|
|
|
|
|
|
Het is nu 04 maart 2026, 19:16
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|
Frankrijk vakantie is geboekt, iemand tips?
| Auteur |
Bericht |
|
bentutti
Geregistreerd: 20 dec 2012, 00:19 Berichten: 1137 Woonplaats: Haarlemmermeer
|
 Frankrijk vakantie is geboekt, iemand tips?
Beste Collegae,
Van de zomer ga ik met mijn gezin genieten van twee weken Frankrijk in het gebied de Loire. (Dichtbij het plaatsje Mesland) Heeft iemand wellicht tips waar het leuk zoeken kan zijn in deze regio waar meer dan 100 kastelen langs de rivier de Loire staan? Hoe werkt de regelgeving in Frankrijk, kan je met toestemming gewoon zoeken of zijn er nog andere dingen belangrijk
Bedankt,
Gr. Marcel
_________________ Dutch Salvage, Industrieel antiek, mancave en curiosa https://www.facebook.com/dutchsalvage/
Ik verzamel alles wat met Amsterdam heeft te maken
|
| 17 jun 2013, 15:42 |
|
 |
|
Highlander
|
 Re: Frankrijk vakantie is geboekt, iemand tips?
hoi Marcel volgens mij mag je officieel dara niet zoeken  , maar je kunt geloof ik een vergunning aanvragen bij de plaats waar je wilt gaan zoeken, correct me if i'm wrong!!!!! gr. highlander
_________________ Gr. Highlander
|
| 17 jun 2013, 16:21 |
|
 |
|
mijnvondsten
Geregistreerd: 27 apr 2008, 10:00 Berichten: 1319 Woonplaats: Maarssen
|
Gewoon toestemming vragen aan de landeigenaar en gaan zoeken. Weg blijven van archeologische plekken. Vergunning aanvragen heeft geen zin, die krijg je toch niet. Ga niet langs een drukke weg zoeken, dit is vragen om problemen.
|
| 17 jun 2013, 16:26 |
|
 |
|
bacchus
|
|
| 17 jun 2013, 19:44 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|