|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 maart 2026, 19:49
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Guusgeluk
Geregistreerd: 17 apr 2008, 17:47 Berichten: 2631 Woonplaats: linschoten
|
 Zomaar een idee
Hallo medepiepers, is het misschien een idee om al het oude metaal wat men oppiept zoa;s lood, koper enz op te sparen en mee nemen naar het forumfeest. Kan het daarna ingeleverd worden en de opbrengst komt Tnv het forum. En dat kan aardig oplopen. Laat maar horen wat jullie er van vinden. guus
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ zoek en gij zult vinden[
|
| 01 nov 2008, 22:00 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
 Re: Zomaar een idee
goed idee GUUS kan joppie zijn aanhanger meenemen gr bubba 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 01 nov 2008, 22:01 |
|
 |
|
Guusgeluk
|
Ik kan ook een paardentrrailer of autoambulance meenemen. guus
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 01 nov 2008, 22:02 |
|
 |
|
not
ERELID
Geregistreerd: 30 apr 2008, 21:28 Berichten: 7121 Woonplaats: Silversun
|
Hoi Guusje. Leuk idee maar neem jij dan een aanhanger mee  als er inderdaad 100 leden komen en die nemen allemaal een kilo of 5 aan oud ijzer /lood mee dan zit je al gauw op een kilo of 500en ik denk niet dat iemand dat in zijn laadbak wilt hebben Maar het idee is okee  dus mensen neem je troep maar mee. ps ik heb nog een oude houtkachel staan mag die ook mee???????? gr Niels.
_________________ toInfinityandBeyond
|
| 01 nov 2008, 22:04 |
|
 |
|
Guusgeluk
|
|
| 01 nov 2008, 22:06 |
|
 |
|
MArk
Geregistreerd: 25 okt 2008, 22:19 Berichten: 112 Woonplaats: Vorden (Gelderland)
|
is geen gunstige tijd...
kennis van me is 'oud-ijzer boer' die klaagde een paar weken geleden dat de prijzen waren ingestort. van 30 cent naar 5 cent meen ik...
_________________ Everything you do in your life, will echo in eternity
|
| 01 nov 2008, 23:19 |
|
 |
|
Guusgeluk
|
Hoi Mark, dan slaan we het op totdat de prijzen hoger zijn. Simpel.
guus
|
| 01 nov 2008, 23:23 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
|
|