|
|
Het is nu 03 maart 2026, 14:51
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 8 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
THORENSIS
|
 Xp Deus Lite
Zijn er al zoekers de de Deus lite verise hebben zonder kastje en alleen met hoofdtelefoon? Ik wil graag weten hoe dit bevalt want ik heb er ook interesse in. Voor mij lijkt me het kastje niet echt nodig. Ik ben niet zo.n insteller tot perfectie. Ik heb nu de Minelab SE en die heeft ooit eens iemand ingesteld en zo staat die nu nog.
Of is het beter te kiezen voor de XP Goldmax Power? Ljkt me ook niet verkeerd.
Graag advies, THX JP
|
| 04 apr 2013, 17:52 |
|
 |
|
Highlander
|
 Re: Xp Deus Lite
Hi DJ ja "had"ik  , voor een beginnende zoeker een perfect apparaat je hebt alle voordelen van het "light"zoeken  , het gewicht is bijna nihil te noemen, de zoekeigenschappen zijn erg goed met de mogelijkheden die je hebt(instellingen koptelefoon), wil je een update hebben dan zul je in je vriendenkring iemand moeten hebben met een kastje zodat je de update op jou koptelefoon kunt zetten, ik heb na verloop van tijd toch het kastje erbij gekocht om het een en ander nog te kunnen fine tunen, wat mij betreft een erg goede keus om de light te kopen je kunt het kastje er altijd later nog bij kopen mocht je het nodig vinden Gr. Highlander
_________________ Gr. Highlander
|
| 04 apr 2013, 19:56 |
|
 |
|
THORENSIS
|
Hallo, dank voor je reactie! Ik had me dat ook al bedacht om later misschien bij te kopen. Maar vaak gebeurd dat dan toch niet. Het is toch veel geld Zit die koptelefoon wel lekker? Waait die niet van je oren af? Nogmaals dank, Blijf graag reacties van anderen lezen.. Groeten JP
|
| 04 apr 2013, 22:34 |
|
 |
|
niro
|
Je moet wel rekening houden dat je met de koptelefoonversie alleen, geen update kunt doen, van nieuwe software Dat gaat namelijk via de remote. Misschien kunnen de dealers voor deze gebruikers hulp bieden qua service..?
_________________ xp deus v 3.0 grote en kleine schijf
|
| 23 apr 2013, 15:32 |
|
 |
|
Wilhelm
Geregistreerd: 15 apr 2008, 23:17 Berichten: 1482 Woonplaats: Bunschoten
|
Ik ben van mening dat een dealer die een Deus Lite aanbied ook de service van updates moet geven
De Deus Lite is een bedenksel van dealers Het is geen officieel XP product
_________________ Groeten, Wilhelm
|
| 23 apr 2013, 19:29 |
|
 |
|
Peepplaza
|
Heb hier de complete set maar het kastje gebruik ik nooit, voor mij overbodig want ik ga toch niet op de VDI nr. af.
Koptelefoon zit perfect en vooral zo als het weer wat warmer wordt.
|
| 24 apr 2013, 06:54 |
|
 |
|
Jan_C
|
Hoe zit het eigenlijk met de andere light versie, namelijk die zonder koptelefoon en met kastje ? Kan je op een Deus eender welke koptelefoon aansluiten ? Ik heb hier wel interesse in, maar ik weet eigenlijk niet goed hoe dat zit 
|
| 08 jul 2013, 16:31 |
|
 |
|
Marco
|
ja, op het deus kastje zit een aansluiting voor headphones  maar wel 1 met een kleine 3.5 mm plug klein nadeel is dat het volume slecht te regelen is. het geluid knalt er echt uit zeg maar... 
_________________ ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ No me moleste mosquito
|
| 08 jul 2013, 16:50 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 8 berichten ] |
|