|
|
Het is nu 03 maart 2026, 17:33
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 21 berichten ] |
|
lipje afgebroken zoekschotel
| Auteur |
Bericht |
|
bennie7
Geregistreerd: 16 apr 2008, 16:59 Berichten: 6489 Woonplaats: Roerdalen the Netherlands
|
 lipje afgebroken zoekschotel
hoi, vandaag de detector wat schoon gemaakt. voor na de zomer . kom je dan erachter dat er een lipje waar de schotel aan vast zit geheel gescheurd is. dealer even bellen dan maar tel.reactie van dealer op breuken geen garantie en op lekkages ook geen garantie's. en dat dan van een minelab ctx3030 . zie foto's dus balen grt
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ [color=#000000][b]@@@MIJN PASSIE ZIJN GESPEN (Liefdevolle schnallen,boucle, buckles, gespen giften zijn natuurlijk ooooo zo leuk )@@@
|
| 27 mei 2013, 15:32 |
|
 |
|
Marco
|
 Re: lipje afgebroken zoekschotel
sh.... man... dure grap uitgaande dat je er niet overheen gereden bent..... dan heb je met de verkeer de persoon gebeld ? probeer eens kontact op te nemen met finbarr van Minelab in ierland Finbarr.Lordan@minelab.ieik had na 2 keer zoeken de bescherm kap van de schotel kapot en kreeg zonder problemen een nieuwe in de winkel zeiden ze ook direct dat daar geen garantie op zat
_________________ ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ No me moleste mosquito
|
| 27 mei 2013, 15:43 |
|
 |
|
bennie7
Geregistreerd: 16 apr 2008, 16:59 Berichten: 6489 Woonplaats: Roerdalen the Netherlands
|
hoi, proberen waard . thx. een vraagje kun je mij dat in het engels weergeven. mijn engels is niet zo goed. misschien via pb. mogelijk. marco. alvast bedankt voor de info. ga zeker proberen. grt
_________________ [color=#000000][b]@@@MIJN PASSIE ZIJN GESPEN (Liefdevolle schnallen,boucle, buckles, gespen giften zijn natuurlijk ooooo zo leuk )@@@
|
| 27 mei 2013, 15:58 |
|
 |
|
Marco
|
zie pb.
vreemd dat het plastic zomaar afbreekt en niet scheurt.....
_________________ ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ No me moleste mosquito
|
| 27 mei 2013, 16:12 |
|
 |
|
Misfit
|
bennie7 schreef: hoi, een vraagje kun je mij dat in het engels weergeven. mijn engels is niet zo goed.
Dear Sir, Please see attached photo: As you can see, I've got a breakage in the mount on top of my search-coil. I'd like to believe these items should be strong enough to not break during normal use, especially since this is not an old machine I'm using. Could you be so kind to propose a solution for this matter ? With kindest regards, Bennie daar staat dus: Geachte meneer, Zie bijlage: Zoals u kunt zien heb ik een breuk in de bevestiging bovenop mijn zoekschijf opgelopen. Ik zou willen geloven dat dit material sterk genoeg zou moeten zijn om normal gebruik te weerstaan, zeker sinds die een relatief nieuw apparaat bestreft. Zou u mij kunnen aangeven wat voor oplossing u mij kunt aanbieden ? met vriendelijke groet, Bennie
|
| 27 mei 2013, 18:02 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
veel succes bennie
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 27 mei 2013, 18:24 |
|
 |
|
bennie7
|
hoi, thx word werk van gemaakt.niet geschoten is altijd mis. grt en bedankt bedankt misfit
|
| 27 mei 2013, 18:34 |
|
 |
|
Trash
Geregistreerd: 12 jun 2011, 18:14 Berichten: 11238 Woonplaats: Maastricht
|
Moet je ook een fatsoenlijke detector kopen Bennie... Veel succes. Dat is balen. Groeten, Trash 
|
| 27 mei 2013, 19:25 |
|
 |
|
Hans1971
|
Hoop op een goede oplossing voor je 
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 27 mei 2013, 19:39 |
|
 |
|
Sceatta61
Geregistreerd: 02 jan 2012, 12:40 Berichten: 149 Woonplaats: castricum
|
Hoi. Bennie ,
Het is mij ook een keer gebeurt ,ik heb het toen gelijmd en het zit nog steeds vast ,ik heb 2 componenten lijm gebruik uit de vliegtuig model bouw .14 euro .
Groet
|
| 27 mei 2013, 21:37 |
|
 |
|
Misfit
|
Als je het niet vergoed krijgt, is lijmen inderdaad een optie... Een goede secondenlijm wil werken (Loctite bvb(, maar ik zou een MMA (acryl) of een epoxy packen, en er aan de buitenkant een verstevigend hoeklijntje tegenaan lijmen...
|
| 27 mei 2013, 22:09 |
|
 |
|
peter
Moderator
Geregistreerd: 14 feb 2009, 17:49 Berichten: 7767 Woonplaats: Deventer
|
 Toch raar dat t niet onder de garantie valt 
_________________ gr Peter zoekt met een Manticore
|
| 27 mei 2013, 22:32 |
|
 |
|
Misfit
|
Da's altijd een lastig verhaal... Als er geen sporen zijn die duiden op breuk door misbruik, is het aan de fabrikant/verkoper om aan te tonen dat het deugdelijk was. Een fabrikant kan formeel ook geen onderdelen uitsluiten van garantie waar men naar alle redelijkheid can kan verwachten dat ze langer meegaan. Maar goed, gelijk hebben is iets anders dan gelijk krijgen... kan lastig zijn (alhoewel je formeel gelijk zou hebben)
|
| 27 mei 2013, 22:46 |
|
 |
|
bennie7
|
hoi, reactie van gesink: Hallo Ben, Hoorde van meerdere dealers over jouw probleem. Is nog niet voorgekomen. Normaal is dat geen garantie omdat dit normaal alleen gebeurd bij ongelukjes. Maar we zullen de zoekschijf naar Minelab opsturen en vragen of het onder de garantie valt. Misschien heb je geluk. Stuur het afgebroken stukje mee anders kunnen we niets doen. Met vriendelijke groet, Gert Gesink Verder wil ik iedereen op deze topic graag willen bedanken voor de steun. ik ben er van overtuigt dat elke zoeker met zijn detector zorgvuldig en voorzichtig omgaat . daar dit geen alledaagse spullen zijn. Dan ga je er toch voorzichtig mee om 't is toch kapitaal wat je in je handen hebt. ik hou jullie op de hoogte ervan. En gerard sochacki ook bedankt voor de snelle info. grt ben
|
| 29 mei 2013, 08:28 |
|
 |
|
Yvette&René
|
Misfit schreef: en er aan de buitenkant een verstevigend hoeklijntje tegenaan lijmen... Van kunststof uiteraard! 
_________________ Groet Yvette & René
De aanhouder vindt!
|
| 29 mei 2013, 17:42 |
|
 |
|
bennie7
|
hoi, alle ctx bezitters kijk even naar de op staande beugels waar de steel aan vast zit. of bij jullie ook scheurtjes zijn. met een klein lampje kun je het goed zien.als er een scheurtje in zit grt
|
| 29 mei 2013, 19:05 |
|
 |
|
Misfit
|
Yvette&René schreef: Van kunststof uiteraard!  Zou ik doen ja, maar hoeft niet perse nodig te zijn... Sommige zoekschijven werken zelfs beter met een laagje alu-folie erom gewikkeld, en een ijzeren hoeklijntje zou moeten kunnen als je toch altijd meer dan 2 discrimineert ? 
|
| 29 mei 2013, 21:28 |
|
 |
|
diago76
Geregistreerd: 28 dec 2009, 23:08 Berichten: 9 Woonplaats: landgraaf
|
Graag gedaan en en veel succes! En als er nog vragen zijn hoor ik het wel. Groetjes Gerard sochacki
_________________ Http://www.detectorshop-Limburg.nl
|
| 29 mei 2013, 22:23 |
|
 |
|
bennie7
|
hoi, vandaag een doosje mogen ontvangen firma detect,via minelab ierland uiteraard een hele nieuwe schotel. waaaaaaaaaw vette service van mine lab diago 76 en firma detect bedankt, Gerard sochacki jouw advies en inzet was dit mogelijk gemaakt.nogmaals bedankt. ik blij mooie geste . heb verder geen woorden. grt
|
| 20 jun 2013, 18:03 |
|
 |
|
frenk
ERELID
|
_________________ Gezocht hondenpenningen Franse en Duitse regiments knopen gezocht
|
| 23 jun 2013, 12:09 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28575 Woonplaats: Kerkrade
|
eind goed,alles goed,zo zie je wel als je rechtstreeks met de minelab Europa contact opneemt,was kost zo schotel nou minelab ? niet veel in de massa waarin ze gemaakt worden weet niet waar je hem gekocht hebt en dat wil ik niet weten  ,maar zouden 'zij' geen poging ondernemen om een schotel los te weken daar,zij nemen toch ook genoeg af bij deze firma maar gelukkig voor jou is het probleem opgelost 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 23 jun 2013, 21:04 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 21 berichten ] |
|