|
|
Het is nu 03 maart 2026, 20:47
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 10 berichten ] |
|
Pasquale stelt zich voor!
| Auteur |
Bericht |
|
pskillernero
Geregistreerd: 22 jun 2013, 20:03 Berichten: 7 Woonplaats: Leidschenam
|
 Pasquale stelt zich voor!
Goedendag allemaal, bij deze stel ik mij even voor. Ik ben Pasquale en ik kom uit Denhaag. Ik ving een tijdje geleden wat op over een metaaldetector en dat deed mijn interesses opwekken! Dus ik ben hier om wat informatie te verzamelen en natuurlijk gezellig mee te babbelen ;)
Groetjes!
_________________ What is life worth living if it's not on the edge
|
| 22 jun 2013, 20:10 |
|
 |
|
koudi
Moderator
Geregistreerd: 22 apr 2011, 20:52 Berichten: 5405 Woonplaats: silvolde
|
 Re: Pasquale stelt zich voor!
|
| 22 jun 2013, 20:29 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28576 Woonplaats: Kerkrade
|
hoi @ Pasquale,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, je bent van harte  op "ons forum" en we wensen je veel plezier toe en een aangename tijd  pskillernero schreef: Ik ving een tijdje geleden wat op over een metaaldetector en dat deed mijn interesses opwekken! Dus ik ben hier om wat informatie te verzamelen en natuurlijk gezellig mee te babbelen ;) zou zeggen doe lekker mee  en verzamel wat informatie omtrent metaaldetectors en wensen je succes met het vinden naar waar je keuze en financieel mogelijkheid is mvg Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 22 jun 2013, 20:33 |
|
 |
|
Ramsbrug
Beheerder
|
Van harte welkom Pasquale, gezellige tijd en veel forumplezier gewenst Groeten, Vincent 
_________________ Alle goede spreuken zijn reeds op de wereld, men verzuimt slechts om ze toe passen...... Met een detector in de hand, komt men door het ganse land.
|
| 22 jun 2013, 20:36 |
|
 |
|
pskillernero
|
Bedankt allemaal voor het warme welkom! als beginnende leek is het best veel informatie wat betreft de metaaldetectors, al de specificaties van de piepstokken krijg ik het warm van haha. ik ga rustig even zoeken :)
|
| 22 jun 2013, 20:38 |
|
 |
|
Forbes
Geregistreerd: 09 jun 2012, 12:43 Berichten: 1618 Woonplaats: Friesland
|
Welkom Pasquale! Suc6 met het zoeken naar een geschikte Metaaldetector. Kijk eerst eens naar je budget en kijk dan in die prijsklasse. Waar wil je graag gaan zoeken: Akkers, weilanden, bos, strand. Waarop zoek je het liefst: munten, militaire etc. Zo heb je op het eind keuze uit een paar detectors, en dat maakt het wat gemakkelijker Gr. Forbes 
_________________ Al is Fryslân plat, it hat syn hichtepunten.
>>>> Golden Mask 4 <<<<
|
| 22 jun 2013, 21:22 |
|
 |
|
pskillernero
|
Er is niet echt specifiek een plek waar ik wil gaan zoeken, wil alles een keer geprobeerd hebben en ben er ook best bereid voor om een stuk te rijden! Ook kwa vondsten zou ik graag van alles willen tegenkomen, hoewel munten of ringen(goud) wel boven aan staan :)
Voor goud moet de frequentie hoger dan 10 mghz zijn toch? ( als ik het goed heb gelezen :P )
|
| 22 jun 2013, 21:29 |
|
 |
|
De Speyte
Moderator
Geregistreerd: 28 jan 2013, 21:59 Berichten: 6817 Woonplaats: Meetjesland (Belgie)
|
 op het forum Pasquale. Niet te snel van stapel lopen ! Er ligt nog genoeg materiaal in de bodem. Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd.
_________________ Middeleeuwse bodemvondsten uit Gent. Boek "Gezocht en gevonden".[/color] http://www.gezochtengevonden.be http://www.lodenpenningen-mereaux.be/
|
| 23 jun 2013, 09:08 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 23 jun 2013, 09:52 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
pskillernero schreef: Er is niet echt specifiek een plek waar ik wil gaan zoeken, wil alles een keer geprobeerd hebben en ben er ook best bereid voor om een stuk te rijden! Ook kwa vondsten zou ik graag van alles willen tegenkomen, hoewel munten of ringen(goud) wel boven aan staan :)
Voor goud moet de frequentie hoger dan 10 mghz zijn toch? ( als ik het goed heb gelezen :P ) o ja van harte welcom Voor goud moet de frequentie hoger dan 10 mghz zijn toch? ( als ik het goed heb gelezen :P ) nee gewoon geluk hebben heb je veel meer aan
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 23 jun 2013, 09:55 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 10 berichten ] |
|