|
|
Het is nu 03 maart 2026, 14:50
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 18 berichten ] |
|
Minelab Explorer SE weg doen?
| Auteur |
Bericht |
|
THORENSIS
|
 Minelab Explorer SE weg doen?
Hai, Hier weer eens een berichtje van mij. Ik ben al enige tijd aan het twijfelen om mijn Minelab Explorer SE weg te doen. Niet omdat hij niet bevalt, in tegen deel, maar omdat ik zoveel niet meer loop te zoeken en hij is erg zwaar waardoor ik last krijg van mijn schouder. Dan vind ik het jammer om met zo'n dure detector te lopen die bijna niet gebruikt word. Ik zou dan een XP Adventis II willen kopen of een Tesorru Vaquero. Ik weet dat het dan een stap terug is, maar voor dat gene dat ik nog loop zal het geen slechte detector zijn en er best mijn muntjes mee vinden. Iemand een adviesje voor mij (gratis) Groet Thorensis 
|
| 25 feb 2012, 18:18 |
|
 |
|
krokdundee
|
 Re: Minelab Explorer SE weg doen?
Hi JP Houden dat ding en veel meer gaan zoeken, dan gaat die pijn wel weer over. Je gaat toch geen mercedes voor een trabant inruilen. Groet Gerrit
|
| 25 feb 2012, 19:21 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
krokdundee schreef: Hi JP Houden dat ding en veel meer gaan zoeken, dan gaat die pijn wel weer over. Je gaat toch geen mercedes voor een trabant inruilen. Groet Gerrit wel een zeer duidelijk , en waar advies gerrit gr bubba 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 25 feb 2012, 21:46 |
|
 |
|
Ambianii
|
tja.....ik ben idd ook op Gerrit Glezer gaan lijken gelukkig.....niet lullen, maar lopen,graven....en ..vinden! bbzzz 
|
| 25 feb 2012, 21:51 |
|
 |
|
kimball
Moderator
Geregistreerd: 02 aug 2008, 20:46 Berichten: 3981 Woonplaats: Noordgouwe
|
_________________ Ik verzamel duiten, oorden en muntgewichten uit Zeeland. Mijn verzameling is helaas nog niet compleet...
|
| 25 feb 2012, 22:43 |
|
 |
|
krokdundee
|
Hi Johan  leuke toepasselijke foto. Als ze in die trabant de ruitenwissermotor van die mercedes bouwen, gaat die 2 keer zo hard, alleen oppassen dat die niet op interval staat. Een bungie is inderdaad een goede oplossing. Helemaal mee eens rich. Groetjes Gerrit
|
| 25 feb 2012, 22:56 |
|
 |
|
THORENSIS
|
Hmm, zie liever een vette Audi, maar goed. Bedankt voor de gratis (ga ik dan maar van uit) tips! Ben er nog niet uit hoor 
|
| 25 feb 2012, 23:04 |
|
 |
|
THORENSIS
|
Ben ik weer!
Inmiddels dik een jaar verder en er is nog niets veranderd. Ik loop nog steeds met de gedachten om de SE weg te doen maar nu voor een XP Goldmaxx Power. Misschien komt dan toch het verstand met de jaren?
Wie kan mij overtuigen?
|
| 02 apr 2013, 17:56 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
THORENSIS schreef: Ben ik weer!
Inmiddels dik een jaar verder en er is nog niets veranderd. Ik loop nog steeds met de gedachten om de SE weg te doen maar nu voor een XP Goldmaxx Power. Misschien komt dan toch het verstand met de jaren?
Wie kan mij overtuigen? zo daar ben je weer kom is wat vaker langs een heele goede keus hoor lekker licht
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 03 apr 2013, 14:51 |
|
 |
|
ALFABOY
Geregistreerd: 18 apr 2008, 11:07 Berichten: 2821 Woonplaats: kerkrade
|
Hoi door je schouder te trainen,althans bij mij heeft het gewerkt(alle 2 de schouders gebroken gehad) zijn mijn klachten zo goed als verdwenen,je hoeft niet zwaar te trainen,ik bedoel een licht gewicht van 1 kilo doet al wonderen, ik heb 15 jaar met die klachten gelopen,had ik dat maar veel eerder gedaan,dacht altijd dat ik er maar mee moest leren leven,NIET dus.
Gr Paul
|
| 03 apr 2013, 18:26 |
|
 |
|
THORENSIS
|
Ja ben ik weer, na een jaar, schaam me kapot maar ik heb dan ook werkelijk bijna niet meer gezocht in dat jaar. Dat komt omdat er geen mooie vondsten meer naar boven komen waar ik zoek. Tenminste niet bij mij. Maar het begint weer wat te kriebelen dus met frisse moed misschien een Goldmaxx Power op de kop tikken. Of toch de minelab houden....  @Paul, Nou aan de training ligt het niet hoor, til dagelijks platen MDF van de nodige kilo's. Maar soms wil je gewoon ook eens iets nieuws he, iets anders. Maar daar moet je dan geen spijt van krijgen. het is ook niet zo zeer het gewicht waar ik last van heb..... Weet het ook niet MIDLIFE denk ik....
|
| 03 apr 2013, 18:29 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
ja dan weet ik hetook niet als je het zelf al niet weet tip Goldmaxx Power is super licht voor zijn prijs een top md die oude md van jou is ook top dus zeg het maar zo kom je wel vaker langs 
|
| 03 apr 2013, 18:41 |
|
 |
|
THORENSIS
|
Haha, ja straks wordt ik hier nog verbannen als ik te vaak kom.
Wat doet een Minelab Explorer SE nog tweede hands vandaag de dag? Volgens mij zijn de prijzen ook in elkaar gestort als ik dat zo af en toe zie.....
|
| 03 apr 2013, 18:44 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
THORENSIS schreef: Haha, ja straks wordt ik hier nog verbannen als ik te vaak kom.
Wat doet een Minelab Explorer SE nog tweede hands vandaag de dag? Volgens mij zijn de prijzen ook in elkaar gestort als ik dat zo af en toe zie..... ja als je er niks meer voor krijgt kan je hem beter houden en een xp er bij doen ja het blijf moelijk deze dingen altijd goed als je vaak langs komt 
|
| 03 apr 2013, 18:52 |
|
 |
|
THORENSIS
|
Ik denk dat ik deze nog maar hou eventjes.....
|
| 07 apr 2013, 19:04 |
|
 |
|
ronald
|
HA.., mVG.Ronald
|
| 07 apr 2013, 21:54 |
|
 |
|
THORENSIS
|
Ha Ronald,
Was een zware bevalling maar de keuze is voorlopig houden. Hij heeft me geen windeieren gelegd!
Verder alles op een laag pitje hier maar alles gaat verder....
Groetjes JP!
|
| 07 apr 2013, 22:43 |
|
 |
|
arnaldo
|
Ik heb nog altijd spijt dat ik mijn explorer SE heb weg gedaan.
Echt een top detector.
Nu loop ik met een XP G-maxx,en daar is ook niks mis mee. voordeel van de xp is de kast op de heup,dan weegt die stok geen drol. voordeel van de SE vond ik het comfort van mogelijkheden,zoals de pinpoint,en toch ook een display.
Maar voor nu nog een tijdje met de xp zoeken,maar als mijn budget is aangesterkt,dan gaat de xp verruilt worden voor een minelab,SE,Safari,E-trac. Ik zie nog wel welk type,maar hoe dan ook wordt het een minelab.
En misschien wel een 2e hands,maar tegen jou/u zeg ik,niet weg doen die top stok.
|
| 15 apr 2013, 17:24 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 18 berichten ] |
|