|
|
Het is nu 03 maart 2026, 19:38
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 10 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Robinvanstokstraeten
|
 Dag iedereen!
Dag iedereen! Ik ben Robin Vanstokstraeten en ben momenteel 15 jaar, toch boeit de wereld van de 'bodemvondsten' me erg. Ik vond het als kleine jongen altijd wel leuk eens toevallig een mooi fossiel of mineraal te vinden, nu zoek ik er echt achter. Verleden week een geologische hamer, bijtel en goudpadn gaan kopen. Volgende week ga ik een weekje naar Cochem, aan de Mosel. Nu ben ik eens benieuwd wat ik ga vinden! Ik ga er waarschijnlijk voornamelijk zoeken naar geodes/kristallen, fossielen en als het waterniveau wat mee zit goud :) In het algemeen interesseer ik me het meest aan mineralen. Maar alles wat in de grond zit vind ik wel vet! Zo... Als iemand nog tips zou hebben zijn ze welkom! Groeten
|
| 18 dec 2012, 09:00 |
|
 |
|
zoekverslaafde
Geregistreerd: 26 jan 2009, 22:05 Berichten: 699 Woonplaats: heerlen
|
 Re: Dag iedereen!
hoi robin aller eerst van harte welkom op deze fantastische forum
over het geen wat jij wilt(goudzoeken met de benodigde spullen)
heb ik echter geen verstand van.
ik weet wel dat er hier op het forum vaker op gepraat is
en dan dus ook de nodige informatie voor jou bij zal staan
ik zeg good luck in mosel
MvG
_________________ Amicus verus est rara avis Een ware vriend is een zeldzame vogel -------------------------------------- Auget largiendo Hij die royaal geeft, vermeerderd.
|
| 18 dec 2012, 09:54 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28575 Woonplaats: Kerkrade
|
hoi @ Robin,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, van harte  op "ons forum" , een aangename tijd en veel plezier verder wens ik je volgende week ontzettendveel geluk en avontuur met goudzoeken krokdundee zal je nog wel tips geven omtrent deze hobbby grt Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 18 dec 2012, 15:03 |
|
 |
|
koudi
Moderator
Geregistreerd: 22 apr 2011, 20:52 Berichten: 5405 Woonplaats: silvolde
|
|
| 18 dec 2012, 19:05 |
|
 |
|
Josvandebos
|
robin, welkom maar laat ik u één tip geven wees voorzichtig met uw volledige naam te zeggen op 't internet kheb 2 sec gegoogled en kheb u gevonden denk ik ook reptielenfan? http://robinreptielen.mysites.nl/mypage ... 16632.html
|
| 18 dec 2012, 19:29 |
|
 |
|
melpatcindy
|
hoi robin welkom op het forum misschien deze link ook iets voor je viewforum.php?f=336&start=35viewforum.php?f=56viewforum.php?f=61 gr ed 
_________________ gezelligheid kent hier geen tijd
|
| 18 dec 2012, 20:20 |
|
 |
|
Robinvanstokstraeten
|
Josdevos, ja, reptielenfan :) Zolang je geen domme dingen of informatie op het web zet is er volgens mij niets mis mee je naam te zeggen hoor, mensen mogen weten met wie ze te maken hebben 
|
| 18 dec 2012, 22:10 |
|
 |
|
Josvandebos
|
er zijn maar 25 mensen in de witte gids met uw achternaam, tis makkelijk achterhaald maarjah, da's geen kritiek, gewoon een waarschuwing hé ik hoop dat je goeie vondsten doet! 
|
| 18 dec 2012, 22:34 |
|
 |
|
Achnaron
|
Welkom Robin en succes 
_________________ no future without a past
Zoek met white's prizm 5g
|
| 08 jul 2013, 19:04 |
|
 |
|
De Speyte
Moderator
Geregistreerd: 28 jan 2013, 21:59 Berichten: 6817 Woonplaats: Meetjesland (Belgie)
|
 op het forum Robin. Nog een tip voor Duitsland, Idar-Oberstein.
_________________ Middeleeuwse bodemvondsten uit Gent. Boek "Gezocht en gevonden".[/color] http://www.gezochtengevonden.be http://www.lodenpenningen-mereaux.be/
|
| 08 jul 2013, 19:11 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 10 berichten ] |
|