Imbrex (dakpan)/fragment Romeinse dakpan met inscriptie EXGERINF (Leger van Beneden-Germanie)
Auteur
Bericht
antonio
Imbrex (dakpan)/fragment Romeinse dakpan met inscriptie EXGERINF (Leger van Beneden-Germanie)
Rood Aardewerk Afmetingen: 10 cm bij 20 cm.
Gisteren vond ik op het oog dit stuk Romeinse imbrex (dakpan) fragment met een duidelijke stempel EXGERINF (Leger van Beneden-Germanie) Ik vond dit een leuke vondst.
Groet,
Arnold
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
gefelis met dit practig fragment met de opschrift EXGERINF ,veel mooi dan de meesten munten uit die tijd om te vinden
je wist al wat de opschrift betekende,maar ik wou 't wat bijlichten voor mezelf en anderen door op de te klikken
grt Chris
zie bijlagen
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien. _________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD""ONS FORUM"
04 aug 2013, 12:45
jeroen V.
Re: Imbrex (dakpan)/fragment Romeinse dakpan met inscriptie EXGERINF (Leger van Beneden-Germanie)
Prachtige stempel! Feliciteerd!
_________________ sommigen hebben alle kennis, althans dar denken ze.
Bedankt voor de determinaties en reacties
Tot ziens
Foto's gepost door jeroen V. blijven eigendom van Jeroen V.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum