|
|
Het is nu 03 maart 2026, 19:52
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 8 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
marcel
|
 nieuw forum!!
hoi, een nieuw forum toegespits op de minelab modellen, alle info programma's en settings voor de verschillende minelab detectors. geheel in het nederlands, puur gemaakt voor uitwisseling en hulp voor de zoeker met een minelab. uiteraard zijn mensen met een ander merk detector meer dan welkom. ook is nog niet alles klaar maar een begin is er, er zal achter de schermen dan ook flink door worden gewerkt om de indeling hellemaal te perfectioneren. ook de reclame zal gaan verdwijnen van het forom etc.etc. voor tips hou ik me aanbevollen en voel je vrij om eens een kijkje te nemen op http://minelabdetector.forum2go.nl/
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 03 nov 2008, 23:10 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28575 Woonplaats: Kerkrade
|
 Re: nieuw forum!!
YEP BEN NIEUW LID BIJ JULLIE grt chris 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 03 nov 2008, 23:39 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
Ha die Marcel, Ziet er allemaal toppy uit kerel,..mooi dat je het ons laat zien,.. kan wel eens een interesant en leerzaam forum worden,..in ieder geval veel suc6 ik doe zeker mee, grt bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 03 nov 2008, 23:55 |
|
 |
|
marcel
|
dankje wel mannen, we gaan er hard aan werken om het allemaal overzichtelijk en informatief te maken.
|
| 04 nov 2008, 00:55 |
|
 |
|
Roon
Geregistreerd: 17 apr 2008, 21:03 Berichten: 156 Woonplaats: Hoensbroek
|
_________________ Groetjes,
Roon
http://www.detectortest.info
|
| 04 nov 2008, 01:24 |
|
 |
|
Ronald5
|
hoi Marcel Ik heb me ook meteen aangemeld als nieuw lid Ik ben in de toekomst van plan om een E-trac te kopen, dus dan komt zeker dit forum van pas Ik zou zeggen veel succes alle twee, met jullie nieuwe forum. gr Ronald
|
| 04 nov 2008, 07:57 |
|
 |
|
ernie
|
zeer mooi forum marcel ik ga me meteen aanmelden. gr ernie
|
| 04 nov 2008, 19:30 |
|
 |
|
krokdundee
|
Hi Marcel super idee met zoveel minelab owners in Europa, hier zal menigeen iets aan hebben. Wens je veel sucses ermee. Groetjes Gerrit
|
| 04 nov 2008, 22:07 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 8 berichten ] |
|