|
|
Het is nu 03 maart 2026, 20:45
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 9 berichten ] |
|
Combaticon a.k.a. Peter stelt zich voor
| Auteur |
Bericht |
|
Combaticon
|
 Combaticon a.k.a. Peter stelt zich voor
Hallo allemaal,
Mijn naam is Peter, 36 jaar en afkomstig uit het hoge noorden van Nederland. Al jaren riep ik dat ik een metaaldetector wilde kopen. Nu heb ik er dan eindelijk 1 aangeschaft. Het is nogal even een beetje leren (vooral het graven is af en toe hopeloos :D) maar ik heb er al heel veel lol aan. Tot zover heb ik met m'n Garrett 250 Ace de volgende voorwerpen gevonden: een rijksdaalder, een kwartje, een cent en een gespje die wel eens oud kon zijn. Ik zal daar binnenkort een foto van plaatsen. Ik zoek naar alles wat maar oud is. Het is een prachtige hobby vind ik. Aan de ene kant ontspannend, aan de andere kant bij elke hit weer spannend! Hopelijk kan ik hier op het forum mooie dingen zien en hopelijk laten zien!
_________________ When in doubt, dig it out!
|
| 24 jul 2013, 00:00 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28576 Woonplaats: Kerkrade
|
 Re: Combaticon a.k.a. Peter stelt zich voor
hoi @ Peter,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Mag ik je van harte  heten op "ons forum" en daarbij wens ik je uiteraard een aangename tijd toe en vooral het plezier wat je erin vind Combaticon schreef: Ik zal daar binnenkort een foto van plaatsen.Het is de mooiste hobby die er bestaat  Ik zoek naar alles wat maar oud is. Het is een prachtige hobby vind ik. Aan de ene kant ontspannend, aan de andere kant bij elke hit weer spannend! Hopelijk kan ik hier op het forum mooie dingen zien en hopelijk laten zien! 'Ons' zeer mee laten genieten  De ontpanning is mooi meegenomen  Wens je veel succes toe bij het vinden van toppers mvg Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 24 jul 2013, 00:09 |
|
 |
|
Achnaron
|
 welkom op dit forum. Ik sluit me helemaal aan bij je verhaal, veel succes met het zoeken en verras ons maar met je vondsten. 
_________________ no future without a past
Zoek met white's prizm 5g
|
| 24 jul 2013, 07:24 |
|
 |
|
yolan11
|
 Peter Veel succes met graven, en ik hoop voor je dat je mooie dingen zal vinden :) gr, yolan11
|
| 24 jul 2013, 07:50 |
|
 |
|
De Speyte
Moderator
Geregistreerd: 28 jan 2013, 21:59 Berichten: 6817 Woonplaats: Meetjesland (Belgie)
|
 op het forum Peter. Zoek ze, en spit ze boven. 
_________________ Middeleeuwse bodemvondsten uit Gent. Boek "Gezocht en gevonden".[/color] http://www.gezochtengevonden.be http://www.lodenpenningen-mereaux.be/
|
| 24 jul 2013, 08:16 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
wie word er lid
ja dat is Peter
VAN HARTE LIJK WEL COM
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 24 jul 2013, 20:40 |
|
 |
|
Combaticon
|
Haha, wat een enthousiasme hier! Bedankt iedereen!
_________________ When in doubt, dig it out!
|
| 24 jul 2013, 20:54 |
|
 |
|
koudi
Moderator
Geregistreerd: 22 apr 2011, 20:52 Berichten: 5405 Woonplaats: silvolde
|
|
| 24 jul 2013, 22:57 |