald
|
| 27 maart 2013, 19:40 |
|
 |
|
zoekverslaafde
Geregistreerd: 26 jan 2009, 22:05 Berichten: 699 Woonplaats: heerlen
|
 Re: SCHATGRAVERS..
die mensen hebben altijd maar wat te zeiken ze mogen blij zijn dat er zo'n mensen als wij zijn die de velden schoon maken alleen maar beter voor het millieu 
_________________ Amicus verus est rara avis Een ware vriend is een zeldzame vogel -------------------------------------- Auget largiendo Hij die royaal geeft, vermeerderd.
|
| 27 maart 2013, 19:42 |
|
 |
|
ronald
|
Ja wij kunnen ons straks niet verdedigen he... Oh sh.t dit bericht staat er twee keer, emotie zeg maar... 
|
| 27 maart 2013, 19:44 |
|
 |
|
zoekverslaafde
|
whahahahahaha ik zeg maar zo,ze kunnen beter over je fiets lullen,dan over je L.L fietsen hahaha ik zal es kijken om half 8 dalijk wat ze te melden hebben 
_________________ Amicus verus est rara avis Een ware vriend is een zeldzame vogel -------------------------------------- Auget largiendo Hij die royaal geeft, vermeerderd.
|
| 27 maart 2013, 19:45 |
|
 |
|
ronald
|
Ze bedoelen de verstoorders van opgravingen denk ik... Maar zullen alles wel weer over een kam scheren.. Ben benieuwd of ze dat onderbouwen straks. ronald
|
| 27 maart 2013, 19:46 |
|
 |
|
zoekverslaafde
|
daar bedoelen ze vast en zeker de piepers zelf mee net zoals bij opsporing verzocht,HET WAS EEN MAROKAANSE HAHAHAHAH
|
| 27 maart 2013, 19:48 |
|
 |
|
gertjanhs
Geregistreerd: 22 maart 2013, 18:01 Berichten: 11 Woonplaats: Amersfoort
|
Goed nieuws brengen gaat over hoor en wederhoor Hoop dat ze ook de DDA benaderen of iets dergelijks.
_________________ Zoekt met XP-Deus ws5 & Garrett Pro Pointer. --- Wie niet zoekt, wie niet vindt ---
|
| 27 maart 2013, 19:51 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
dank aan meneer vos heel jammer de goed moeten weer leiden onder de slecht kijk ik snap best als je op je opgraving komt in de mooi ocht en jou sporen zijn verkloot door de sukkels ja dan krijg je dit maar moeten dan de goede er weer onder leiden veel zoeker komen op een akker en stort dat zijn wel de meeste
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 27 maart 2013, 19:54 |
|
 |
|
ronald
|
Gelukkig komen de meeste inderdaad op akker en stort. Maar er zijn ook boeren en leken die dit zien en die denken dat er zwaar geld word verdient, van wat er word gevonden op hun land. Ach het duurt vast drie minuten, dan zijn we er weer vanaf 
|
| 27 maart 2013, 20:03 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
ja proost dan
|
| 27 maart 2013, 20:10 |
|
 |
|
sjoho
|
Wie geschoren wordt moet stil zitten. Omdat het over 'ons' gaat valt het ons op, bij de rest van Nederland zijn ze het zo weer vergeten. En laten we wel wezen, wij willen ook dat de stropers onder ons worden aangepakt. ( en die gasten die hun gaatjes niet dichtgooien) 
|
| 27 maart 2013, 20:14 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28455 Woonplaats: Kerkrade
|
het is altijd een kleine groep die het verpest voor de rest,zo dat rijmt goed  zie maar bij voetbal,een familie sport,je gaat er met je kinderen erheen en moet dan ook nog voor je leven vrezen aan de amateursarcheologe hebben ze veel te danken,anders wat het nooit ontdekt of voor altijd verloren gegaan. maar het blijft altijd een twistpunt 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 27 maart 2013, 20:25 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28455 Woonplaats: Kerkrade
|
viel toch mee de berichtgeving
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 27 maart 2013, 20:41 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
zo dat was dat
was weer mooi
|
| 27 maart 2013, 20:41 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20727 Woonplaats: utrecht
|
de ed schreef: zo dat was dat
was weer mooi yep, hebben we ook weer gehad gr bubba 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 27 maart 2013, 20:42 |
|
 |
|
zoekverslaafde
|
GEZIEN HET NIEUWS conclusie we zijn slopers,en geld wolven enigste waar ze aan denken bij een metaaldetectorzoeker is dat die zijn hobby gebruikt om geld te maken. maar klinkt wel mooi,als ik in de tuin van de buurman een pot goud vindt,is het voor de helft van hem en helft van mij vind ik een pot goud in de boerenveld,dan is het 100% van de staat,en niks van de boer 
|
| 27 maart 2013, 20:42 |
|
 |
|
ronald
|
Vond het wel meevallen. Bij opgravingen blijf je weg. Zo, ik ga weer zoeken vrijdag... 
|
| 27 maart 2013, 20:45 |
|
 |
|
bobo
|
die jongen van die kan heb ik gesproken , is gevonden bij aanleg betuwelijn,nadat de archeologen al het hele traject hadden onderzocht lag gewoon in een hele berg hompen klei die daar lagen en weer teruggestort zouden worden in het talud , heel slecht voorbeeld dus en niks illegaals , ja over een hek klimmen waar verboden toegang staat en archeologisch onderzoek bezig is , ja dat dat kan niet. Kan de DDA niet wat nuances inbrengen ?
|
| 27 maart 2013, 20:46 |
|
 |
|
zoekverslaafde
|
ronald schreef: Vond het wel meevallen. Bij opgravingen blijf je weg. Zo, ik ga weer zoeken vrijdag...  welke opgraving ga je:) 
|
| 27 maart 2013, 20:46 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
bobo schreef: die jongen van die kan heb ik gesproken , is gevonden bij aanleg betuwelijn,nadat de archeologen al het hele traject hadden onderzocht lag gewoon in een hele berg hompen klei die daar lagen en weer teruggestort zouden worden in het talud , heel slecht voorbeeld dus en niks illegaals , ja over een hek klimmen waar verboden toegang staat en archeologisch onderzoek bezig is , ja dat dat kan niet. Kan de DDA niet wat nuances inbrengen ? JA IK HEB HEB OOK GESPROKEN HIJ STAAT OOK NOG IN DE DDA
|
| 27 maart 2013, 20:50 |
|
 |
|
ronald
|
zoekverslaafde schreef: ronald schreef: Vond het wel meevallen. Bij opgravingen blijf je weg. Zo, ik ga weer zoeken vrijdag...  welke opgraving ga je:)  Akker... En heel veel graven en opgraven ga ik doen... Ronald
|
| 27 maart 2013, 20:50 |
|
 |
|
zoekverslaafde
|
ronald schreef: zoekverslaafde schreef: ronald schreef: Vond het wel meevallen. Bij opgravingen blijf je weg. Zo, ik ga weer zoeken vrijdag...  welke opgraving ga je:)  Akker... En heel veel graven en opgraven ga ik doen... Ronald haha wens je alvast alle geluk en succes toe zolang het maar niet zo koud is als vorig weekend 
|
| 27 maart 2013, 20:52 |
|
 |
|
ronald
|
Citaat: haha wens je alvast alle geluk en succes toe zolang het maar niet zo koud is als vorig weekend  Ja, dank je... Ha, zo koud word het hier niet 
|
| 27 maart 2013, 20:55 |
|
 |
|
Latinitas
|
Ronald schreef: Het vervolg van het verhaal tussen kunst en kitch Wat is er gebeurd bij tussen kunst en kitch  ? Heb het stukje net gemist, dus zal even kijken of ik de uitzending nog terug kan kijken.
_________________ Verba autem velut guttae taciturnae cadunt et recantant in sonitu silentii
|
| 27 maart 2013, 20:56 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
Latinitas schreef: Ronald schreef: Het vervolg van het verhaal tussen kunst en kitch Wat is er gebeurd bij tussen kunst en kitch  ? Heb het stukje net gemist, dus zal even kijken of ik de uitzending nog terug kan kijken. ER WAS EEN ZOEKER DIE EEN ROMEINS SPUL LIET ZIEN IK HAD DAT SPUL AL GEZIEN OOK HAD IK HEM JAREN GELEDEN GESPROKEN MIEKEN TROK EERSTE HET HAD VAT ER AF IEDEREEN LACHEN DIE ZIJZE DAT HET HEEL VEEL WAART WAS DAT SCHOT BIJ DE ARCHEOLOG MENEER VOS IN HET VERKEERDE KEELGAT DIE ZIJ DAT KUN JE NOOIT OP EEN AKKER VINDEN DAAR HAD HIJ WEL GELIJK IN MAAR WAAR HIJ HEM WEL GEVONDEN HEEFT ZEG HET MAAR
|
| 27 maart 2013, 21:03 |
|
|