|
|
Het is nu 03 maart 2026, 14:28
|
wat doet men als je niet zoeken kan ? je kapt bv een boom om
| Auteur |
Bericht |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28574 Woonplaats: Kerkrade
|
 wat doet men als je niet zoeken kan ? je kapt bv een boom om
hallo beste forumleden,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Er stond een boom in de tuin van een metertje of 15,een doorn in het oog van mijn vrouw ,maar eindelijk kwam een kennis met het geschikte materiaal en het was zo gepiept. Ben begonnen met een handzaag om de kruin eruit te zagen wat een hele klus was,toen die eruit was ben ik verder gegaan met een elektrische kettingzaag en vanaf het midden met zware motor kettingzaag en het karwei was gepiept.Het was een beetje link omdat ik geen tuigje had om me vast te binden.  kwam er bijna ongeschonden vanaf op een honderdtal krassen na op mijn lichaam door het schuren langs takken. Jammer dar er geen foto's zijn gemaakt toen ik met de kettingzaag bezig was.  grt Chris 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 14 jun 2013, 13:40 |
|
 |
|
Marco
|
 Re: wat doe men als je niet zoeken kan ? je kapt bv een boom om
_________________ ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ No me moleste mosquito
|
| 14 jun 2013, 14:23 |
|
 |
|
bacchus
Geregistreerd: 01 maart 2009, 11:04 Berichten: 3002 Woonplaats: Kerkrade
|
Goed gewerkt kerel. Had je geen buikpijn erna?  Die splijtbijl nemen we volgende keer mee naar de akker.Voor die dooie wat de gaten niet dicht maken. Bacchus. 
_________________ Vulpem pilum mutat, non mores
|
| 14 jun 2013, 15:29 |
|
 |
|
bentutti
Geregistreerd: 20 dec 2012, 00:19 Berichten: 1137 Woonplaats: Haarlemmermeer
|
Ik zou zo'n kippetje met zijn kop op het hakblok leggen hmmmmm. Ziet er goed uit Chris goed bezig geweest 
_________________ Dutch Salvage, Industrieel antiek, mancave en curiosa https://www.facebook.com/dutchsalvage/
Ik verzamel alles wat met Amsterdam heeft te maken
|
| 14 jun 2013, 15:45 |
|
 |
|
Hoth
|
je kunt mij de boom in 
_________________ Ook gij, Brutus?
|
| 14 jun 2013, 16:06 |
|
 |
|
ALFABOY
Geregistreerd: 18 apr 2008, 11:07 Berichten: 2821 Woonplaats: kerkrade
|
coinhunter chris schreef: Jammer dar er geen foto's zijn gemaakt toen ik met de kettingzaag bezig was. Ik heb je vanuit mijn tuin gefilmd,helaas kan ik dit er hier niet opzetten, dacht al toen ik de kettingzaag om 8 uur s,avonds hoorde dat kan er maar 1 zijn wel een gedurfde actie Gr paul
|
| 14 jun 2013, 17:43 |
|
 |
|
zoekverslaafde
Geregistreerd: 26 jan 2009, 22:05 Berichten: 699 Woonplaats: heerlen
|
knap staaltje werk kerel nu is de mooiste monument van de omgeving er niet meer fijn weekend pikkie MvG
_________________ Amicus verus est rara avis Een ware vriend is een zeldzame vogel -------------------------------------- Auget largiendo Hij die royaal geeft, vermeerderd.
|
| 14 jun 2013, 18:35 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
goed gedaan coinhunter chris schreef: Jammer dar er geen foto's zijn gemaakt toen ik met de kettingzaag bezig was. heeeel jammer
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 14 jun 2013, 19:13 |
|
 |
|
bennie7
Geregistreerd: 16 apr 2008, 16:59 Berichten: 6489 Woonplaats: Roerdalen the Netherlands
|
hahahaha, fijn dat het hout voor mij op maat heb gezaagd en nu nog de wortel eruit grt
_________________ [color=#000000][b]@@@MIJN PASSIE ZIJN GESPEN (Liefdevolle schnallen,boucle, buckles, gespen giften zijn natuurlijk ooooo zo leuk )@@@
|
| 14 jun 2013, 19:32 |
|
 |
|
alphen
Geregistreerd: 23 jun 2008, 23:46 Berichten: 3116 Woonplaats: Alphen a/d rijn
|
Mooie klus en zalig om te doen  15 meter is toch een flinke hoogte, maar je heb wel mooi uitzicht Grt Alphen.
|
| 14 jun 2013, 21:25 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
|
| 14 jun 2013, 23:20 |
|
 |
|
koudi
Moderator
Geregistreerd: 22 apr 2011, 20:52 Berichten: 5405 Woonplaats: silvolde
|
Respect hoor Nu de kluit nog Je buik kan best nog een biertje gebruiken hoor Chris 
|
| 14 jun 2013, 23:27 |
|
 |
|
peter
Moderator
Geregistreerd: 14 feb 2009, 17:49 Berichten: 7767 Woonplaats: Deventer
|
koudi schreef: Respect hoor Nu de kluit nog Je buik kan best nog een biertje gebruiken hoor Chris   Hij houd gewoon zijn buik in hoor  , speciaal voor de foto's
_________________ gr Peter zoekt met een Manticore
|
| 15 jun 2013, 13:52 |
|
 |
|
devoon
|
 Re: wat doet men als je niet zoeken kan ? je kapt bv een boom om
|
| 15 jun 2013, 14:04 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
hallo forumrakkers,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, allen bedankt voor jullie hartelijke antwoorden ALFABOY schreef: dacht al toen ik de kettingzaag om 8 uur s,avonds hoorde dat kan er maar 1 zijn wel een gedurfde actie mag tot 10 uur s,avonds,maar eerlijk gezegt had ik het ook liever in de middag gedaan,maar soms ben je afhankelijk van andere zoals nu die rode kop heb ik niet van door mijn buik in te houden,maar door de zon  ,maar het duurde wel lang voor Nigel de foto maakte alphen schreef: Mooie klus en zalig om te doen  15 meter is toch een flinke hoogte, maar je heb wel mooi uitzicht Grt Alphen. klopt kan zo naar Pinkpop kijken koudi schreef: Je buik kan best nog een biertje gebruiken hoor Chris  daar ben ik het zeer met je eens Maarten peter schreef: koudi schreef: Respect hoor Nu de kluit nog Je buik kan best nog een biertje gebruiken hoor Chris   Hij houd gewoon zijn buik in hoor  , speciaal voor de foto's mvg Chris ps Paul bedankt voor t 'kloofaks' 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
|
| 15 jun 2013, 14:55 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
Bennie in de hoogte hij is niet bang die Bennie voorlopig genoeg stookhout voor de openhaard van Danny en tjonge Chris , wat heb jij toch een goddelijk lichaam zeg gr bubba 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 15 jun 2013, 20:54 |
|
 |
|
Hans1971
|
Haha, 10 punten voor zijn buik inhouden Spannend klusje geweest 
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 15 jun 2013, 22:46 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
|
| 16 jun 2013, 20:50 |
|
 |
|
Ramsbrug
Beheerder
|
_________________ Alle goede spreuken zijn reeds op de wereld, men verzuimt slechts om ze toe passen...... Met een detector in de hand, komt men door het ganse land.
|
| 16 jun 2013, 21:35 |
|
 |
|
alphen
Geregistreerd: 23 jun 2008, 23:46 Berichten: 3116 Woonplaats: Alphen a/d rijn
|
Dat je nou zonder tuigje hoog in die boom zit, vooruit dan maar  maar ik mis wel die blikken bier op grote hoogte Grt Alphen.
|
| 16 jun 2013, 21:39 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
alphen schreef: Dat je nou zonder tuigje hoog in die boom zit, vooruit dan maar  maar ik mis wel die blikken bier op grote hoogte Grt Alphen. ja rene die had hij al onderweg al op gedronken stel je is voor rene je zit in die top en die tak breekt af en cc zou naar beneden vallen met die 2 bilkjes bier dat heet alcohol misbruik rene 
|
| 16 jun 2013, 23:59 |
|
 |
|
Ceesou
ERELID
|
_________________ Multi multa; nemo omnia novit" Veel mensen weten veel, maar niemand weet alles"
|
| 17 jun 2013, 19:49 |
|
 |
|
pinkeltje
Geregistreerd: 22 jul 2009, 18:22 Berichten: 7398 Woonplaats: langs de ijssel
|
timberrrrrrrrrrr.....................plop.. chris je moet de bijl wel goed vasthouden (foto 3) mooi wark . maar de kids hebben ook plezier. en je weet het chris.... asie fort bi'n ,Dan he'j de schaop'n ant driet'n an
_________________ Heiligenmedailles en dovotiehangers in de rommelbak... ik verzamel ze..
|
| 17 jun 2013, 20:39 |
|
 |
|
Ambianii
|
goeie actie chriske  ....je zal het niet koud krijgen deze winter!! mij niet gezien zo hoog grtzzzzzzz en het gaat jou en je gezin goed 
|
| 17 jun 2013, 21:29 |
|
 |
|
Wilhelm
Geregistreerd: 15 apr 2008, 23:17 Berichten: 1482 Woonplaats: Bunschoten
|
Je bent een (pantoffel)held ! 
_________________ Groeten, Wilhelm
|