|
|
Het is nu 03 maart 2026, 10:25
|
Foto's Grand masters zoekdag met gouden randje
| Auteur |
Bericht |
|
sjoho
|
 Re: Foto's Grand masters zoekdag met gouden randje
Dick zo te horen was het prima voormekaar Jammer dat je ze er altjd tussen hebt zitten. Tijd terug had ik twee zoekers mee en eentje gooide de gaten niet dicht. Je noemt het dan in de groep maar beide ontkennen. Uiteindelijk kom je er achter wie het doet en dan is het einde oefening, die neem ik nooit meer mee. Ik ben later het hele land over geweest om de gaten dicht te maken. Je bent met de gratie van de boer op zo'n land, respecteer dat dan ook Ik loop na 7 a 8 weken weer recht en zou het ook weer voor een uurtje aandurven maarja inderdaad de grond stijfbevroren. Hopelijk komende week weer 
|
| 29 maart 2013, 11:32 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
vost in de grond dick waar dan hier geen vost in de grond
ja gatjes vullen kunnen kunnen ze niet blijf je altijd houden dich
de heb zucht heb ze te pakken
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 29 maart 2013, 13:23 |
|
 |
|
Grand Master
Geregistreerd: 05 okt 2009, 07:38 Berichten: 319 Woonplaats: Friesland
|
de ed schreef: vost in de grond dick waar dan hier geen vost in de grond
ja gatjes vullen kunnen kunnen ze niet blijf je altijd houden dich
de heb zucht heb ze te pakken Klopt Ed volkomen gelijk heb je  het is vooral Hebzucht en luie Gemakzucht en daar komt bij nog eens Vernielzucht , diepe zucht .
_________________ zoeken is zoeken als je -het- nog niet gevonden hebt - T'KOMT WEL-. gewoon doorzoeken
|
| 29 maart 2013, 13:32 |
|
 |
|
Grand Master
Geregistreerd: 05 okt 2009, 07:38 Berichten: 319 Woonplaats: Friesland
|
sjoho schreef: Dick zo te horen was het prima voormekaar Jammer dat je ze er altjd tussen hebt zitten. Tijd terug had ik twee zoekers mee en eentje gooide de gaten niet dicht. Je noemt het dan in de groep maar beide ontkennen. Uiteindelijk kom je er achter wie het doet en dan is het einde oefening, die neem ik nooit meer mee. Ik ben later het hele land over geweest om de gaten dicht te maken. Je bent met de gratie van de boer op zo'n land, respecteer dat dan ook Ik loop na 7 a 8 weken weer recht en zou het ook weer voor een uurtje aandurven maarja inderdaad de grond stijfbevroren. Hopelijk komende week weer  zo dat was minder Sjoerd 7 weken niet recht op kunnen lopen , hernia ?? we kunnen toch de grond niet in ook niet voor een uurtje de komende week het blijft doorgaan die vorst.dus doe maar rustig aan we kunnen nog lang genoeg zoeken gezondheid gaat nu eenmaal voor.
_________________ zoeken is zoeken als je -het- nog niet gevonden hebt - T'KOMT WEL-. gewoon doorzoeken
|
| 29 maart 2013, 13:35 |
|
 |
|
peter
Moderator
Geregistreerd: 14 feb 2009, 17:49 Berichten: 7767 Woonplaats: Deventer
|
 Klopt helemaal Dick van die gaten, zelfs mijn neefje die voor de eerste keer aan een zoekwedstrijd meedeed zei tegen mij " wat is hier dan gebeurd". Ik heb t dan ook niet over een klein gat(ook die moeten weer dicht) maar over een ENORM gat zeker 40cm diep. We hebben er meerdere dicht geschoven onderweg Maar verder hebbben wij niets anders dan lof, prima geregeld allemaal  we zijn er de volgende keer zekers weer bij gr Peter
_________________ gr Peter zoekt met een Manticore
|
| 29 maart 2013, 13:41 |
|
 |
|
Anoniem
Geregistreerd: 26 sep 2010, 13:06 Berichten: 3322 Woonplaats: Gorinchem
|
Zo te zien zat Peter weer aan het bier 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ Hiphop & Reggae, ohja, beetje Jazz
|
| 29 maart 2013, 14:58 |
|
 |
|
peter
Moderator
Geregistreerd: 14 feb 2009, 17:49 Berichten: 7767 Woonplaats: Deventer
|
 nee helaas geen druppel gehad  moest nog rijden he
_________________ gr Peter zoekt met een Manticore
|
| 29 maart 2013, 15:41 |
|
 |
|
pinkeltje
Geregistreerd: 22 jul 2009, 18:22 Berichten: 7398 Woonplaats: langs de ijssel
|
ach je kunt het duizend keer zeggen,en toch zijn er personen die er gewoon sch**t aan hebben. ik zie het wekelijks overal op akkers sommige bescheiden en andere complete schutterputten.
ben 2 jaar geleden ééns gestruikeld over een gat wat niet dichtgemaakt was, gevolg gekneuzde enkel. op dat moment vervloek je al die gatengravers ........
_________________ Heiligenmedailles en dovotiehangers in de rommelbak... ik verzamel ze..
|
| 29 maart 2013, 18:23 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
je mag het ook wel zeggen hoor schijt aan  harry
|
| 29 maart 2013, 19:19 |
|
 |
|
bennie
|
|
| 30 maart 2013, 11:59 |
|
 |
|
Ceesou
ERELID
|
_________________ Multi multa; nemo omnia novit" Veel mensen weten veel, maar niemand weet alles"
|
| 30 maart 2013, 14:04 |
|
 |
|
frenk
ERELID
|
_________________ Gezocht hondenpenningen Franse en Duitse regiments knopen gezocht
|
| 30 maart 2013, 15:56 |
|
 |
|
Wiebren
Geregistreerd: 17 apr 2008, 16:54 Berichten: 1512 Woonplaats: Augustinusga
|
_________________ Soms...........
|
| 30 maart 2013, 16:27 |
|
 |
|
frenk
ERELID
|
_________________ Gezocht hondenpenningen Franse en Duitse regiments knopen gezocht
|
| 30 maart 2013, 17:28 |
|
 |
|
Marco
|
zo, ik ben ook weer thuis aangekomen... wat een dag was dat vorige week brrrr  Maar eindelijk m`n eerste duit gevonden en nog goed leesbaar ook Maar het was nog niet koud genoeg, de verse mest lag nog lekker vloeibaar na te stomen op de allerlaatste akker Verder vele nieuwe (forum) gezichten ontmoet en enkelen helaas ook niet. Al met al een geslaagde dag wat mij betreft 
_________________ ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ No me moleste mosquito
|
| 30 maart 2013, 17:28 |
|
 |
|
Annezoekt
Geregistreerd: 01 okt 2022, 16:24 Berichten: 409 Woonplaats: Fryslan
|
Oude foto's, toen zocht ik nog niet. Maar ik zie Johan B op foto 2 staan zwarte jas aan en handen in zijn zakken, weet niet of jullie hem kennen, maar dit is/was een collega van mij helaas heeft Johan alzheimer, hij vertelde mij altijd over zijn zoektochten in Nederland, Engeland en zijn goudvondst was een mooie tijd vertelde hij altijd
_________________ Nokta Impact Nokta Legend Xp deus 2 Manticore
|
| 14 nov 2024, 00:42 |
|
 |
|
sjk75
Geregistreerd: 12 maart 2016, 19:22 Berichten: 804 Woonplaats: friese wouden
|
was zeker een mooie tijd anne.....en dit was een prachtige dag ondanks dat t vreselijk koud was....
|
| 24 jan 2025, 23:43 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
Annezoekt schreef: Oude foto's, toen zocht ik nog niet. Maar ik zie Johan B op foto 2 staan zwarte jas aan en handen in zijn zakken, weet niet of jullie hem kennen, maar dit is/was een collega van mij helaas heeft Johan alzheimer, hij vertelde mij altijd over zijn zoektochten in Nederland, Engeland en zijn goudvondst was een mooie tijd vertelde hij altijd was zeker een mooie tijd die dag was het heel koud maar gezellig
|
| 25 jan 2025, 10:27 |
|
 |
|
Kristof2
|
Mijn dak van de wagen was er afgevlogen onderweg naar daar. @Edd, hoeveel rollen tape hebben we toen gebruikt om alles samen te houden? Wordt nog eens tijd om zo'n tripje te maken. 
|
| 24 feb 2025, 09:52 |
|
|