|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 maart 2026, 14:10
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
Eigenbouw Zeef van 2 emmers en gaas
| Auteur |
Bericht |
|
goldpixel
Geregistreerd: 02 nov 2012, 00:52 Berichten: 146 Woonplaats: Doetinchem
|
 Eigenbouw Zeef van 2 emmers en gaas
Hallo mensen hier een voorbeeld om zelf een zeef te maken om te classefiseren Binnen emmer kun je er zo weer uithalen met gaas en dan de bodem van de afgesneden emmer er weer inzetten ,dan heb je een draagemmer om spulletjes in te doen en ter plekke is de zeef zo weer in elkaar te zetten Emmers moeten van zelfde type zijn. Groeten ;Nico
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 05 mei 2013, 21:28 |
|
 |
|
koppel555
|
 Re: Eigenbouw Zeef van 2 emmers en gaas
hiervoor kan je anders ook een 12 liter emmer nemen met grote gaten ingeboord, een 10 liter emmer met kleine gaten ingeboord. en dit in een nog grotere kuip. als je van die zwarte flexibele emmers neemt zijn deze sterk genoeg om met gaten erin een halve emmer materiaal te zeven. de 10 liter emmer kan je 4 keer vullen vooraleer de 12 liter emmer te hoeven zeven. met dit systeem had ik een grote bouwvakkerskuip vol op nog geen half uur.
|
| 24 mei 2013, 17:34 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
mooi gewoon top het het is goed dat ik deze hobby er niet bij heb goud zoeken was ik nooit meer thuis daar om heel veel geluk ik vind het top dat je zo met je hobby bezig bent en geniet er van gr de ed
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 24 mei 2013, 18:11 |
|
 |
|
goldpixel
Geregistreerd: 02 nov 2012, 00:52 Berichten: 146 Woonplaats: Doetinchem
|
Hallo koppel, ja dat kan inderdaad ook maar met gaas gaat toch sneller,omdat er minder materiaal in de bodem zit Ik heb zelf 1,5 cm vierkant gaas en mm gaas ,je kunt het gaas trouwens elke keer wisselen welke maas grote je maar wilt in de zelfde emmer. Ik heb ook wel interesse in een tochtje naar zwitserland,maar eerst vacantie in sauerland in juni en een week in de eifel aan de moezel.in juli Mvrgr;Nico .
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 25 mei 2013, 00:14 |
|
 |
|
krokdundee
|
Hi Golddiggers Kwak het nou gewoon in de sluis en bespaar je die moeite van het zeven. Groet Gerrit
|
| 25 mei 2013, 08:33 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|