|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 maart 2026, 21:35
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
goldpixel
Geregistreerd: 02 nov 2012, 00:52 Berichten: 146 Woonplaats: Doetinchem
|
 Rubber ribbelmat
Hallo Gerrit, of anderen. Moet die rubber mat vastgeplakt in de sluis of los?. En hoe diep moeten de ribbels zijn?. En moet het grof of fijn geribbeld zijn ,of half om half.? Zo,weer heel veel vragen Wie van de drie?
Groetjes :Goldpixel
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 23 apr 2013, 14:56 |
|
 |
|
kyrke
|
 Re: Rubber ribbelmat
hallo Goldpixel hier een link voor wat voor rubber mat te gebruiken voor je sluisbox. http://www.instructables.com/id/A-recir ... -and-Mesh/m.v.g. kyrke
|
| 24 apr 2013, 21:17 |
|
 |
|
kyrke
|
nogmaals hallo goldpixel
geef dit eens in in google
rubber matting for sluice box
daar krijg je veel verschillende hits
m.v.g. kyrke
|
| 24 apr 2013, 21:24 |
|
 |
|
krokdundee
|
Hi Goldpixel Die bovenste mat en ook de onderste ziet er goed uit, hij moet niet te dik zijn. Die mat wat ik gebruik is 3,2 mm dik en de openingen zijn ongeveer 5 mm maar hier kan je rustig van afwijken. Het ribbestrek wat kyrke in zijn voorbeeld laat zien, is niet de ribbestrek voor in een sluisbox, de beste ribbestrek is waar de draad schuin staat zodat er ook door het ribbestrek een werveling onstaat in de stroomrichting. Groet Gerrit
|
| 26 apr 2013, 08:47 |
|
 |
|
kyrke
|
sorry krokdundee het ging niet om het ribbestrek maar de mat die daar wordt getoond. misschien had ik dat duidelijker moeten vermelden kijk hier maar eens: http://www.rubberwinkel.nl/fijne-ribloper.htmldie zit waarschijnlijk bij goldpixel in de buurt ik hoop dat het nu duidelijk is wat ik bedoel m.v.g. kyrke
|
| 26 apr 2013, 09:48 |
|
 |
|
krokdundee
|
Hi Kyrke Denk dat deze inderdaad te gebruiken is, en nog goedkoop ook, voor een vierkante meter. Groet Gerrit
|
| 26 apr 2013, 16:10 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|